סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פרצי BDSM בחיים + AI

הבלוג הזה הוא תכלס סוג של יומן בסגנון קמתי בבוקר וחשבתי על BDSM :-)

כולנו עסוקים בשיגרה, אולם מדי פעם אל תוך החיים מבליח פרץ BDSM, שהופך את היום למשהו אחר. רוב הפוסטים עומדים בפני עצמם, אין פה סיפור בהמשכים. אפשר לדלג ולקרוא רק מה שנראה מעניין. את הבלוג אני כותבת מאז 2004 עם כמה הפסקות ארוכות באמצע בהן פחות נכנסתי לכלוב. הוא התחיל לפני שזה הפך לטרנד וזכה לשבחים בעיתונות הכללית בעיקר כי פעם לכתוב בלוג היה דבר נדיר ועוד בלוג בדסמי. למעשה למיטב ידיעתי זה הבלוג הבדסמי העברי הראשון. לאחרונה התחלתי לשלב גם תמונות AI אז הוספתי לשם הבלוג.
* רצוי להצטרף למעקב על מנת לקבל התראה אדומה בכל פעם שעולה פוסט חדש. מבטיחה שיהיה קצרצר. אני שונאת חפירות.
** כל התמונות בפרופיל ובבלוג הן שלי או של הנעליים שלי (למעט מקרים בודדים בהם נכתב שהתמונה היא אילוסטרציה מבנק או בינה מלאכותית).
*** אני רואה שיש לי מלא צפיות אז תגיבו גם ראבק!
**** על פוסטים בבלוג יש להגיב בבלוג - לא בהודעה פרטית! ואשמח להתייחס.
לפני 18 שנים. 8 במאי 2005 בשעה 19:46

על גברים עם מחווה נדירה... (אמנון כהן – לוי, או אמנון לוי – כהן)

הבלוג הזה כזכור לכם עוסק בהבלחות BDSM בחיי היומיים, לעתים אני כותבת על דברים שהם בבחינת הבלחה חד משמעית שאינה משתמעת לשתי פנים ומתאימה לבלוג הזה כמו כפפה ליד ולעיתים אני כותבת כמו הפעם על מחוות יוצאות דופן שאינן ממש בבחינת הבלחה אבל בהחלט ראויות לאזכור מכובד כיאה לבלוג של מכשפה החובבת מעריצי נשים באשר הם.

פוסט זה בבלוג שלי מוקדש הפעם לגברים ישראלים עם מחווה נדירה. נדירה כל כך שבכל מהלך חיי על אף העובדה שאני מכירה הרבה מאוד אנשים, זכיתי עד היום להכיר רק שני גברים כאלו. את האחד פגשתי לפני 4 שנים ואת השני היום. שני גברים נדירים אשר מציתים בי אופטימיות ואמונה כי יש עוד כמה כמותם וביחד הם מרכיבים תופעה יוצאת דופן.

בישראל כמו בשאר מדינות העולם, נהוג כי האישה מקבלת את שם משפחתו של בעלה עם נישואיהם, כך למשל אם רונית לוי תינשא לאמנון כהן, יקראו לה מעתה רונית כהן או עם תתעקש יקראו לה רונית לוי – כהן. אמנון כהן בשונה מרונית, ימשיך להיקרא אמנון כהן, לפני ואחרי נישואיו.

ישנם גברים, להם מוקדש הפוסט הזה אשר אימצו את שם משפחתם של רעייתם וקראו לעצמם (למשל) אמנון כהן – לוי, או אמנון לוי – כהן, כאמור זכיתי עד היום להכיר רק שני גברים כאלו. את האחד פגשתי לפני 4 שנים ואת השני היום, שמם המלא שמור במערכת:-)

מחווה נדירה...

זיקית - אני חייבת להגיד שאני מסכימה עם זה במאה אחוז, ואני ללא ספק אצפה מבעלי לעשות את זה.
:)
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י