סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 4 שנים. 24 באוגוסט 2019 בשעה 19:28

כלום לא סיפק אותי. אני לא יודעת אם זו דודה בלה שהטריפה אותי לפינה הזו, אבל כל מה שרציתי במשך סופש שלם זה אותו בתוכי כשגבי אליו וישבני מוכן לקראתו. רציתי כל דבר רק לא ללכת בסוף רעבה הביתה, למרות שאני יודעת כמה הוא אוהב את זה.. להשאיר אותי רעבה, רטובה ומלאת חשקים..

החשק לא עזב גם כשנעניתי בפיתויים..
מעת לעת הוא נוהג להגיח מאחוריי בעודי שוטפת כלים (או מבשלת) יודע כמה זה מדליק אותי כל פעם מחדש, כשהוא מצמיד את הזין המתגרה שלו לישבני, כששולח ידיו סביבי עד שמגיע מבלי לראות בדיוק לפטמות לצביטה מחנכת. אני זוכרת כשניסינו משהו שסיקרן בי משהו, כמו בתמונות הפורנו האלה, על עקבים גבוהים, רוכנת לפנים צמודה לשיש.. אז הוא בא מאחוריי הספינק אותי עד אודם תפוחים וזיין אותי עד כאב. זה היה מושלם. זה שגילינו כמה אני אנאלית ישב עליו בול (אולי תמיד הייתי?..), אבל עבורי זה היה חדש. התגובות של הגוף שלי מהרגע ששחררתי והשתחררתי מכל השיט שמסביב (לפעמים תרתי משמע), האורגזמות שהגיעו תוך כדי שהוא זיין אותי- ארוכות, מופלאות, מתפוצצות בשלל צבעי הקשת.. בכל פעם שהוא מתקרב אליי כך במטבח אני מתבאסת שאין לי לוב בהישג יד, רק בשביל שאוכל גם בפרץ חרמנות ספונטני להרגיש אותו חודר אליי, בלי שארחיב עצמי עבורו, לאט אך בעוצמה.. כשאני חושבת שנים לאחור, מעולם לא הייתי ככ אנאלית כמו שאני איתו.. 

החשק לא עזב גם כשקבלתי את מבוקשי..
אני אוהבת כשהוא נהיה מאוד חרמן ומחליט שזה הזמן לבצע בי את זממו. אני אוהבת בעיקר כשהוא אומר את המילים האלה. גופי ומוחי מתמסרים לייחום הזה בכל פעם, בין אם יש על עיניי כיסויי או לא, כשאני מתכופפת והישבן בולט לאחור, כשאני ערומה על ארבע בשבילו, כשאני פשוט שם לצרכיו, לחכך בי את הזין שלו סתם כך כשהוא רוצה או לנגב באצבעו טיפה מכיפת הזין ולהכניס את האצבע הזו לפה שלי שאלקק היטב. אני אוהבת כשהוא משחק איתי, טיזר, כשהוא קושר אותי, מניע מכוון מעצב, כשהוא יודע לקבל את מה שהוא רוצה, גם בדרכים יצירתיות.. מחרמנת אותי כל פעם מחדש התכונה הזו שלו.. 

החשק לא עזב גם כשנעניתי בפנטזיה..
למקרה ותהיתם, אחת המשימות הקשות היא לשטוף כלים תוך כדי שזין חודר בעוצמה ומעורר בתוך הגוף והמוח זרמים.. לא יודעת איך סיימתי את המשימה הזו, אך כשסיימתי אותה מצאתי עצמי על הברכיים, הזין שלו בעומק גרוני עד שהעיניים דומעות, וקצת נחנקת, מתרחקת כולי נוזלת ומשיבה את שפתיי למקומם הנכון, סביב הזין החם והקשה הזה.. אצבעות חופנות ומשחקות לו עם הביצים, עוצמת עיניים ומתמסרת לתחושה של הזין בפה שלי, להתעמק לא רק בפעולת הליקוק והשאיבה וההלטפות והתעטפות וחלקלקות נחשית, להתעמק גם בתגובות של הזין היפה הזה, להרגיש כשהוא קרוב להתפוצץ, ולו כדי להספיק לכרוך שפתיי סביב הכיפה המושלמת הזו ולבלוע את כולו, נקטר האושר..לפעמים הוא מפתיע אותי, כמו כשקרא את המחשבה הזו שניקרה לי במח שוב ושוב, פיסק ישבנו והורה לי לרדת עם הלשון שלי ולוודא שהחריץ שלו רטוב, מתלקק ומתפנק. רגע טוב לעטוף באצבעותיי את הביצים שלו ולהתלקק לעצמי.. הרגע בו הרגשתי אותו קרב הרמתי את הראש, קרבתי שפתיי וברגע קבלתי מטח חם אל בין שפתיי.. 

ובעיקר החשק לא עזב כשנמנע ממני פורקן.. 
לרוב אנחנו מאמינים בהדדיות בכל הנוגע לעונג שלנו, אבל יש מקרים שבהם אם אני מתעקשת לייחם אותו בזמן לא אידאלי זה יעלה לי, יהיה קצר יותר, זה יהיה לגמרי בעבורו. כשזה קורה אני מוצאת עצמי באחד משני מצבים, או כמו ילדה מתבאסת כי 'גמני רוצהההה....', ולפעמים אני מרוצה ומיוחמת דווקא מעצם זה שהוא בכוונה מותיר אותי לא מסופקת, כי הוא רוצה שהזונה הקטנה שלו תנטוף ותנטוף.. מוצאת עצמי בחלק מהרגעים שואלת מתי תורי יגיע, רק כדי לגלות שהתכנית עבורי שונה.שהעונג לו, ולי מצפה שארית יום נוטפת עם תחתון ספוג, מנסה להתכופף יותר עם ישבני לכיוונו, אולי כך אזכה לקבל עוד משהו קטן נוסף.. טיפ קטן?.. (לא תמיד אני מקבלת את מבוקשי...........)

שמן למדורה..
מדהים בעיניו (ולא פחות בעיניי) איך אני עדיין יכולה להיות נבוכה לפנטז דברים מסויימים- לא רק בקול אלא אפילו בראש. הפנטזיות יכולות להיות אקסטרימיות או כמעט ונילי (יחסית לעומק עולם הבדסמ).. ועדיין יש פנטזיות שאני נושאת עימי מעת לעת, רובן יכולה לממש ברגע אם אתמסר ואשחרר לגמרי.. ולמרות הכל נותרו פנטזיות. 
הפנטזיות שלי מחרמנות ומביכות אותי בו זמנית.. כבר לילות ארוכים שאני מפנטזת ליל ירח מלא, אמצע הלילה, תאורטית איש לא אמור להיות ער. מתפשטת לבקשתו, הוא פותח את הדלת ומסמן בידו שאתפוס שלי בשלו. בהיסוס קל אני שולחת ידי אליו ופוסעת בעקבותיו מחוץ לדלת, אל החצר. אני בחוץ, ערומה, השמיים מעליי, אוויר חמים עוטף. התחושה מסחררת. בעתה מוחלטת. ריגוש שקשה לתיאור. רגע אחכ הוא מסובב אותי כשפניי לבית ואחוריי לעולם. מכופף אותי כשראשי לעבר דלת הכניסה ופניו המחייכות סורקות אך לרגע את השטח, מתכונן.. מקשיבה לשקט של הרחוב ומתרגשת על הפומביות התמימה הזו. לבקשתו מפסקת מעט רגליי. משב רוח קל חולף בין רגליי, הדגדגן מקבל ליטוף מהרוח וצמרמורת חולפת לאורכי.. רגע דין נקטע בצליל המושלם הזה של כף יד הגדולה שלו על הישבן שתמיד ככ צמא אליו. כך, חשופה לעיניי כל, מכופפת, מפוסקת, שדיי מתנועעים ברוח מנהלים שיחה ערה עם כוחות הכבידה, כל הצלפה נוספת מעוררת בי פחד (ואם מישהו יתעורר ויצא לחלון), וריגוש אינסופי.

כמובן שפנטזיות יש לי לשני הכיוונים (מתחלפת לא?).. לפעמים נותנת דרור לפנטזיות בצבעים שונים, לפעמים מרגישה מוכנה לנסות דברים חדים..
שבועות שאני מפנטזת עליו נעול, נתון למרותי, מושכת אותו אחריי, מפשיטה אותו, הוא רק מבצע, אין מקום להתנגדות. אני נכנסת איתו, מקלחת אותו, כל תנועה לאט, מסבנת לו את הזין וביצים לאט ובתשומת לב רבה, מקשיבה לנשימות שלו, לתנודות עם כל מגע שלי.. עוטפת את הזין שלו בפה שלי. הכל אבל לא לגמור. כמה שאפשר, אדג'ינג אינסופי.. לבסוף מנגבת אותו, לא נותנת לו לעשות דבר, שירגע.
כשיבש מושכת אותו לחדר השינה. הגיע זמן להכניס את האהוב שלי מאחורי סורג ובריח. כמו שהמנעול נסגר והקליק נשמע, פונה להעמיד אותו על ארבע, לפסק אותו היטב ולהתמסר לישבן שלו למשך דקות ארוכותתתתתתת בכל דרך שרק תעלה בדעתי, לשמוע אותו נאנק בכאב ועונג בו זמנית.. לדלג על הגבול בין אוהבת ומתעללת, בין חמלה לסדיזם.. 

עטופה בחשקים ומלאה בחוויות ועדיין לא עזר כלום, כלום לא השביע עד תום. אני לא יודעת אם זו דודה בלה, אבל כל מה שרציתי במשך סופש שלם זה אותו בתוכי כשגבי אליו וישבני מוכן לקראתו. את הכל קבלתי לאורך הימים האחרונים, כולל הטיז האחרון, ממנו יצאתי רטובה ולא מסופקת..
כשהגעתי הביתה, פרקתי את התיק. מיד כשהשותפה ירדה עם הכלב חלפה לי מחשבה. חישוב מהיר של התנאים הסביבתיים ובהתחשב בכך שלא הזדקקתי לשום עזרים ויזואליים הניע אותי בזריזות לסגור את הדלת. התפשטתי, נשכבתי על המיטה ושלפתי את שקית ההפתעות. הוונד סיפק מנת פתיחה נאה, אך המנה העיקרית היתה הכרחית.. שלחתי יד לשקית ושלפתי את הפלאג, עוברת עליו בלשוני מרטיבה היטב ומתחילה להחדיר אותו לישבני, תוך כדי הרטט המופלא של הוונד.. תחושה של סימפוניה שלמה מתנגנת סביבי, תווים מוזיקליים בצבעי הקשת מתעופפים לכל עבר כפרפרים.. עצמתי עיניי, הטמעתי אותו לתוך הרגע ונתתי לאורגזמה מטורפת להתפרץ ממני.. רגעים קטנים של אושר..... הייתי צריכה את זה..

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י