סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים משעממים

מאת Grey / Green     25 ביולי 2005
"את ערה?" הוא לוחש. העיניים שלו עדיין עצומות. גם שלה. היא עונה ב"כן" מנומנם והוא מרגיש את הבל פיה על לחיו, כל כך קרובה היא ישנה בלילה.

הוא פוקח עין אחת. גם היא. האישון שלה מתחדד וננעץ בשלו, המבט שלה -- גם בשניות האלו שבין העירות לשינה -- חם ולהוט ומתוח ומתוק. היא מנשקת אותו ברישול, בלי לקרב את הפנים שלה אליו ובלי לכוון, ושפתיה נוחתות על האף והלחי שלו. הוא מותח יד אחת למטה. גם היא. האצבעות שלהן מוצאות אלו את אלו בלי לנסות. הוא פוקח עוד עין. גם היא. הוא מקרב את המצח שלו למצח שלה. היא מנשקת אותו שוב, וטעמי הלילה נמסכים באיזו מתיקות שתמיד נמצאת בין השפתיים שלה.

בחוץ: משאיות זבל נוסעות לאחור; מישהו מקלל מישהו אחר ברומנית; שתי להקות ציפורים חוגגות את הבוקר, כל אחת בקקופוניה מחרישת אוזנים משל עצמה; מישהו עולה במדרגות ומישהו יורד בהן, שתי דלתות נטרקות ומישהי שצועקת על בעלה שחיים חסר גם יוגורט. כל זה לא חודר אל תוך החדר הזה, ואם זה חודר, הרי שאף אחד משניהם לא מסגיר את העובדה שהוא חש באיזה צליל מבחוץ. הידיים שלהם נפרדות ואלו שלה מטיילות לאורך החזה שלו, הכתפיים, הצוואר, הרגל. בהרגל שהוא בו בעת מאומן היטב אבל חדש מספיק כדי להיות מרגש, הוא מניח את הידיים שלו מאחורי הראש ונותן לה לטייל. היא מסירה ממנו את השמיכה. הרוח הירושלמית מלטפת את גופו העירום. כשהיא מגיעה אל ירכיו שוב הוא רוכן ומנשק את הראש שלה ושואל "על מה חלמת?"

הידיים שלה ממשיכות לעשות מעגלים מסמרי-שיער והיא מרימה אליו שתי עיניים גדולות ומספרת לו. הוא משחרר יד אחת ומעביר אצבע בין העין שלה לבסיס האף ואז מנשק. שניהם עמדו על צוק גדול והים הפך להיות כתום, והיא אמרה לו שזה לא הגיוני אבל הוא אמר שפעם הוא קרא על זה וזה בסדר, ובינתיים היא חופנת את התחת שלו ביד אחת והוא רועד.

"עדיין כואב לך?" היא שואלת אותו במתיקות והוא מהנהן, לא מסיר ממנה את העיניים, והיא מתקרבת אליו עד שהם מאוד צמודים, ונושכת את השפה שלה, ומסתכלת על שלו, ומתחילה ללטף אותו ולשרוט חליפות, ואומרת דברים כמו "מסכן שלי..."

הוא מתנשף ומחבק אותה ואז שואל אותה, בין שריטה ללטיפה, "את חושבת שאנחנו משעממים?"
"למה את שואל?" היא שואלת ומפשקת את פלחי הישבן שלו, ומעבירה ציפורן מחודדת ביניהם.
"לא יודע," הוא אומר ורועד עוד קצת. היא נושכת את השפה שלו וכשהיא משחררת הוא אומר לה "תחשבי, למשל, שהיינו דמויות בסיפור פורנוגרפי."
"אתה אומר שאנחנו לא עושים דברים מעניינים?" היא אומרת. הידיים שלה טופחות על התחת שלו בהיסח דעת. היא מנשקת את הצוואר שלו. "תחשבי על זה ככה," הוא אומר. "אתמול באנו מהעבודה, אכלנו פיצה, הרבצת לי ואז עשינו אהבה." היא מגרגרת בתגובה ונושכת אותו בצוואר, בסנטר, בלחי. הידיים שלה עוברות מבלי משים למפשעה שלו. היא תולה בו מבט קשוח והוא נזכר לפשק את הרגליים. העיניים שלו כמו מאבדות מיקוד לרגע, הידיים שלו מתכווצות ומשתחררות סביבה והיא מחייכת. "מה נעשה היום?" הוא שואל. "אותם דברים. איי, כואב. אנחנו, נניח, לא נפגשים בסצינות אפלות, את לא סוחטת אותי לגבי סוד מהעבר, לא חתמתי על חוזה משפיל איתך, את פשוט..."

"אוהבת אותך," היא אומרת, ונותנת לו קווטש אוהב שגורם לו להשמיע קולות שמצחיקים אותה. היא מלטפת את הפנים שלו ביד אחת, מועכת את הביצים שלו באחרת, ומסתכלת בו מקרוב, העיניים שלה עדיין חמות וחדות ומלאות עניין. "אתה משעמם אותי להפליא," היא אומרת ומנשקת אותו. "אתה נורא אפור וגם אני. אתה הסיוט הבורגני של כל אימא אופנוענית, ואני החברה שלך. עכשיו תתלבש ותכין לי אספרסו."

בחוץ, הציפורים עדיין עושות רעש והתחת שלו, כשהוא מתכופף להרים את התחתונים שלו, אדמדם ומלא פסים.

סאנדיי​(נשלטת)
איזה יופי!
סיפור נפלא! רוצים עוד.
25 ביולי 2005, 18:33
ס ו ר ר ת​(נשלטת){tav8}
נהניתי לקרוא
כמו שאני מקווה שנהנית לכתוב.
25 ביולי 2005, 20:48
זיקית
מקסים
ואתה משעמם להפליא :)) }{
25 ביולי 2005, 23:26
venus in our blood​(שולטת)
יפהפה
אהבתיייייייייייייייייייייייי :))))))
26 ביולי 2005, 5:40
ליידי מפונקת​(שולטת)
נהדר
נהדר, מלא חום, יופי של תאורים. אהבתי[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img345.imageshack.us/img345/3008/19pq.gif[/IMG][/URL]
26 ביולי 2005, 7:10
Out​(מתחלפת)
יפיפה עד שיעמום
נהדר פשוט נהדר
26 ביולי 2005, 7:46
BIG-DOM​(שולט)
כן
פשוט מקסים ויפה אהבתי..
27 ביולי 2005, 4:55
חתולת הלילה
לא, לא משעממים
זו פשוט השיגרה המבורכת של זוג שמכיר ויודע. ומבחינתי- יש בזה יופי שונה וקוסם עד מאוד.
27 ביולי 2005, 8:39
Grey / Green
חמודים כולכם
תודה לכולם.
4 באוג׳ 2005, 3:01
Succubus​(אחרת)
[כי חייבים נושא]
מדי פעם אני קוראת את הסיפור הזה מחדש, וכל פעם הוא מעלה לי דמעות לעיניים. אהבתי, כן.
16 בנוב׳ 2005, 18:06
Space cookie
כתיבה יפה.
6 באוג׳ 2020, 16:08