סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

למה לא?

דברים רציניים ובעיקר מלא שטויות. בואו נעשה כיף.
לפני 5 שנים. 2 במאי 2018 בשעה 12:47

נכנסת לדירה קטנה וחשוכה, כשאת גופי מכסה מעיל דק וארוך, מלא בפירורי במבה. הוא מחכה על הספה מול הדלת וברגע שעינינו נפגשות, מורה באצבעו להפטר מהמעיל ולזחול לעברו. אני מתפשטת מיד ומתקדמת על הרצפה הדביקה והמטונפת בדרך אליו. על המרצפות מונחות סוכריות גומי מסוגים שונים ואני בוחרת להתמקד בשביל שיוצרות החמוצות עם הסוכר מעל. כפות רגליו המכוסות חמאת בוטנים מברכות אותי לשלום ואני לא מפספסת אף ליקוק. הוא מלטף את ראשי ולאחר דקה בערך אני שמה לב שזהו לא סתם ליטוף. המהמם הזה מצייר צלחת צ'יפס בכף ידו וגורם לי להרגיש זרמים נעימים בכל הגוף. 

אני מרימה את ראשי ורואה את הפרצוף הלבן-אבקת סוכר- היפה שלו מתבונן בי בהנאה ואז לוחש: "כלבלבה, כנסי לחדר הסמוך ולבשי מה שמונח על המיטה". אלוהים, זה קורה. איזו התרגשות!. נכנסת לחדר ורואה שני מגשי פיצה חמה, חצי פטריות, חצי עגבניות ואחת שלמה של אננס. גן עדן. יושבת ומתחילה להניח מעליי את המשולשים המגרים, וכמובן שומרת את העמוס ביותר באננס כדי שיכסה את פניי. "פאק, את מושלמת" הוא אומר, שנייה לפני שמתנפל עליי. 

את ההמשך אשמור בינינו אבל רק אציין שהיו מעורבים בו מקל בייגלה אכזרי, גאג מרשמלו אימתני וטפטופי שוקולד חם. 

בסוף הוא מנשק אותי קלות על צווארי ואומר שאני הבחורה הראשונה שהוא פגש שלמרות שהיא בדיאטה, זה בכלל לא משפיע עליה. הכל קליל. 

AloneAgain - חחחח אהבתי!
לפני 5 שנים
ChefMorgen​(שולט) - אם תרצו עזרה בתכנון התפריט, פנו אלי... חחח
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י