סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוויה אחושרמוטה

מאת בכוח המוח-אשה     12 ביוני 2007
הכל התחיל כשפגשתי את יערה. ליטל היתה באותה תקופה בברוגז החודשי שלה איתי. פעם בכמה זמן עולה לה הקריזה והיא לוקחת תיק, שמה בו חלק מהבגדים שלה מהארון שלי, לא מפסיקה להגיד שאני בן זונה ואיך היא נתקעה איתי ואז טורקת את הדלת אחריה והולכת. לאיזה שבוע בערך. אז התחלתי להתרגל לקטע. גם קצת חופש לא הזיק לאף גבר וכמה שאני אוהב את ליטל לפעמים היא עומדת כמו עצם בגרון.

אז באותו ערב שהכרתי את יערה יצאתי עם מושון וציון לפאב בת"א. עכשיו, אני רוצה להגיד לכם שאני לא מבין איך לא מעמידים ניידות לטיפול נמרץ מחוץ למועדונים והפאבים וזה. אני איך שאני נכנס מתחיל להיות לי דופק מכל הכוסיות שמסתובבות שם ויחד הופכות לי בעיניים לכוסית על. תוסיפו על זה כמה שוטים ויסקי. הוספתם? סבבה. בדיוק בשלב הזה מופיעה יערה עם חברה שלה.

עכשיו זאתי חכמה. הביאה איתה איזו דאבה מחוצ'קנת אחת שכל מה שעשתה היה למשוך את החולצת בטן למטה כדי שלא יראו את הקפל של הכרס יוצאת לה מהג'ינס הנמוך. אף פעם לא הבנתי למה כל הבנות חושבות שהם צריכות להתלבש ככה, כאילו שכל אחת היא מינימום ארגילרה, איך קוראים לדוגמנית ההיא?

אבל יערה ישבה ככה, ונראתה מה זה סנובית חבל על הזמן, מדליקה סיגריה ארוכה כזו, ויש לה אצבעות דקות ולבנות ושיער אסוף אחורה שמראה את הפנים הלבנות והיפות שלה. והיא מחייכת לחברה שלה בשעמום כזה ועוצמת עיניים כאילו היא מקשיבה למוזיקה אבל בטח חושבת בלב שמעניין כמה גברים ממוקדים בחזה שלה שהפטמות שלו ככה בולטות מהחולצה הלבנה ואין לה גם חזייה אז תתארו לעצמכם.

איך שאני ככה ממוקד בפטמות שלה זאת, אומר לי מושון משהו על זה שאני מתמקד בבחורה הלא נכונה למה היא צפונית ואנחנו לא ממש הטעם שלה. דברים כאלה מעלים לי את הדם לראש למה אני דוגל בשוויון הזדמנויות לכל אחד, ככה אומרים את זה. אז אחד מדבר יותר יפה למה אבא שלו פרופסור והמורה שלו ליקק לו בפרטיות כי כאן הכסף מדבר. לא משנה. אני אולי לא הומו צפוני מלוקק אבל אני גבר ולא רק ליטל יכולה לספר על זה, גם כל החברות שלה וחלק מהאמהות שלהם. אומרים לי שזה משהו בקסם שמה קסם שלי. אני יודע דבר אחד: כן קסם לא קסם, אם יש משהו שאני רוצה אני לוקח. לפחות אני משתדל בכל הכוח ואם לא אז לא. אני לא מהחנאג'ות ששולחים פרחים וקונים מתנות ומבקשים בעיניים לחות, ואז אומרים להם לא והם יושבים לכתוב שיר כאילו אבא שלהם ביאליק והיא נעומי שמר ואיך שהיא תקרא את השיר היא תקפוץ לזרועות הדקות שלהם וכל זה. לא חשוב.

אמרתי למושון שעוד הלילה הצפונבונית תגיד די במיטה שלי, וזה לא יעזור לה. ואז קמתי, שומר על מגע עין, ככה אומרים את זה, ומתקדם אל העבר שלה.

אני אומר לה שלום, היא אומרת לי שלום אבל לא מסתכלת עלי יותר מדי כאילו שהיא מתכוונת שאני לא הטעם שלה או משהו. אז זזתי ככה מול הפנים שלה ואמרתי שלום שוב, ואז היא אמרה שהיא כבר אמרה לי שלום, ואם אני יכול לזוז.

אמרתי לה שאני לא יכול לזוז למה שהפנים שלה מהפנטות אותי ושהיא נראית לי חמודה לאללה. היה לה חיוך כזה שאין לי מילה לתאר אותו חוץ ממעצבן.

ואז היא אמרה: גם אתה חמוד אבל שהיא עסוקה. זה שיגע אותי כי היא פסלה אותי לא בתום לב כמו שאומרים. אז תפסתי לה ת'יד ככה וקצת עיקמתי לה אותה מאחורי הגב בשביל להגיד לה שאיתי לא מדברים ככה למה שהיא לא מכירה מי זה רונן ומה שאני שווה. אבל מה, פתאום שמתי לב שהיא עושה כזה פרצוף, איך אני יגיד לכם, כאילו היא נהנית מזה. אז לחצתי את היד עוד קצת ונצמדתי אליה ואמרתי לה באוזן שאני מחכה לה בחוץ ושלא תיתן לי לחכות יותר מדקה למה שזה לא בריא בשבילה. חשבתי שהיא תנסה להגיד משהו אבל היא רק אמרה כן עם הראש ואני יצאתי החוצה מחייך למושון.

כשהיא יצאה ראיתי שהיא באמת כוסית פגז, והיה לה בפנים הבעה כזאתי כאילו ירדו לה ועזבו אותה באמצע. חצי מגורה חצי אוטומט כזה.

אז התקרבתי אליה, והיא רעדה וזה היה די מעניין לראות את התגובות שלה. אז המשכתי להצמיד את עצמי אליה עד שהשפתיים שלי היו כמעט מול העיניים שלה ושאלתי אותה בשקט אם יפה איך שהיא התנהגה אלי. היא מיד אמרה שלא אדוני. שו אדוני? אבל משהו באיך שהיא אמרה את זה שלח לג'וני שלי זרמי חשמל ועכשיו גם הוא היה בתמונה.

תוך שנייה קיפלתי לה את היד וכופפתי אותה שמה, שתעשה הכרה מקרוב עם הידיד הכי קרוב שלי, והיא מצצה אותו שם כאילו זה היה דבר הגיוני מאוד. הצפוניות האלה כנראה באמת זונות קטנות כמה שזה נראה להיפך.

השפרצתי לה את ג'וני עמוק עמוק בתוך הגרון תוך כדי שאני מחזיק אותה בשערות ומזיין לה את הפה. איזה הנאה אני אומר לכם, הבחורה יודעת לקבל זיון בפה שזה עונג צרוף, ככה אומרים את זה.

אחרי זה הרמתי אותה ושאלתי אותה מה הקטע שלה והיא אמרה לי שהיא סאבית. כשהיא קלטה שאני לא מבין מה זה המילה הזאתי אז היא אמרה שיש לי את זה בדם והיא רוצה להיות שייכת לי.

איזה שייכת לי? ליטל חוזרת עוד יומיים מקסימום שבוע, וכמה שהיא קוץ בתחת לפעמים אנחנו חושבים ברצינות על התמסדות, ככה אומרים את זה, ועל ילדים וכל הדברים האלה. אז אמרתי לה שאני לא פנוי ושאני לא שייך לאף אחד ושאף אחד לא שייך לי וזאתי מדינה חופשית בגלל זה.

היא אמרה שזה לא קשור, ויש לה מילים יפות כאלה של צפוניות כאילו לא לפני כמה דקות היא נחנקה כמעט מהזין שלי שהיה לה עמוק בריאות. היא אמרה שיש סצינה כזו, משהו עם בדס"ם, משהו עם שליטה, לא הבנתי כל כך.

אז היא אמרה שאני יבוא מחר ונצא שנינו למועדון כזה. יש מועדון כזה ואולי אני יאהב את זה. עשיתי חשבון שליטל לא תבוא גם מחר, ושזאתי באמת אחלה ושגם יש לה גוף פיצוץ ושעוד לא עמדתי על צפונותיה כמו שאומרים, ככה אומרים את זה. היא אמרה לי לבוא לבוש בשחור ונתנה לי את הנייד שלה ואת הכתובת.

אני לא רוצה להפוך את הסיפור למסטיק, אני רק יגיד שהגענו למועדון הזה ביפו, דווקא מקום יפה עם הרבה פוטנציאל. אם היו נותנים לי ולמושון לשפץ שם זה היה יוצא יותר יפה ממה שזה היה חדש. לא משנה. נכנסנו לשם ומה אני רואה?

אישה יושבת שם על כסא גבוה עם גרביונים רשת וחצאית קצרה בערך עד הכוס ואיזה הומו קטן מלקלק לה את המגפיים. עכשיו לא הבנתי, אנחנו בקיץ לא? אז איך זה שכולם שם כל הבנות התלבשו במגפיים? לא חשוב. ההוא, בפרהרסיה כמו שאומרים את זה מלקלק לה בלי בושה את המגפיים והיא במקום תודה מצליפה בו בגב עם שוט כזה. והוא מקבל מכות ובמקום לקום כמו גבר ולעוף על הבת זונה ממשיך ועוד יותר בהתלהבות.

יערה אומרת לי שזה עבדים. יופי חזרנו אחורה להסטוריה. עוד מעט סוקרטס יגלה את אמריקה.
ועל הבמה שם, אלוהים אדירים. איש אחד קשר ילדה קטנה כולה ערומה, טוב אולי רק נראית קטנה. והפך אותה ככה שהראש למטה והצליף בה בשוט והיא כולה נוזלת רטיבות מזה שזה גם מגרה וגם אי אפשר להסתכל ביחד. ואחרי שהוא גומר איתה היא מחבקת אותו כאילו איזה מותק מה הוא עשה לה. לא חשוב. סדום ועמורה. באמא שלי. ויערה מוציאה פתאום שרשרת ומחברת לעצמה לקולר ומבקשת שאני יסתובב איתה ככה קשורה. מפגרת זאתי.

אחר כך כמה עשו מעגל כזה של בנות, וכל החננות שהיו מקבלים אצלנו מכות בבצפר עמדו מסביבם ונתנו להם מכות בתחת. קוראים לזה ספאנקים. יערה סיפרה לי.

אז כופפתי אותה גם, והרמתי לה את החצאית ונתתי לה גם כמה ספאנקים, ובשנייה היא נהייתה לי מאושרת. אני רואה שהחוטיני האדום שלה נרטב חבל על הזמן, וגם אני מכל הסדום ועמורה נעמד לי שם בג'וני חבל על הזמן. אז הפסקתי. אני לא חיה, אני לא עושה דברים כאלה בפרהרסיה.

פתאום אני רואה מולי אחת מה זה כוסית, אני מתקרב אליה ושומר על קשר עין, ככה אומרים את זה, ומכניס את היד לשערות הארוכות שחורות שלה שם כמו שראיתי שעושים שם מלא פעמים. וכולה רציתי להגיד לה שהיא כוסית חבל"ז ושרואים שיש לה את זה ושאולי תסדר גם את המחשוף שלה למה הכל בחוץ.

ופתאומית הזונה נותנת לי סטירה ישר בפרצוף ובועטת לי בג'וני. מפגרים שם אני אומר לכם. היא מלכה, וככה לא מתייחסים למלכה, ככה היא אומרת לי. ומסביב כבר עומדים כל המלקלקים מחפשים לשמוע מילה ממנה לעוף עלי. מרוב שאני מנומס היה בא לי לתת לה כאפה כזו שהיא לא תשכח אף פעם. אבל אני לא מרביץ לנשים בחיים. אני גבר אני. אז רק אמרתי לה שאם היא הייתה גבר הייתי כבר מזמן מזיין אותה בתחת ושהיא דומה לדלעת רקובה.

לא נשארתי שנייה מיותרת שם, ונסעתי משמה ישירות לליטל שהיא הנשמה שלי ואישיות שהולכת בקו ישר. ככה אומרים את זה.

אבל אין מה להגיד, חוויה.

Needles And Pins​(לא בעסק)
מעולה.
הצחיק אותי לחלוטין. :)
12 ביוני 2007, 18:28
amy​(נשלטת)
גדול מהחיים!
:)
12 ביוני 2007, 19:09
שוני^
גועל נפש!!
סיפור מתנשא גזעני ותת רמה!!
13 ביוני 2007, 6:44
קהלת​(שולט)
זו לא כתיבה חובבנית
מעולה. בעיתון שלי היית מקבל מדור קבוע.
13 ביוני 2007, 6:45
בכוח המוח-אשה
וואלה שוני..
אתה היחיד ששמת לב שרונן התנשא קצת מעל החננות שם..
13 ביוני 2007, 7:53
דובדבן
יא מבריק אחד
חבל"זים של מילים.
13 ביוני 2007, 9:01
venus in our blood​(שולטת)
את גדולה !!!
תודה על סיפור נפלא ועל החיוך הענקי שנמרח לי :)))
13 ביוני 2007, 9:04
Brida​(נשלטת){DDDOM}
:)
וואי, תודה.. צחקתי עד שירדו לי דמעות, איזה כיף סיפור כזה על הבוקר... אל תפסיקי לכתוב...
13 ביוני 2007, 10:21
זאבה אפורה​(אחרת)
welcome back
הי בכוח, היה לי נעים לחזור לעלילותיו של הרונן המיוזע שלך. קולה של תקופה! כבר שנה לא שמענו מהמלעון הזה. גם ההמשך יבוא? יאללה תחזירי ת'תחת למחוזותינו, כמו שאומרים (ככה אומרים, לא?) ובא לציון, לליטל ולכל השרמוטות - גואל.
13 ביוני 2007, 10:21
Prince A
קורעת
אחלה אחלה סיפור! אולי טיפה מדי סטריאוטיפי הבחור, אבל שיהיה..
13 ביוני 2007, 13:30
ceo​(שולט)
חבל"ז
קרעת אותי מצחוק!!! די, תמשיך
14 ביוני 2007, 8:56
מיכל המאלפת​(שולטת)
אהבתי
איזה דמויות גרוטסקיות... נקרעתי :)) מחכה להמשך...
15 ביוני 2007, 2:52
בכוח המוח-אשה
על דמויות גרוטסקיות וסטריאוטיפים -
אולי אתם, האלה שמסתובבים במקומות האלה גרוטסקים. אתם, עם השרשראות והשוטים והמשחקים שלכם ב"דוד המלך אמר". רונן לא גרוטסקי ולא סטריאוטיפי, הוא כפרה, ככה אומרים את זה. אה, וכששאלתי את רונן הוא אמר: סטריאוטיפי, שמאוטיפי, העיקר לא סטרפאוניסטי..:))) תודה על התגובות, זה עושה כייף.
15 ביוני 2007, 5:22
שולט בך יפה​(שולט)
גאון
מי שהמציא את השפה אבל גאון גדול יותר מי שיודע גם להשתמש בה... בחיי, איך אני מחכה שסוקרטס יגלה שוב את אמריקה...(סוקרטס סופר סטאר אומרים?)
15 ביוני 2007, 8:56
ונסה נאמנה למקור{הכי טוב שי}
מעולה
גדול... לא מפסיקה לחייך כבר כמה דק' ארוכות.. הצחקת אותי למוות.. המשך כך..
15 ביוני 2007, 10:33
silence​(נשלטת)
אהבתי כל כך!!
אפשר עוד כפרות נשמות עיניים שחלות?
15 ביוני 2007, 16:17
Mass production
- - -
<אייקון של בוהן זקורה> פעם ראשונה זה היה רק כדי לדעת מי עומד מאחורי האבנטה. הפעם קראתי בשביל לקרוא, ושוב חייכתי לעצמי.
15 ביוני 2007, 19:01
yuva30​(אחר)
צריך שיבצור לעברית
וזה כמעט ומזכיר את החוויה הראשונה שהייתה לי עם ... משהו במבט ופתאום התנפלות של אריה על טרף
15 ביוני 2007, 21:57