סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 6 שנים. 2 באוגוסט 2017 בשעה 14:45

משחק תפקידים- הסשן או הדינאמיקה שנותנת לנו לברוח מעצמינו ולהיות משהו אחר . לסשן אחד למשחק אחד אבל האם זה באמת משחק?

בעיניי זה כלי מיוחד וחשוב . משהו שכולנו צריכים, מ2 סיבות עיקריות(אני בטוח שיש עוד אבל אני מתמקד ב2) .

1) נותן לנו יכולת להגשים פנטזיה שבמציאות אנו לא יכולים להגשים או לא לא רוצים להגשים כי היא מסוכן ומזוויעה מידי .

2) זה נותן לנו את היכולת להשתחרר מעצמינו כלי הגנה נוסף להפריד בין האפלה שבנו (החלקים שאנו לא שלמים איתם שבתוכינו) ולמי שאנחנו ביום יום.

מה זה משחק תפקידים קודם:

משחק תפקידים זה סשן בדסמי או סתם מפגש קינקי ונילי שהצדדים משחקים תפקיד על פי תסריט . זה יכול להיות תסריט מדוייק שכל משפט בו ידוע מראש או תסריט שרק ההבנה הכללית של הדמויות קיימת. זה משחק מאוד פשוט והרבה ונילים עושים זאת כדי לתבל את הסקס.

כולננו עושים זאת לשחק שוטר ונחקרת , מורה ותלמיד, אחות וחולה, בוס ומזכירה, בעלים וחיית המחמד שלו, זונה ולקוח אפילו לשחק פשוט שתי זרים שנפגשים לראשונה על הבר וגם היותר אקסטרימים אבל לא פחות נפוצים (פשוט מדברים עליהם פחות) גור, אונס וקורבן, צייד וניצודה, אבא והבת שלו. הכל תלוי בפנטזיה והדינאמיקה שרוצים ליצור לסשן . 

האפשרויות הם אין סופיות ומעמד הכוח אינו בטוח. למשל לי יצא לשחק מורה שמלמד תלמידה שובבה . וגם יצא לי להיות התלמיד שתופס מורה אכזרית במעשה פושע וסוחט אותה ולוקח ממנה את הכוח (היפוך תפקידים). היכולת שלנו כבני אדם לשקר לעצמינו היא מופלאה אנחנו יכולים ממש להרגיש שם בסיטואציה אפילו שאנחנו יודעים שזה שקר שזה משחק. אבל הגוף, הריגוש והתחושה תהייה כאילו זה מציאות.

מתוך זה ברור מאוד למה אנחנו משתמשים במשחק הזה . הסיבה הראשונה. כי לא כולנו שוטרים או מורים תלמידות או ילדות . וזה נותן לנו תחושה של אנחנו כן שם ונותן לנו להגשים את הפנטזיה הזו בין בדיבור בין בלבוש הכל תלוי בתסריט. בנוסף וזה גם קשור לסיבה הראשונה רוב הדאדי-דום לא פדופילים הם לא באמת רוצים לשכב עם הבת שלהם או נמשכים לילדות מתחת לבגרות מינית. אבל הם כן נמשכים לטיפול של אבא בבת לחינוך לתמימות ולהשחתה שלה ועוד סיבות רבות. ולא כל מי שרוצה לשחק ילדה יש לה תסביך אלקטרה ורוצה לזיין את אבא שלה אבל היא כן צריכה להרגיש מוגנת כמו ילדה בזרועות אביה יש לה צורך לזה. ומשחק התפקידים של דאדי-דום וילדה נותן את אפשרות לספק את הצרכים שלהם. כנ"ל משחקי אונס אין אישה שבאמת רוצה שיאנסו אותה ויחטפו אותה אבל הסיטואציה מרגשת וקיימת בפנטזיות שלנו בגלל שזה טאבו. אז משחק תפקידים נותן להנות מהפנטזיה לחוות משהו מיוחד ויוצא דופן משהו אסור בלי להיפגע באמת. בנוסף זה כלי חשוב לחוויה מתקנת אבל זה נושא ליום אחר.

 

אבל מכאן דווקא מהפנטזיות האפלות אנחנו נכנסים לסיבה השניה למשחקי תפקידים ההגנה . רוב הגברים לא רוצים באמת לאנוס (סטטיסטיקה אומרת שרק 5% מהגברים מדינות עולם ראשון מסוגל) אבל זה טאבו וכל מה שטאבו תמיד ירגש מינית . אבל אני לא אנס איך אני יכול לפנטז על זה להתרגש מזה . וכאן נכנס המשחק תפקידים לא רק שזה בפועל משחק ואני לא באמת אונס זה גם לא אני ששם. זה דמות שאני משחק, זהות אחרת, פארסונה שאני לובש על עצמי וכך אני יכול לתת ביטוי לצדדים שאני לא מסוגל לקבל שקיימים בי ולהנות מהם גם. הדבר נכון גם לצד השני האישה לפעמים הדיסונאנס בין הפנטזיות למי שהיא ביום יום כל כך חזק שהדרך היחידה זה לשחק דמות אחרת . לכן היא לא תהייה היא שנאנסת במשחק אלא תלמידה, מטיילת, זונה . כל תפקיד אחר.

בנוסף זה כלי שחשוב לנו להתמודד עם היצר המיני שלנו אנחנו בארץ חיים בחברה דתית ומסורתית. מיניות זה משהו שהרבה חונכו להתבייש בה. שזה רק בחדר המיטות, שזה אסור, שזה חטא, שזה מלוכלך... ובמיוחד הפנטזיות של בדסמ עד שנות התשעים משיכה לבדסמ היה נחשב מחלת נפש למרות שזה קיים אפילו מלפני דה- סאד. פשוט החינוך היהודי/נוצרי/מוסלמי לימד שסקס זה אסור ומיועד ליצירת ילדים בלבד....

אז לאנשים קשה להודות במיניות שלהם וקשה להם להרגיש חופשיים מה שמאוד חשוב בבדסמ הביטחון להם זה קשה במיוחד עם הם/ן חדשים בעולם הזה. אז כאן אני משתמש הרבה במשחק תפקידים נותן לנשלטות כאלו כינוי או אפילו שם אחר לגמרי . כך שזה לא הן זה הדמות הזו שככה נהינת שככה מתנהגת בליכלוך וסופגת . ואז קל יותר להן להשתחרר להנות להרגיש ולהתמודד עם החוויה . ואחרי שהן מבינות שזה לא נורא שזה מהנה ולא מלוכלך הן מתגאות בזה אבל החוויה בהתחלה דרשה שהן ישחקו דמות . (הדבר נכון לשני המינים ולכל התפקידים) .

ובגלל הסיבות האלו משחק תפקידים זה לא רק משחק זה כלי . כלי להתמודדות, כלי לעזור למתוח גבולות כלי שגם יכול לתת לנו חוויות ספציפיות כדי ללמוד מהן ואפילו לשחזר זיכרונות מתוקים או לספק חוויה מתקנת לטראומה מהעבר.

לכן אין מה לזלזל במשחקי תפקידים "כי זה משחק" זה משהו שכולנו עושים בידיעה או לא. 

אז אילו משחקי תפקידים אתם אוהבים או צריכים?


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י