בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דיגי

מאת עינב​(אחרת)     3 בינואר 2006
נו דוקטור, אתה יודע. העור הלבן הזה, מתוח כזה ודק, וקצת רואים נימים של דם שמטפסים על הרגל. מה, אל תגיד לי שאתה לא מסתכל לשמה. לא? אפילו לא קצת? טוב אתה בטח סתם מתבייש ממני, או שאתה פוחד לשבור את הדיסטנס הזה שיש בינינו, הא דוקטור? טוב, לא חשוב, לא נביך אותך למה אני רואה שאתה בחור נחמד. אז כן, איפה הייתי . אה. כן... העור הזה, שיש לה. אתה מבין, היא פשוט שכבה בצורה כזאת.

לא, היא לא הייתה ערה, היא אפילו ישנה די עמוק בשלב הזה, אני חושב. והרגל השמאלית שלה, אה רגע, לא אמרתי לך שהיא שכבה על הבטן, עם הידיים פרושות הצידה. ככה הגישה פתוחה, אתה מבין? כן. אז הרגל השמאלית שלה הייתה מקופלת ככה שהכף רגל שכבה על המאחורה של הברך הימנית שלה. נו, אתה זוכר שהייתה פרסומת כזאת עם האפריקאי הזה שרץ בג'ונגל ופתאום נעצר כדי לאכול פסק זמן? ככה בדיוק הרגל שלה הייתה מקופלת על השנייה.

עכשיו אתה מבין, הכף רגל החמודה הזאת, שאני מת עליה, משוגע עליה, אבל הייתה פשוט בדרך שלי אל האושר. מה אתה פוקח עיניים כאלה גדולות? זאת הפעם הראשונה שמישהו מספר לך שהוא אוהב לגעת לאשה שלו שמה? כן? וואלה דוקטור, בחייאת אתה, איפה אתה מסתובב?

בקיצ-קצ, למה אני מרגיש שהסיפור נמרח ואתה מתייבש לי פה, הצלחתי ככה קצת לראות מהצד את העור הזה שאני אוהב, במאחורה של הברך. שמה זה מקום נורא רגיש, שתדע לך. זה לימדו אותכם בבית ספר הגבוה לדוקטורים שלכם? אה. אז ידעת את זה. וואלה, לא תמים אתה כמו שחשבתי, דוקטור.

אז הסתכלתי לה שמה, היה קצת עור חשוף כי את הרוב הסתירה הכף רגל, ופתאום היה לי דחף מה זה חזק לדגדג אותה שמה. אבל מצד שני, הציק לי המצפון, למה ידעתי שמחר היא צריכה להתעורר מוקדם והיא צריכה לישון. אז ניסיתי להתאפק ככה עם עצמי, התאפקתי, התאפקתי, התאפקתי, ככה כמה שניות, ואז הרגשתי שאני לא יכול יותר והבאתי אותה בזינוק למגרה שליד הצד שלי של המיטה. פתחתי את המגרה ושם הוצאתי נוצה אחת, דקה דקה. יש לי שמה הרבה נוצות , לאירועים מיוחדים, אם אתה מבין למה אני מתכוון, הא דוקטור, והתקרבתי אליה ככה בשקט בשקט עם הנוצה הדקה דקה שלי, למה לא רציתי להעיר אותה קודם עם ההתלהבות שלי, ואם כבר להעיר, אז בסטייל, אה?

בקיצור אני מתקרב על הבהונות שלי, ואני מרגיש איך ההתרגשות שלי עולה, והלב שלי דופק, בום-בום, בום-בום, ככה חזק מאד, והיד שלי עם הנוצה ביד רועדת, ואני מתקרב אליה ויורד על הרצפה להיות קרוב יותר, למה צריך לעשות את זה במדוייק, נקודתי, כן? ואז אני מביא לה אותה בדגדוג, חבל לך על הזמן.

האשה פשוט קפצה ומה זה התחילה לצעוק ולהתפתל. מזל שאני, וואלה, מתאמן ככה יפה יפה כבר הרבה זמן במכון, ויש עליי גופה יושבת טוב טוב, אני חזק מאד אני. אז תפסתי אותה עם היד השנייה ככה בכל הגוף, למה שאני רציתי להמשיך והיא ניסתה להתנגד זאת, חשבה שתצליח להתחמק ממני... חיחיחי...

דגדגתי אותה שמה והיא ייללה לי, התחילה להתחנן לי שאפסיק. ואני, מה להפסיק, הרי רק התחלתי ליהנות מלראות אותה ככה צווחת. אמרתי לה שאם אני מפסיק אני עובר לאזור אחר. והיא ייללה עוד קצת זאתי ואחרי כמה רגעים אמרה לי בסדר. וואלה, אז הפכתי אותה עם הראש שלה אליי, הרמתי לה ת'יד למעלה והרבצתי מה זה דגדוג בבית השחי שלה. כמה היא התפתלה! היא ניסתה לבעוט בי, בחיי דוקטור. אבל אני שאני מתחיל אנ'לא יכול להפסיק, אתה מבין?

וככה היא צורחת לי ומתפתלת, ואני עובר ליד השנייה גם, והיא מייללת ועושה מה זה רעש, חשבתי כבר יזמינו משטרה. ופתאום היא צועקת לי שהיא תיכף עושה פיפי ולא יכולה יותר. ידעתי שזה הרגע הנכון, עזבתי את הנוצה ועברתי לידיים שלי, ככה לדגדג אותה בכל הגוף הרך והלבן שלה, איזה גוף יש עליה, היית מת אם היית רואה אותה דוקטור, פצצת אטום זאתי.

מרוב דגדוגים אני מרגיש שהיא רועדת לי ופתאום היא מתחילה להשתין לנו במיטה. אז מיד קפצתי על המציאה, אתה יודע, הייתי חייב לשתות הכל, ששום טיפה לא תברח, והיא פשוט השתינה לי ישר אל הפה, ככה והרטיבה לי את כל הפנים במיץ שלה זאתי, ועוד ליקקתי את כל השאריות שלה ממנה, ואת כל מה שנשפך על הסדין, למה חבל על כל טיפה של החומר הזה, סוג א"א, אני אומר לך.

וואלה, עכשיו אתה מבין איך אני יש לי כ"כ הרבה שיערות על הראש? תנסה גם דוקטור, לא חבל? בחור צעיר כמוך וכבר קרח?

תגיד דוקטור, אולי היום אתה משחרר אותי מפה?

פעם פרח​(נשלטת)
גדול
חחחחחחחח אני אוהבת סיפורים עם פואנטה טובה
3 בינו׳ 2006, 12:17
V e N o M​(אחר)
מצחיק ומטורף כאחד...
האמת אהבתי... אבל... : )
3 בינו׳ 2006, 17:31
דיגי​(אחרת)
אהבתי מאוד
{באמת מעניין למה}
3 בינו׳ 2006, 19:00
קייל​(לא בעסק)
אהבתי מאד
היה מצחיק ומשעשע ומדי פעם ניסיתי להבין מה הפואנטה כי היה ברור שיש אחת, אבל לא ציפיתי לזה
3 בינו׳ 2006, 19:13
venus in our blood​(שולטת)
את, את מוכשרת את
נהניתי מכל שנייה:)תודה לך, מוכשרת שכמותך
4 בינו׳ 2006, 7:06
פסיכו לוג​(שולט)
חחחח
יפהפה! מאין ההשראה?
4 בינו׳ 2006, 14:57
זאלוטוסים
חמוד
ומשעשע גם :-)
4 בינו׳ 2006, 21:34
מתפתח
איזה יופי (:
ממש עשה אותי צמא סוג א"א לא מוצאים היום בכל מקום
5 בינו׳ 2006, 10:32
דריאון​(מתחלף)
והיא נתנה לו ..
אז גם היא צריכה לקבל אישור ? :-)
5 בינו׳ 2006, 18:10