סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 5 שנים. 6 בינואר 2019 בשעה 21:35

אחרי שבוע עבודה ארוך, בו כמעט ולא ראיתי אותה, כל תוך תוכי רעב אליה. שעות על גבי שעות בטלפון או בהתכתבויות עם הקלטות וסרטונים בלייב ועדיין לא מספיק. כלום לא מספיק.. הרעב אליה לא נח לרגע, בין אם כשאיננה נוכחת ובטח ובטח כשהיא כן. לא יודעת להסביר את הרעב הזה, משהו בדרך שבה היא מביטה בי, החיוך הזה בעיניים, לפעמים משתקפת בהן גם חמלה, דאגה או אפילו מבט חודר שמרמז לי שקצת הגזמתי, כמו לנזוף בגור כלב שהרגע פירק לך נעל שממש אהבת.. הספאנק תמיד מגיע. מצד שני, כמו שכבר גילתה מזמן, אני תמיד מחכה לו. בבית, בחוץ, בין אם בסקס או מחוצה לו, תמיד מחכה, תמיד מקווה, תמיד בודקת גבולות בעדינות, בסוף אחצה אותם ואענש.....

הכנתי לנו קפה, היא ניגשה ועטפה אותי מאחור, מתכופפת אליי, אני אוהבת להרגיש קטנה לידה, חלום חיים.. כשהיא עוטפת אותי ככה מלמעלה הכל בטוח, שום דבר לא יכול להרע לי, לא העולם מסביב ולא אני בעצמי.  נשיקה מתלקקת לאורך הצוואר, ביס קטן, ואני כבר מרגישה את הרטיבות הזו בין הרגליים, הנה התחלנו, מחייכת לעצמי.. היא מוזגת את החלב לתוך הקפה ואני מערבבת, לוקחת את הכוסות לחדר. מתיישבת על המיטה, רגל עליה מקופלת ורגל על הרצפה, מביטה בה מגלגלת לנו משהו לעשן, במיומנות, בזריזות ומסירות, כמעט כמו שהיא נוגעת בי.. 

כמה שאיפות עשן, אט אט זה משתלט על הגוף.. מדברות על כל מה שבא, ומדיי פעם מגניבות נשיקות ארוכות ועמוקות.. "אני הולכת להתקלח, את באה?" מחייכת אליה. היא אפילו לא מופתעת, "בואי". לא ראיתי אישה כזו.. מעטים הגבולות שהיא הציבה לי, כמעט ואין קווים אדומים, אולי אחד או שניים שאני מודעת אליהם.. 

המים החמים זורמים לנו על הגוף, אני לוקחת קצת סבון ומתחילה לסבן אותה, לאט בכוונה, להרגיש כל קיעור כל קימור, כל פיסת עור שאני הייתי מנשקת עכשיו לולא המים המשפריצים.. שוטפת אותה וממשיכה ללטף, המים זורמים לאורך גופה ואני מתחילה לרדת.. "מה את עושה שובבה?" היא שואלת שאלה היפותטית לחלוטין .. מפסקת לה את הרגליים ודוחפת לשון.. אוחח... הדגדגן הקטן הזה, הטעם המתוק שלה, היא שמה יד אחת על הקיר, יד שנייה תופסת לי את הראש.. אנחות קטנות בוקעות ואני מחייכת בין ליקוק למציצה.. מאושרת עד הגג.. אצבע אחת ועוד אחת, מרעידה אותה מבפנים ומבחוץ.. "תגמרי בשבילי" אני משחילה בין ליקוק אחד לאחר.. היא מחייכת את החיוך השובב הזה.. שניות אחכ האנחות שלה מטריפות לי את כל הגוף..

כשאני מתרוממת לנשק את שפתיה היא מלקקת לי את השפתיים, מנסה לגנוב ממני את טעמה על לשוני.. אבל השפתיים שלה מטריפות אותי בככ הרבה דרכים.. אני נאנחת, איך אפשר להתמודד עם כל הייחום הזה.. ערומה או לא, אני רוצה לטרוף אותה.. היא מתחילה לגעת בי, לסבן, לשטוף, לעסות, מהר מאוד מגיעה גם אל הכוס הרעב שלי.. "לא.. " לוחשת לה, "אני מעדיפה אותך במיטה.. התור שלך גם יגיע", אמרתי בחיוך מתקתק..

התנגבות מהירה ואנחנו בחדר, העשן מקיף אותנו, המגבות כבר לא..
היא נכנסת מתחת לשמיכה, אני מתעכבת לרגע ומצטרפת. "אני רוצה שהפעם תתמסרי את אליי". היא בתגובה מחייכת "אין בעיה". החיוך שלי על שפתיי מתגמד לעומת החיוך הזדוני שעובר בתוכי..
שולפת כמה אביזרים ולפני הכל קושרת לה את הידיים. "למה לקשור? אני לא אברח לשום מקום" אומרת,
"אה, זה לא מחשש שתברחי. זה כדי שלא תפריעי לי"
"הו שלום לילית.." היא אומרת בחיוך רחב, ואני ממתיקה שפתיים.. חיוך קטן וממשיכה..

מביאה כיסוי עיניים, מכסה עיניה. ידיים קשורות, עיניים מכוסות, אפשר להתחיל.

ככ הרבה צעצועים.. ועדיין מה שאני רוצה לעשות לה אינו נוגע אליהם. אני יכולה להסתדר בעצמי.. 
עוברת אט אט על עורה, כל פעם במקום אחר, מביטה בתגובות שלה, איזור איזור עד שמוצאת את הנק' הרגישות.. עוברת ומלקקת, מנשקת ומוצצת.. הפטמות שלה שלי. אין לאן לברוח לא משנה כמה הן רגישות..  מלקקת סביבן, מעבירה לשון רטובה וחמה מסביבן ואז נושכת קלות, מחזקת מעט את הנשיכה עד שיוצאת ממנה אנקת כאב.. מתרגשת, נרטבת אך ממשיכה..

נשיקות לאורך הבטן, לשון רטובה מסמנת את הירכיים, מתקרבת לכוס שלה, ליקוקים עדינים מסביב, נוגעת לא נוגעת.. רוצה ככ לטעום אך מתאפקת.. איפוק לא בא לי בקלות, והיא יודעת את זה.. מבע הפנים שלה נע בין חיוכים לעונג, אני ככ אוהבת את זה! נשיפה קטנה לעבר הדגדגן הרעב, אנחה קלה נפלטת לה והחיוך שלי מתרחב..
מתרוממת ונוגסת קלות באחת הפטמות, היא מתכווצת ופולטת "איי, אבל למה חזק?"... החיוך שלי ממשיך להתרחב. מתיישבת מעליה, הכוס שלי הכי קרוב שיכולה לכוס שלה.. מושכת את הידיים הקשורות שלה לעבר השדיים שלי, שתיגע, שתרגיש, רגע לפני שמקרבת אותן לפה שלה.. הליקוקים האלה משגעים אותי.. מתרוממת מעט ושולחת יד לאחור, הישר אל בין רגליה, להרגיש את הרטוב הולך ונהיה רטוב יותר..

מתרוממת ממנה ובזריזות מגיעה אל בין רגליה לליקוק ארוך.. האנחות שלה שוות את הכל, קסם! אני יודעת שלו רציתי היא יכלה לגמור מהר מאוד, אבל עוד לא, אהובה שלי, עוד לא.. עדיין לא סיימתי..

מכוונת אותה למיקום שנוח לי, היא עדיין מכוסת עיניים וקשורה קלות, היא לא באמת יודעת מה קורה, אבל נראתה משועשעת מכל הסיטואציה.. את לילית זה רק עיצבן. רגעים ספורים אחכ פשוט התיישבתי לה על הפנים, ממקמת את הכוס שלי היטב על שפתיה.. היא לא מחכה לאיזו הוראה ממני ומתחילה ללקק ברעבתנות, מטריפה אותי כמו שרק הלשון שלה יכולה.. הלשון הזו שתמיד תמיד מוציאה אותי מריכוז, מכניסה אותי לאיזה גן עדן קטן משלי.. היא תופסת בשפתיה את הדגדגן שלי ומטריפה לי אותו.. כולי רועדת, קשה להתמודד מול כישורי הלשון שלה..

מתכופפת קדימה ומתקרבת לדגדגן המופלא שלה, אצבע אחת מושחלת לתוכה, היא נאנחת אך לא מפסיקה עם הלשון שלה לרגע.. בין התענגות אחת לאחרת אני מריצה בראש דברים שבא לי להרגיש.. לא מפסיקה לרגע, רוצה להרגיש כל לשון כל מגע כל טירוף, להרגיש את הדגדגן שלה מתמסר אליי.. עד שהיא גומרת עליי באנחות שפותחות בי כל חרמנות אפשרית.. אני מאוהבת באורגזמות שלה, כל אחת שמוקדשת לי מעוררת בי זרמים בלתי ניתנים לתיאור..

אני אוהבת לתפוס עליה קצת שליטה, לתת דרור לחשקים קטנים שלי, להיות מעל, להיות זו שתחליט.. אבל יש בה משהו מאוד דומיננטי שמכניע אותי.. אולי לכן היה נוח יותר לכסות עיניה, במבט אחד היא הרי יכולה לגרום לי לעשות הכל.. בלי מאמץ. מבט אחד, מבט ספציפי אחד, יוריד אותי על ברכיי, לרגליה, באהבה והערצה אין סופיים.. והיא יודעת את זה.

מהר מאוד אני מרגישה ממנה את הוייב שלה, האנרגיות שלה, הדומיננטיות שהיא משדרת, אני לא יכולה לעמוד בפניה.. משחררת לה את הידיים, מתיישבת מעליה ומסירה את כיסוי העיניים, היא ממצמצת מעט בעיניה ותוך שניות המבט החמים הופך לרעב.. מרגישה עצמי כטרף ברגע, היא תופסת אותי, הופכת אותי על גבי, תופסת את שדיי, מוצצת ונוגסת כל פטמה, מפסקת רגליי ומתיישבת ביננו, כמספריים, הכוס שלה צמוד לשלי, שתינו רטובות ברמות אחרות, הכוס שלה צמוד לשלי, מתחככת בי שוב ושוב, ואני כל מה שמעניין אותי זה לשמוע אותה גומרת, להרגיש את הרעד בכל גופה, הנשימות האלה, הרטיבות הזו..

מעניקה לה כבמטה  קסם את השליטה על הכל, נותנת לה להתרומם לגבהים בהם היא הכי מרגישה בנוח, מתמסרת לגופה, לחשקיה, לאצבעותיה, ללשונה.. לא יכולה שלא לשחרר את כל העכבות ולהתמסר.. לשונה מוצצת כל פטמה, גופה מתחכך בשלי, עוד רגע והאצבעות שלה חופרות בי.. היא יודעת מה היא מעוררת בי, היא יודעת מה זה עושה לי להיות נתונה לחסדיה, היא נושמת את זה ואני רק רוצה להניח עצמי על מגש כסף ולהגיש לה.. הנה מתקרבת אורגזמה.. מרגישה כאילו מעולם לא ידעתי נשים לפניה ולעולם לא אדע אחריה..

לאחר מכן חיבוק צמוד ואוהב מתחת לשמיכה, לצד חד הקרן הענק שהביאה לי.. כל פעם שלנו מתחילה ומסתיימת באהבה, במגע, במילים חמות, בחיבוק, בנשיקות עמוקות ורטובות, בכל מה שרק אפשר, החום הביחד, האהבה ומתעופפת למחוזות רבים ושונים.. אוהבת שלעולם לא משעמם, הייחום תמיד שם, והחרמנות עם הפנטזיות לא יודעות גבולות..

עד הפעם הבאה, אהובתי..

 

 

 

תובנות​(מתחלף) - כיף לקרא, כותבת מדהים!
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י