אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

במכונית

מאת זיקית     11 במאי 2005
יצאנו מהפאב השכונתי הקטן והמקסים ונכנסנו אל הרכב שלו. חדש וכסוף... ממש גולדן בוי, הילד הזה. כשאני שולחת את היד השמאלית בכוונה לסגור את דלת המכונית ומשתהה, אני מסובבת את הגוף כך שמכנסי הג'ינס הנמוכים שלי חושפים את חלקו העליון של החוטיני שלבשתי במיוחד לפגישה. אני יודעת שהוא מתגרה מלנז'רי סקסי. אני יודעת שהוא יבחין.

אני צודקת.

הוא מתחיל לנסוע לכיוון ביתה של החברה שאצלה אני ישנה הלילה, מנווט ביד אחת ושולח את היד השניה ומשפשף את הג'ינס שלי באזור המפשעה.

אני יושבת עם חיוך אניגמטי ומשחקת באצבעות הדקות בשיער שלו שבבסיס הגולגולת, תוהה מה היו חושבים הנהגים ליד אם היו רואים איפה היד שלו. הוא בודאי מעביר הילוך, אני מתחכמת עם עצמי בראש.

אנחנו מגיעים סמוך לבית שלה ואני אומרת לו לחנות באזור אפלולי יחסית. ממש מול הבית שלה יש חניון והוא מסובב את ההגה בנונשלנטיות ונכנס אליו.

יש לי פרפור של התרגשות, אבל אני עדיין מחזיקה פרצוף חתום יחסית. הוא יודע כבר את כל הנקודות ללחוץ עליהן בגלל השיחה שניהלנו, ומנגד אני יודעת את שלו. והן תואמות בצורה מלהיבה ומגרה.

למעט התנגשות מקרית בין הרגליים שלנו לא היה שום מגע עד עכשיו. עכשיו השפתיים שלו קרובות לאוזן שלי והוא מתנשף נשיפות נזקקות כאלה. דחופות.

הוא חופן שד אחד ומתכופף ומתחיל ללקק ולנשוך אותו נשיכות שהולכות וגוברות. אני זורקת את הראש אחורה ונאנקת אנקות קטנות. הוא עובר לצד השני ואני מודעת לעובדה שהשד הנשוך מבהיק זה מכבר מרוק באור מנורת הרחוב, ושאפשר לעבור ולראות. לא ממש איכפת לי.

הוא מורה לי להוריד את הג'ינס ואני אומרת לו בהחלטיות שלא. הוא חוזר על הבקשה. "תורידי את הג'ינס בבקשה", בשקט ובטון סמכותי. ה"בבקשה" שלו קונה אותי ואני מתפשטת. גם הטון הסמכותי.

הוא ממלמל משהו על התחתונים המדהימים שלי ואז לואט לי באוזן: "אני רוצה שתהיי שיפחה שלי", וכשהאצבעות שלו נכנסות לתוכי, "כמה את רטובה".

הוא מניע את האצבעות בקצב נפלא ואפילו הגמד הקטן שם בתוך הראש משתתק מפטפוטיו העצבניים על רפיסות ירכיי.

הוא שולף אותן ומגיש אל הפה שלי. אני מלקקת ומכניסה אותן עמוק עמוק אל הגרון. אני מרגישה בנשימה שלו ובמבט מה זה עושה לו. יש לי ביטחון מלא ביכולות שלי. הוא פורם את הכפתורים של הג'ינס ואני מעבירה את היד על החזה החלק והקוביות שבבטן שלו בדרכי מטה. ממממ... נחמד, אני חושבת כשאני מגיעה ליעד המבוצר.

אני מעבירה הרבה רוק על השפתיים ופוערת את הפה גדול ומכניסה אותו עמוק עמוק. אני יודעת שהכיפה של הזין שלו מרגישה עכשיו את היניקות במעמקי הגרון שלי. בתנועת שאיבה אני מעלה את הראש שלי ומצליפה עם הלשון סביב סביב. הוא נאנק ומזיין את הכוס שלי עם האצבעות בקצב תנועות הראש שלי.

הוא עוצר ונשען אחורה. "אני תיכף מתפוצץ".

ואז, אומר בקול שוב ושוב: "אני רוצה שתהיי שיפחה שלי", ואני נדלקת. הוא שולף את האצבעות ומגיש לי לניקוי חוזר, ואז מתחיל לתת לי ספנקים חזקים בזמן שהיד השניה אוחזת בשיער שלי ומכוונת את הקצב.

"אני

רוצה

שתהיי

שיפחה

שלי!

רק

שלי!"

הוא אומר וחובט חזק יותר ויותר, ואז מתחיל להגיד מילים רכות של חיבה וגם "אני עומד לגמור... תכניסי עמוק". אני מצייתת ומרגישה את הנוזל מתפרץ לי לפה. אני בולעת חלק ואז ממשיכה ללעלע ולהזיז את היד מעלה ומטה עד שהוא עוצר אותי.

אני רוצה להיות השיפחה שלו עכשיו.

חתולת הלילה
גררררר
איזה יופי! קצר, קולע ומתואר עם כל המיצים. אחלה!
11 במאי 2005, 16:18
Leica​(נשלטת)
גם הפרולטריון רוצה לגמור!
ללעלע? מה יהיה עם המילים המסובכות? אני דורשת פורנו רך (או סאדו קשה, אני לא בררנית) קל להבנה! מתה עליך איטלניגנטית קטנה שלי.
11 במאי 2005, 16:46
מיתוסית​(שולטת)
:)
זה רק אני או שהיא לא גמרה?... אני צחקתי, כי ה"אני רוצה שתהיה שפחה שלי" הזכיר לי גברים שאומרים לך: "אני אוהב אותך" כדי לזיין אותך... :)
11 במאי 2005, 17:36
ZOE
אוחחחח
מגרה מאוד!!! אישה סקסית עם חוטיני סקסי .....:))))
11 במאי 2005, 18:04
tch​(נשלט)
ממש גולדן גירל....
הילדה הזאת.... :))))
11 במאי 2005, 18:10
kael
למרות שכבר שמעתי את זה
אומר זאת שוב- סקסי, מגרה, לוהט!!!!!!!! בדיוק כמוך מותק
11 במאי 2005, 19:01
דנדיליון​(שולטת)
גרררררררר
חם היום, חם חם חם חם. שפחתו, נשיקות על הסיפור המגרה והמלהיט. עודדדדדדדדדדדדד }{
11 במאי 2005, 19:16
מוביוס​(נשלט)
כן כן !
גם אני אומר: עוד !
12 במאי 2005, 0:25
Olive
ריאליטי שאו
זה ממש עושה וייב אמיתי. כאילו התקינו מצלמה בזירת הפשע. ויאו ויאו ויאו...
12 במאי 2005, 9:46
Seth
וואו !!!
כתיבה נפלאה שחוטפת את הקורא אל תוך הסיפור . תודה לך .
12 במאי 2005, 13:56
OMEN{בובת זונה}
איזה יופי של כתיבה....
כיף לקרוא.
12 במאי 2005, 18:14
Grey / Green
הסיפור הזה לא מקובל עלי בכלל
רואים שהבחור המתואר בסצינה הזו הוא לא אני -- לי אין קוביות בבטן! מה זאת ההפקרות הזאת? ישובו זיקיות לגבולן ויפה שעה אחת קודם.
12 במאי 2005, 21:55
*מאלפת הכלבים*​(שולטת)
חם ולח...
אינטנסיבי ומגרה..אינסטינקט בסיסי...
13 במאי 2005, 6:57
אנדרפוט
י
זועזעתי קלות, לא רגיל לצד הזה שבך. בכל אופן נשמע כמו חוויה חזקה וממצה
13 במאי 2005, 11:00
פומיקי
איזה סיפור מדליק
אבל רק דבר אחד חסר לי בובה... איזה חוטיני זה היה? צבע? בד? וגם אני מתפעלת ממך, גרון עמוק....
13 במאי 2005, 12:19
ורה
..
מלוטש ומעולה...
13 במאי 2005, 15:56
Master_Abra_Kadabra​(שולט)
איי קרמבה!
זיקיתוש כתיבה נפלאה, הצלחת לשתף בסרט מרתק, כיף לקרוא ובהחלט מעורר!
15 במאי 2005, 6:28
המכשפה בג'ינס​(שולטת)
כל הכבוד !
כתוב מקסים:-) תאור נהדר !
17 במאי 2005, 5:59
monk
לא יפה להעיר נזירים ככה
אני עובד כל כך קשה על הסגפנות שלי וככה סתם את באה ומעירה שדים רדומים. לא יפה! אבל כתוב טוב וקולח. מקלחת! זה מה שאני צריך עכשיו! מקלחת קרה! ומהר!
3 ביוני 2005, 17:26
דנידין28​(שולט)
אהבתי.....!!!!
גרררררר נשמע מדהים! נשמע כאילו ממש ממש נהניית..... גורם לריגושים ישנים להתעורר. :-)
19 ביולי 2006, 14:09