סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

יוצאת למסע.
חדש.
שייכת לה
בהובלה שלו.
כותבת אותי.
אותי שייכת.
לפני 4 שנים. 28 ביוני 2019 בשעה 12:21

 אנחנו שוכבות במיטה, המלכה מכפתת אותי אחרי שנישקתי את כל גופה והגמרתי אותה כשאני מלקקת לה את התחת בזמן שהיא מתעסקת בטלפון שלה..

היא לוחשת לי באוזן "נסיכה קטנה שלי, היית לי נעימה היום", כמה אושר לשמוע אתה המילים האלו.

"אני רוצה שנלך לישון פרשס, הבעיה שאת מחרמנת אותי ואני צריכה להתפרק, תביאי לי את המאלץ מתוקה" מיד אני קופצת מהמיטה ומביאה לה את המאלץ, המתחרה הכי גדול שלי.
"עכשיו בואי ותענגי את הפטמות שלי מתוקה" אני אני כל כך אוהבת את למצוץ ולענג את הפטמות שלך מלכתי, אוהבת לשמוע אותך מתענגת וגונחת גניחות קטנות ועדינות של הנאה.
היא מושיבה אותי עליה שהביצים שלי ומשקל הגוף מחזיקים את המאלץ שמרעיד לי את הביצים והתחת, הידיים שלי תופסות לה ומענגות לה את הפטמות והיא מנחה אותי לנוע עליה קדימה ואחורה ולגנוח כמו כלבה קטנה ועדינה שעכשיו היא מזיינת. הידיים שלה הולכות אחורה מאחורי הראש והיא פשוט מביטה בי ומתענגת מהקולות והתנועות שלי שמזיזות גם את המאלץ על הדגדגן שלה..
היא מתחילה להתקרב ואז מחזיקה אותי חזק במותניים ומזיזה אותי יותר ויותר מהר ואני גונחת יותר ויותר חזק עד שהיא מתפוצצת וגומרת גמירה חזקה ומענגת בדיוק כמו שהמלכה הייתה צריכה.

דוחפת אותי הצידה משכיבה אותי על הצד כשהירך שלה נדחפת לתוך התחת שלי ולוחשת לי "מעולה מתוקה שלי, עכשיו דמייני איך פעם הבאה את ככה רוכבת עלי כשהסטרפון עמוק בתחת שלך, לילה טוב מתוקה שלי.."
יללות וגניחות של אושר יצאו ממני כל כל כך רוצה שהמלכה תזיין אותי.
ופשוט נרדמת ביידים שלה, מרגישה את הירך שלה ומדמיינת איך הדילדו החדש שקנינו ימלא לי את התחת.

תודה מלכתי
אוהבת אותך ומעריצה אותך,
פרשס

אלפא-בטא​(נשלט) - נפלא ! אתן נהדרות, שרק ימשיך לכן הטוב הזה .
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - כלכך מחרמן
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י