לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רוצה להיות זונה

מאת ראש השבט​(שולט)     1 במאי 2005
שאפה להיות זונה, כל כך רצתה בכך וידעה להסתיר. חששה ופחדה מהנסיבות, וגם לא היה לה ברור למה זה. לא סיפרה לאיש, עם בני הזוג שלה הייתה מפנטזת לעצמה, אבל זה לא היה זה.

רצתה להילקח כזונה, ללא רגש, ללא שום משחק מקדים, להיות על ברכיה כפי שירצה גבר שלא מכירה ולא פגשה מעולם קודם לכן. היא תעשה כרצונו, תענג אותו לפי צרכיו, תהיה שלו כפי שיצריו יכתיבו לה.

שימוש בה מצד גבר זר, שמתענג על גופה גירה אותה מאד. היא אוננה על כך, פינטזה על כך בזמן שבן זוגה הקבוע היה בתוכה, ולא סיפרה לו דבר, חששה מתגובתו ומאי ההבנה שעלולה לצמוח מכך.

נכנסה לשיחות בצ'ט, הרגישה נוח באנונימיות לדבר ולהסביר את בקשתה. מאד חששה אבל מאד רצתה, וכאן נח הפרדוקס הגדול: היא רוצה להיות זונה של גבר זר לחלוטין, אבל חששה ממישהו זר שלא בטחה בו. בעיה.

ההחלטה הפשוטה לשוחח מיד בטלפון פתרה את בעייתה. הוא נשמע נעים בשיחת הטלפון הראשונה, והסיכומים היו מאד מעשיים, כמו גבר שמזמין זונה. היא זרמה עם זה,הרגישה נינוחה לפתע, לחלוחית קלה בין רגליה, מתרגשת.

קבעו מקום מפגש בביתו. בשעה היעודה התייצבה, חייכה במבוכה, הניחה תיקה ליד הדלת ממתינה להוראות, לבושה בשמלה שחורה וקצרה, רגליה החשופות בסנדלים, מחשוף רחב חושף שדיה. כזונה הופיעה בפתח, ומחכה הזונה שבה ללקוח הראשון בחייה, שיגיד לה מה לעשות, שיהיה מרוצה ממנה.

מתרגשת מאד, נשימותיה מהירות, מסמיקה, נבוכה, מרגישה שרוצה לרוץ החוצה, להתחרט על הכול, אבל ידעה כי זה הזמן הנכון.הגבר, אשר חייך אליה בחביבות, הקל עליה מאד. ואז פנה אליה ואמר: "בואי" בקול חד וברור, ונע לכיוון חדר השינה. הלכה אחריו מרחפת, מעין ערפול במוחה, מתרגשת מאד.

"התפשטי" אמר בשקט וישב על קצה המיטה. הסירה בגדיה במבוכה בתחילה, אבל לפתע הרגישה את השחרור שעטף אותה. כחולמת פשטה בגדיה, עירומה לחלוטין עמדה מולו לבחינה, מעט נבוכה. התביישה בכמה חלקים בגופה שלא אהבה, אבל הייתה גאה על הטיפול שטיפלה בגופה ביום האתמול.

"הסתובבי" פקד והיא נעה כבתוך חלום, "התכופפי" ציווה עליה והיא צייתה ומהר, חושפת גופה לפניו, רכונת ראש, מפושקת רגלים, ממתינה.

נשענת בידיה על כסא מרופד, ישבנה הלבן מונף מעלה, מחכה לו שיבוא, שיגיד לה מה רצונו. הוא קם, ניגש, מלטף ישבנה שגם מסמיק מעט מהתרגשות, אבל מגע הגבר עדין ורך וחום חלף בגופה. חייכה, הרגישה טוב לפתע, ידעה כי זה המקום בו רצתה להיות.

"הסתובבי" אמר בשקט, והיא התרוממה ועמדה למולו ממתינה להוראות.

"רדי על ברכייך ותמצצי" פקד עליה, והיא, ללא מחשבה ללא היסוס כרעה על ברכיה, כמו עשתה זאת מאז ומעולם, אחזה באברו הזקוף של הגבר הזר, שאת שמו לא ידעה, והחדירה אותו לפיה, מביטה כלפי מעלה לראות את פניו מתעוותות בעונג.

חייכה לעצמה, התמכרה להרגשת העונג שבהתמסרות לגבר, להיות כלי עינוגיו, למלא כל משאלה שלו.

והוא לקח אותה, והיא הייתה שם בשבילו, כרצונו. כל חלק בגופה התרגש, וכשחדר אליה בכוח, והיא הייתה כה רטובה, כה מוכנה, לא החליפו מילה ביניהם. הוא הסיט גופה כרצונו, חדר לתוכה כשבא לו, הניח אותה לחכות פרושת רגלים. כשירצה לזיין אותה ישוב, והיא תהיה שם, מוכנה לשימושו.

היא הייתה כבובה, כזונה מוטלת על גבה, מענגת לקוח יקר, לקוח שידע לקחת אותה כזונה יוקרתית וידע להשתמש בגופה, כפי שדמיינה.

כשהייתה על ברכיה חדר לתוכה בכוח והרגישה את עוצמת גופו חובטת בישבנה, הרגישה את גופו נע בתוכה, הרגישה שזה מתקרב. גופה התרגש, הקליינט הראשון שלה יגמור בתוכה כעת. זה גירה אותה בטירוף והיא נעה מהר מאד, שיהיה מרוצה, שיגמור בתוכה כעת ועכשיו, וזה הגיע, זה התפוצץ בתוכה בעונג כפול של לחות וצמרמורת, התכווצויות ורעדות, אנחות וגניחות. הוא גמר, יצא מתוכה בחטף וניגש להתקלח. היא עדיין מוטלת שם מרוגשת, מלטפת גופה, מחייכת, מאד מאושרת, ראשה לפתע נקי מספקות.

שמעה את הלקוח הראשון בחייה שורק במקלחת, שמח, וזה עשה לה כה טוב.

ביקשה להתקלח, ביקשה בעיניים מושפלות, יודעת שלא מגיע לה, לזונה כמוה, להתקלח כאן, שצריכה מיד לעזוב, אבל הוא ריחם עליה והרשה לה להתקלח, אף הביא לה מגבת.

אמרה: "תודה" בביישנות, התקלחה מהר, סידרה עצמה ויצאה לכיוון הדלת. ליווה אותה בשקט, ללא מילים לכיוון הדלת. מעט לפני שיצאה סובב אותה אליו והניח מטבע בידה. היא שמטה זאת כמו היה ברזל מלובן, הסמיקה כולה. "התכופפי וקחי זאת" פקד עליה. היא הביטה מטה לרצפה, שם היה מונח מטבע של שקל אחד. "קחי זאת. את זונה טובה, מגיע לך תשלום, לא כן?"

היא התכופפה, לקחה את המטבע בידה, והרגישה לפתע כי כך זה היה צריך להיות, כי הבין היטב את המקום ממנו רצתה לבוא ואת המקום בו בחרה להיות. ללא מחשבה נשקה לשקל שאחזה בידה והניחה אותו בין שדיה, הרגישה את קור המתכת הנוגעת בה, וידעה כי זונה טובה היא, שיש לקוח מרוצה שיקרא לה שוב כשיצריו יתעוררו. לשירותיה.

מיתוסית​(שולטת)
ראש השבט...
היה פה משהו מעניין, אם כי לא בדס"מי מובהק. ואולי כן, בגלל רצונה של אישה לשמש כחפץ למכירה. אבל... היה פה משהו שהפריע לי. זה היה נראה יותר מידי כסטוץ ופחות מידי כאישה שהולכת למכור את עצמה. האם סיכמו על עניין התשלום מראש? האם היה פה יזוי הגוף? היכן הרגשות המעורבים של אישה שמזנה את עצמה בכלל ואישה שעושה זאת על מנת להגשים פנטזייה של שנים לבסוף? היכן המחשבות והרגשות במהלך האקט, מה שהיא חשבה בדרך, במקלחת? האם עד כדי כך זה היה טוב?... חסר לי מידע על האישה הזאת. למה היא עושה מה שהיא עושה? מה מושך אותה בזה? האם היא באמת נהנתה כפי שאתה מספר לגמרי? יש לי הרבה שאלות ופחות מידי תשובות. הייתי נהנית יותר לו היית חודר לראשה ומספר לנו מעט יותר על עולמה הפנימי ומניעיה.
1 במאי 2005, 18:19
ראש השבט​(שולט)
מלכה כחולה..
קראי שוב.. ושוב..ואז אולי תביני..
1 במאי 2005, 18:51
נתנאלה​(לא בעסק)
מעולה!!!
אוי נו באמת מה כל השאלות האלה, למה צריך את כל הבולשיט, וזה שכותבים פה לא אומר שצריך חומר BDSM מובהק נהנתי לקרוא נהנתי מכל רגע, זה היה נהדר, מספק , מצויין, עוד אומנות ליצירות מדהימות, פשוט הרגשה עילאית, צמרמורת, טעם, בלוטות רוק וכאלה... ואת תלמדי להנות מהרגעים, לא צריך להסביר כל דבר, לפעמים מה שצריך הוא להפליג עם הדימיון, ואז לחוש תודה לך יצרת סיפור נפלא
1 במאי 2005, 18:51
אשה לבדה
בול
מקסים, קולע, ישיר ומתמצת את המאווים הכמוסים ביותר. ולשואלי השאלות- מרוב מחשבות עלול החשק להתייבש וליפול......לא חארם?
2 במאי 2005, 9:04
קליבר​(שולט)
זה אכן ..בדס"מ
זה החלק של השליטה לא חייבים מכות וכאלה בשביל בדס"מ ... אבל זה שהיא נכנעה לו והפכה לזונה , מה זה?
2 במאי 2005, 20:53
_טרוריסט חמוש באננס
מעורר מחשבות
(אבל לא רק :-) תודה
3 במאי 2005, 17:32
נתנאלה​(לא בעסק)
ממך קליבר לא ציפיתי...
קליבר מה זאת התגובה- זה מה שהיא רצתה בזה היא חשקה, זאת האהבה שבה זה ההסכם
3 במאי 2005, 21:38
Queencie​(שולטת)
מקסים !!!
נפלא בעיני איך העברת את המחשבות התחושות והרגשות שלה. כל כך אמיתי, כמעט תמים. כמה פרדוקסאלי ....
4 במאי 2005, 12:21
אנהקשת
מין, מגבת ומטבע
לפעמים זה כל מה שצריך כדי להרגיש אהובה, רצויה, ומענגת. כי לפעמים תמימות היא אושר. היא יצאה משם יותר מאושרת משהיתה כשנכנסה. הסיפור נוגע ללב.
4 במאי 2005, 13:29
האדון טל​(נשלט)
יפיפה
פשוט מאוד נהנהתי לקרא, ובחלט כל סיטואציה היה אפשר לדמיין.
6 במאי 2005, 14:07