סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 6 שנים. 16 באוקטובר 2017 בשעה 11:26

קישור לחלקים- ראשון, שני.

 

עם יד אחת מאחורי הגב

ליידי לא ויתרה לחלוטין על הרעיון שאיתו התחלנו את הערב, ואחרי שמצאה לנכון שהתאוששתי מספיק הורתה לי ללבוש את אחת הכפפות, ובחרתי לנעול את יד ימין משתי סיבות- בסשן קודם קשרתי את יד שמאל אז לשם הגיוון ; להקליד הודעות ביד החלשה תסיח את דעתי מהמטלות יותר מהרגיל. לכל ההוראות מעתה והלאה אצטרך להתנהג כאילו שתי הידיים אינן זמינות.

אני שולח לה תמונה בה רואים את ידי הימנית בתוך הכפפה, רצועת העור מתוחה חזק בבסיסה כך שאין סיכוי להסירה. את הכפפה עצמה הצמדתי בין שק האשכים האומלל לבולבול שכבר הספיק להתכווץ בזמן בו הרכבתי אותה, וממיקום זה תמכתי והרמתי מעט את האיבר הרופס ונתתי לרטיבות הניגרת מקצהו להבריק את משטחה השחור של הכפפה.

 

הציווי הבא בתור הוא להמשיך ולזיין את הויברטור שלי לעוד כמה דקות. משהו שאני יכול להתרכז בו מבלי להעיף מבט לטלפון כל רגע או לחילופין בשליטה בו כצלם. עם המצבטים היפניים עדיין על הפטמות, אני חוזר למיטה וטובע בעצמי. עוברת בי המחשבה אם כדאי לי לשכב ולהשתמש ביד הנעולה בשביל להניע את הויברטור פנימה והחוצה, אך אני מחליט להמשיך לרכוב עליו על הברכיים. פעם הרגליים צמודות בשביל ללחוץ על הזין והביצים בעוד הבהונות מלטפים את הויברטור האחוריי, ופעם הברכיים פרוסות רחב ככל האפשר כך שאני יכול לעלות ולרדת לכל אורכו של הפאלוס. מהר. לאט. באלימות וברכות. אני מזיין את עצמי ולומד תוך כדי איך הגוף שלי מגיב לכל הגירויים- הפטמות כבר מאולחשות לחלוטין, הברכיים רועדות כל כמה זמן שאני לא מאפשר להן תנועה, כשהויברטור כמעט ויוצא בתנועות למעלה חור התחת משתנק בכדי לא לאפשר לו את הבריחה, שלא לדבר על כך קצה הויברטור רוטט הכי חזק במצב זה על ריכוז העצבים הנמצא שם. אקסטזה.

הצלצול מגיע מהטלפון ובו ליידי כותבת שעכשיו היא רוצה שאני אשתמש ביד עם הכפפה בשביל להסיר את המצבטים מהפטמות. אני מכין את החצובה שוב, ומפעיל את צילום הוידאו. התנועה מאוד דומה לתיאור הקודם, רק שבוידאו נתפסים שני פרטים שבוודאות לא הייתי שם לב אליהם- יש צליל 'קליק' נפלא המגיע מהמצבט ברגע בו אני מושך אותו מהחזה, ומיד לאחר מכן הזין עולה ועומד, לחלוטין מתרגש מהמעמד. הטקס חוזר שוב גם על הפטמה השנייה, והוידאו ממשיך לנגן עוד דקה בזמן שאני מסיים לזיין את הויברטור. למען האוטנטיות אני מנסה לעצור את הצילום עם הכפפה ונכשל כצפוי, מוציא את היד השנייה מאחורי הגב, ועוצר אותו סופית.

 

בתגובה שלה לסרטון ליידי מבסוטה מכך שההוראות שלה פעלו לטובתי יותר ממה שהיא חשבה שיתאפשר, ושהמסירות שלי להמשיך ולזיין את הויברטור ראוייה לשבח. היא נותנת לי עוד דקה לעסות את החזה ולהתאושש מהמצבטים שהיא כבר תופסת כמרשעים, ואני מזכיר לה שהיא אוחזת במושכות ושהיא לא צריכה לוותר לי. מבחינתה זה אומר שהחלק הבא בתכנית שלה בכלל יהיה כיפי...

 

המשך כאן..


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י