סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פרצי BDSM בחיים + AI

הבלוג הזה הוא תכלס סוג של יומן בסגנון קמתי בבוקר וחשבתי על BDSM :-)

כולנו עסוקים בשיגרה, אולם מדי פעם אל תוך החיים מבליח פרץ BDSM, שהופך את היום למשהו אחר. רוב הפוסטים עומדים בפני עצמם, אין פה סיפור בהמשכים. אפשר לדלג ולקרוא רק מה שנראה מעניין. את הבלוג אני כותבת מאז 2004 עם כמה הפסקות ארוכות באמצע בהן פחות נכנסתי לכלוב. הוא התחיל לפני שזה הפך לטרנד וזכה לשבחים בעיתונות הכללית בעיקר כי פעם לכתוב בלוג היה דבר נדיר ועוד בלוג בדסמי. למעשה למיטב ידיעתי זה הבלוג הבדסמי העברי הראשון. לאחרונה התחלתי לשלב גם תמונות AI אז הוספתי לשם הבלוג.
* רצוי להצטרף למעקב על מנת לקבל התראה אדומה בכל פעם שעולה פוסט חדש. מבטיחה שיהיה קצרצר. אני שונאת חפירות.
** כל התמונות בפרופיל ובבלוג הן שלי או של הנעליים שלי (למעט מקרים בודדים בהם נכתב שהתמונה היא אילוסטרציה מבנק או בינה מלאכותית).
*** אני רואה שיש לי מלא צפיות אז תגיבו גם ראבק!
**** על פוסטים בבלוג יש להגיב בבלוג - לא בהודעה פרטית! ואשמח להתייחס.
לפני 18 שנים. 21 במאי 2005 בשעה 5:51

יש לך טעם חזק...

יום חמישי לפני כמה שבועות, השעה 18:30 ואני נכנסת לחנות מגפיים ברחוב אלנבי. מכירות סוף העונה הן תמיד זמן מעולה לרכוש מגפיים ולמצוא את המוכרים במצב רוח נדיב במיוחד להנחות ועם תודעת שירות מפותחת.

"יש לך משהו עם שפיץ הרסני?" אני שואלת את אורן המוכר (בחור דתי עם פרצוף משתדל), "יש לי משהו עם שפיץ עצבני" הוא עונה לי בחיוך ושולף כמה קופסאות של מגפיים עם שפיץ מקדימה, עקב דק ומידה 41.

התחלתי למדוד. הכנסתי את הרגל לתוך המגף, הרמתי אותה קצת באוויר ואמרתי בתקווה שאורן יבין "אוף, נורא קשה הריצ'רץ' הזה", הוא אכן הבין, זינק לכיווני, כרע ברך, הניח את הרגל שלי על הברך שלו ורכס לי את המגפיים בזה אחר זה.

עשיתי סיבוב בחנות עם המגפיים וחייכתי. אחר כך חיפשתי עוד כמה זוגות שמצאו חן בעיני, מדדתי גם אותם ואז ישבתי לנוח כמה דקות. לפתע נעמד לידי גבר כבן 50 הסתכל עלי ועל המגפיים שעל הרצפה ואמר "יש לך טעם חזק". הסתכלתי עליו במבט שואל והוא התחיל להסביר, "את כמו אשתי, אף פעם זה לא סתם למדוד נעליים ולקנות, היא תמיד עוברת איזה 20 חנויות או מתיישבת שעה בחנות אחת" ואז שוב חזר על המשפט "יש לך טעם חזק" ויצא.

חשבתי לעצמי איזה כמה דקות ואז הבנתי למה האיש מתכוון, יש כאלו שיכולים לקנות מכנסים ב – 10 דקות, או עגלה שלמה בסופר ב – 5 דקות, אבל כשזה מגיע לנעליים, סנדלים או מגפיים, זה תמיד כרוך בטקס שלם. הרי זה לא בגלל שאני או אלו שזה קורה להם, לא מחליטים מהר, אלא בגלל שבקניית נעליים יש משהו עוצמתי, מרגש, מחבק, מרגיע וחזק ואולי בתת ההכרה שלנו אנחנו אוהבים לאריך את זמן החוויה.

נ.ב
אחרי שקניתי 2 זוגות מגפיים, אורן אמר לי שעם החיוך שלי הוא ישמח שאני אבוא הרבה לחנות אפילו אם אני לא אקנה כלום, אז רציתי להגיד לו שאני אכתוב עליו בבלוג שלי אבל בסוף אמרתי לו שבגלל שהוא נחמד אז אשלח אליו את כל החברות שלי שאני מתכתבת איתן באינטרנט על מגפיים... (TO GO אלנבי 83 תל אביב)

Tainted​(לא בעסק) - מעולה!

רק לי לוקח בדיוק 5 דקות לבחור נעליםי,
אני יודעת תמיד ברגע הראשון מה יהיה הכי טוב
לפני 18 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - דרך אגב... יש ל TO GO סניפים בכל הארץ ואחלה מבצעים.... אני גם קניתי מגפיים ב 30 ש"ח בסוף העונה!
יחי השופינג של סוף העונה!!!!
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י