צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מיותר

מאת אבודה     11 במאי 2005
סטירה אחת, ועוד אחת, ואני לא אוהבת אותן, לא כי זה כואב, לא כי זה משפיל, אלא כי הן סתם, אין להן שום משמעות, כי אתה שותק וממשיך לעשות את כל הדברים שצריכים לעשות לפי הרשימה... צובט, מצליף, ואני כל כך לא אוהבת את זה, הכול יותר מידי טכני. יד עולה באוויר ונוחתת על הישבן שלי, כאב צורב לשנייה ומשחרר. זה לא באמת כואב, לא מגרה, לא נוגע, זה כלום, מכניקה, תנועות ריקות.

תגיד משהו, תסתכל לי לעיניים. אבל אתה באמת לא יודע מה אני צריכה. ככה ניראה הסשן בעיניך ובעיני זה סתם סקס קצת סוטה.

אם רק היית יודע שמשפט אחד יכול לגעת בי יותר מכל ההשקעה הזאת שלך. אם רק היית מבין שבכוס מבחוץ אני יודעת לגעת לבד, אני צריכה את זה מבפנים, אני צריכה ששם יצרוב ויכאב, אני צריכה להרגיש שם, עמוק בפנים.

אבל אתה ממשיך עם המכניקה שלך. רואה אותך פעם ראשונה אבל יודעת בדיוק מה יקרה: עוד מעט תחליט שקיבלתי מספיק, ועשית את תפקידך כדום, ועכשיו אפשר להזדיין, לגמור ולהחזיר אותי הביתה. ואתה כנראה אף פעם לא תבין למה אני לא רוצה להיפגש שוב, הרי היה כל כך טוב.

ויודע מה? כן היה טוב, סקס ונילי ישן וטוב עם קצת מכות בהתחלה, אבל נכנסתי לשם ריקה ויצאתי מרוקנת עוד יותר. הבטן לא התהפכה לי איתך, הלב לא החסיר פעימה, הכול היה כל כך רגיל ובטוח... הכול היה כל כך מיותר...

חתולת הלילה
אהבה קצרה
זה מה שהזכיר לי הקטע הזה. את השיר ההוא. סתמי, ריק ומרוקן, חסר ערך, כמו שאמרת. ומה את רצית, בסך הכל? נוקב, אמיתי וכן, ולכן- מגיע ללא מכשלות אל הקורא שלך.
11 במאי 2005, 16:15
מיתוסית​(שולטת)
יקירתי...
כולנו היינו במקום הזה של סקס/סשן ריק וחסר משמעות. זה כמו להשוות סטוץ שאספנו במועדון לסקס עם בנזוג שאוהבים. הרי בדס"מ יכול להיות רק פיזי, רק מכות, רק השפלה ופקודות, אך כמו שאמרת, דווקא בבדס"מ שאת הכל כך רוצה לתת מעצמך ומהנפש שלך- הרבה יותר מבסקס רגיל, דווקא שם הניכור והבדידות וחוסר הסיפוק יהיו הגדולים ביותר לנפש, כי לחלק מהאנשים בדס"מ זה רק לגוף ולחלק זה גם ובעיקר לנפש.
11 במאי 2005, 17:28
זיעויה​(אחר){נימפאה}
איי
חבל. מאוד. מילים שמזכירות לי את הפחד מפני ההרגל. את הרצון התמידי לחדש את הלמות הלב שלי ושלה בכל פעם שנפגשים. ועוד לא עשיתי איתה מספיק דברים אחרים כמו ללכת לים, או סתם לשבת מול הטלויזה. לקרוא ספר זה לצד זו...אז אולי תעזבי את זה וזהו...
12 במאי 2005, 4:40
Ceaser K​(שולט)
נפלאות התבונה
נפלא בעיני מה שכתבת פה. הכנות הזו להגיד בדיוק מה את רוצה וצריכה לעומת הרשימה האינסופית של הדברים "שצריך לעשות בסשן טוב"... מצאת את המילים הכל כך משמעותיות - הריקנות מחד, והמיותר מאידך! צר לי על כי היית שותפה, אך מאידך אולי יש בזה צמיחה מסויימת. את יודעת מה את רוצה וצריכה, וממה עלייך להימנע. מקווה שהבא/ים יהיה/ו משובח/ים
12 במאי 2005, 8:06
באה מאהבה-41​(נשלטת){חתול לבן}
לרגע חשבתי
לא זכור לי, מתי כתבתי את זה? זה אני כתבתי? זה עלי? כי את העלת על כתב מילה במילה את התחושה שלי.
12 במאי 2005, 15:02
מרום​(שולט)
והמסקנה?
חומוס עושים מאהבה או שלא עושים בכלל.
13 במאי 2005, 9:42
המזרון שלך​(נשלטת)
מדהים!!!!!!
היתי שם הרבה פעמים ..... והכי קשה כשזה קורה בקשר- ולא סתם בסקס מזדמן. ולמי שהיציע לאבודה לעזוב את זה: חוצפה!! ולצערי יש בעולם הבדס"מ הרבה דומים שפשוט נכים רגשית - אולי גם אתה אחרת איזו סיבה יש לך להצדיק את הטכנאות הגברית הכל כך משעממת. ולכם "הטכנאים" - אולי תתגברו על הנחיתות שלכם מבלי לקרא לעצמכם שולטים?
13 במאי 2005, 12:08
זיקית
עצוב
ומוכר. תחושת הריקנות הנוראית הזאת..ובכל זאת אנחנו שוב ושוב..כי התקווה הקטנה שאולי הפעם זה יהיה אחרת..כתוב היטב.
13 במאי 2005, 20:46
ס ו ר ר ת​(נשלטת){tav8}
וניל עם עוגיות
גם בבדס"מ יש סטוצים לא מוצלחים, ממש כמו בחיים הוניליים. לוותר על הכל? לא בטוחה שאפשר, מה שאפשר זה לחפש, להיות בררנית, לכוון גבוה ולא לפחד להיות שם קודם בשביל עצמך, עד שתמצאי מישהו לתת לו אותך באריזת מתנה.
14 במאי 2005, 5:39
שרוניתלי(האה)
אהבה?
זהו שֶסשן שנעשה באהבה, מותר לו לפעמים גם להיות קצת "משעמם". וכאן לא היה לו בכלל תוכן. האהבה אינה משעממת. כתבת את זה מאד יפה ונכון. הריקנות באה כשאין שם כלום מלבד ה"פרוטוקול".
14 במאי 2005, 23:27
TheWolf
אז למה את שם?
4 ביולי 2020, 4:38