סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לאחר שהלכת

מאת ראש השבט​(שולט)     20 בספטמבר 2005
היית כאן אך לפני שעות, והחלל עוד ריק. ניסיתי לישון, עייף, לילה ארוך עבר על (אפיסת) כוחותינו, אבל לא הצלחתי. רבות מחשבות בלב איש, ועייפות כלבים לא הניחה לו.

זוכר אותך בעירום הלילה, שחומה ומבריקה משמן, קשורה בידייך וברגלייך למיטה, שעווה נוטפת על גופך. את נעה, משמיעה אנחות עם כל טיפה נוחתת.

זוכר את פיך, גופך, הנעים על גופי, נוגעים מעסים מפנקים, נותנת אותך לי ברצון, מתמכרת לעונג שבנתינה, בוכה מהמילים, אוהבת אותי, שונאת אותי. שונאת אותך, שאת אוהבת להיות כאן.

אהבתי לגעת בכל נקודה מענגת בגופך, לשמוע את קריאות תשוקתך, אנחות בקשתך מאדונך כי ייקח, ייקח אותך, שיתענג על גופך המונח לפניו, עמוס תאווה ותשוקה.

פי, לשוני, בכל חלקת גופך הנפלא, השרוע בנתינה. וביקרתי בכל נקודה בגופך, למדתי להכיר את המפתחות לתוכך, את הלחיצות הנכונות, ואת סוד קסם המילים, הפותחים את מקור דמעתך.

והשוט שנגע בישבנך העגול. אהבת את הרגעים שאחרי, כואבת את הרגעים של המגע החד של השוט, מחכה לעונג שאחרי, לתחושת החום המענגת, לתחושת ידי המלטפת. בכית, צחקת,אהבת, שנאת ,נעת בגופך, בנפשך, בכל נקודת תחושה אפשרית, והמערבולת טלטלה אותך. היית הכול והרגשת הכול, בלילה קסום אחד.

שרוניתלי(האה)
מאד יפה..
ואתה, מה הרגשת?
21 בספט׳ 2005, 9:14