סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שיר מצעד הצבא

מאת Succubus​(אחרת)     21 בינואר 2010
גבירה נאווה, הקשיבי לקולנו,
אשר נושא את שמך בשיר הלל,
את מגפך הניחי על גבנו,
נישא אותך אל כל קצווי תבל.

כי את מלכה, גבירה, בכל שולטת,
כי את חזות הכל, פאר כל זמן.
לבנו לך, כך נבטיחך ברטט,
רק אנא, תעני, [הכנס שם כאן].

רק תעני, נפתח לך את לבנו,
גם פה וגם אחור רק לך נפתח.
ולך נגשים את כל משאלותינו -
גם אם כלל לא ידעת שהן שלך.

גם אם כלל לא ידעת שאת שולטת,
סמכי עלינו: זה לך יתברר.
כי אנו מלאי תשוקה לוהטת,
ואת אישה, ולא צריך יותר.

לעד נצעד, כי נחושים הננו,
דגלנו רם, נשקנו כבר מוכן,
רק לך נכרע, רק לך נכפוף גוונו,
זקופים תמיד רק לך, [הכנס שם כאן].

עני לנו, [הכנס שם כאן], גבירתנו,
כי אנו ממתינים לך בהמון,
שתעשי בנו כרצוננו,
צבא משרתייך, צבא העבדון.


הקרדיט ל"צבא העבדון" שמור ל-Bent Wordsmith. תודה!

בלוסום​(לא בעסק)
מעולה!!!
אפשר לתרגם את זה גם ללשון דומיקולית בבקשה? (דום+דמיקולו=דומיקול...)
21 בינו׳ 2010, 12:33
walking dead
מושחז כהלכה
מצוין :)))
21 בינו׳ 2010, 12:52
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
כבר אמרתי
ואומר שוב: את גדולה, ויש להפיץ את כתבייך בעולם ולהאדיר את שמך ופועלך.
21 בינו׳ 2010, 13:04
Bent
נפלא
נפלא נפלא עכשיו השאלה היא, כמה אבדים (בהפוך על הפוך על הצבא), חרמנים , ומציקים קוראים שירה ומי בוחר איפה מפרסמים דברים בזמן האחרון?
22 בינו׳ 2010, 6:05
DickLa​(נשלטת){רק בנות.❤️}
:)
חמוד/ש :)
22 בינו׳ 2010, 15:45
Lady Lilith​(שולטת){Kitten}
טוב, זה שאת מלכה זה לא חדש
חוצמזה, אני מעריצה את היכולת שלך לכתוב שירה במקום לרטון סתם, שזה מה שעושה אני בנידון. :)
23 בינו׳ 2010, 13:10
גוליבר באזיקים
שתי תגובות
1. אחלה שיר - אין מה להגיד - שירת הסטיקר של ה'כלוב', מתי הלחן? 2. לגבי המסר, יש פה קצת היתממות לדעתי, שמשותפת כמעט לכל המלכות. כאילו איך העבדים האלה מרשים לעצמם לפנות אלינו עם כל מיני הצעות שטופות זימה בלי להכיר אותנו. אבל מה אתן רוצות? הפנטזיה לגבי שליטה חזקה מאוד, ניתן להלביש אותה כמעט על כל אישה דומיננטית עם ראש יצירתי ופתוח (אגב, זו הפנטזיה היחידה שאני מכיר שבה יש יתרון לאישה מבוגרת ומלאה על צעירה רזונת), ואילולא הפוליטקלי קורקט הבדסמי הפניות היו בסגנון 'אני עבד, את מלכה בואי נעשה בדסם'. מכיוון שהמלכות פה אוהבות להרגיש 'נבחרות' - העבדים מחפשים כל הזמן תירוצים וסיבות למה הפניה למלכה הזאת הספציפית נעשתה (את האמת הרי אסור להגיד). כנראה שפשוט לעבד יותר קל לבחור מלכה חסרת פנים מאשר למלכה להשלים עם הצד ההפוך. מזכיר קצת את היחס הסטריאוטיפי לסקס של נשים וגברים, זה כל הסיפור.
26 בינו׳ 2010, 17:23
Succubus​(אחרת)
ובכן:
אוקיי, לגוליבר באזיקים: מה אומר ומה אדבר, כפי שיודעת כל גולשת בכלוב - לא מלכה או "שולטת", אלא גולשת מן המניין, כולל נשלטת, כולל חסרת זיהוי כמוני - זה שטויות. פניות קופי-פייסט נשלחות במאסות לכל מי שנראה שיש לה כוּס, סליחה על הבוטות (וגם בזה לא תמיד מדייקים, כפי שיעידו גברים שמקבלים פניות כאילו שהיו נשים כי השולח לא טרח לבדוק). והכי גרועות הן פניות הקופי-פייסט הברורות לחלוטין שמעמידות פנים כאילו מדובר בפנייה ייחודית שמבוססת על קריאת הפרופיל והשד יודע מה עוד, אם כי תמיד ברור שהפונה לא קרא את הפרופיל המדובר, והרבה פעמים לא מעט נשים בכלוב מקבלות בדיוק אותה פנייה "ייחודית" (כן, קורה לפעמים שאנחנו משוות). ולכל המחמיאים: תודה על המחמאות. עכשיו לכו תכתבו אתם משהו, שיהיה לי מה לקרוא.
26 בינו׳ 2010, 18:03
גוליבר באזיקים
לSuccubus
מסכים שפניות קופי פייסט הן די מביכות, גם ספאם בדסמי הוא דוחה משהו - כמו כל ספאם. בכל מקרה, הנקודה נשארת - הרבה פעמים הפנטזיה הבדסמית היא חסרת פנים. עדיין לא מדובר בהתאהבות, ברוב המקרים. לרוב המלכות כאן חשובה האשליה שהן נבחרו באופן מיוחד. ופה מתחיל כל המשחק, מה לעשות - בכל מקרה מדובר פה בפניה לפרופיל שאף אחד לא מכיר, אין הרבה נתונים להשוות בין מלכה למלכה, איך בדיוק את רוצה שתיעשה הפניה הראשונית ולמי? זה טבעו של אתר (שהוא גם) היכרויות, לא מבין את ההתייפייפות.
26 בינו׳ 2010, 18:33
Succubus​(אחרת)
אני יכולה להגיד מה אני רוצה.
זה לא ישנה, כמובן - הספאם ימשיך לזרום - אבל אני יכולה להגיד: אני רוצה שלא ישקרו לי בפרצוף. אני רוצה שבנאדם לא ישלח לי הודעת קופי-פייסט כשהוא מתיימר לכך שהוא נותן לי יחס ייחודי. אני רוצה שבנאדם לא יספר לי שהוא קרא את הפרופיל שלי והפרופיל נראה לו מעניין ומיוחד כשברור שהוא לא קרא אותו ("קראתי את מה שכתבת וזה נראה לי מעניין"; "באמת? ומה זה מה שכתבתי ונראה לך מעניין?"; דממה דקה. או "קראתי את הפרופיל שלך ונראה לי שאנחנו מתאימים"; "באמת? ומה בפרופיל שלי שכנע אותך שאנחנו מתאימים? זה שכתוב שאני לא מעוניינת בפניות?"). אני רוצה שבנאדם לא ימכור לי את הסיפור המגוחך על זה שמבחינתו "אני במרכז", כשבמציאות אני כל כך לא במרכז עד שהוא אפילו לא טרח לקרוא את הפרופיל שלי, זה שבו כתוב שאני לא רוצה שיפנו אלי. אני רוצה שלא ישלחו לי הודעות משוכפלות במסווה של יחס אישי - את זה אני מקבלת מספיק מבנקים. אני רוצה לא לקבל עשרות (וכל אישה שגולשת בכלוב יותר מיומיים יודעת שאני לא מגזימה) הודעות שכולן כאלה: עושות ממני לא יותר מאשר כוס מהלך עם מגפיים גבוהים שנועד לממש את הפנטזיות של שולח ההודעה, במסווה של הודעות אישיות שכביכול מציבות אותי במרכז. אני רוצה שיתנו לי מינימום של כבוד אנושי, מהסוג שמגיע גם לזר מוחלט, לא רק לאדם שאתה כבר מכיר, ואם אני מבקשת בצורה ברורה מאד שלא יפנו אלי, אז שבאמת לא יפנו אלי. ואני, כמובן, אשאר ברצון, כי אחד המאפיינים החשובים של האנשים האלה הוא שלא באמת מעניין אותם מה אני רוצה ולמעשה, הם לא באמת מכירים בעובדה ש*יש* לי רצונות משלי - אבל לכל הפחות אני יכולה למחות על זה בחרוזים. גם זה משהו.
26 בינו׳ 2010, 19:02
הלשון הבוערת​(נשלט)
יש לך מגפיים גבוהים?
סוויט.
28 בינו׳ 2010, 3:51
Succubus​(אחרת)
אח, ג'וני מותק,
אתה בטוח שזה צעד חכם לעודד בחורה לפתוח בדיון על המגפיים שיש ברשותה? כן, *ברור* שיש לי מגפיים גבוהים, יותר מזוג אחד, ואתה נמצא במרחק של שני מילימטר מלשמוע תיאור מלא של דגמים, צבעים, איפה קניתי אותם וכמה הם עלו לי. אל תעשה את זה לעצמך, זה לא SSC.
28 בינו׳ 2010, 8:53
הלשון הבוערת​(נשלט)
מה, יותר מזוג מגפיים אחד?
איזה יש לך למשל?
28 בינו׳ 2010, 10:53
Succubus​(אחרת)
בוא לא ניכנס לפורנוגרפיה עכשיו.
אחרי הכל, זה מגזין תרבותי.
28 בינו׳ 2010, 12:06
זיקית
בואי *כן* נכנס לדיון הזה
גיברת. אה? בתמורה, אנפק מידע על שלי. אולסו, נחמד לקרוא :)
28 בינו׳ 2010, 20:37
Grey / Green
הידד! דיון בהנעלה!
ץ
29 בינו׳ 2010, 11:45
Succubus​(אחרת)
עכשיו אני מבינה למה מתכוונים כל אלה
ששולחים לי מסרים שמתחילים בפנייה "גבירה נעלה".
29 בינו׳ 2010, 17:05
רוך וקושי​(לא בעסק)
שאפו
החריזה והמשקל, וגם המסר שמציירים בשופי טקס ממוכּן - הם מתדרגים אצלי הרבה מעל לעשר. עבדך הנאמן, [הכנס שם כאן]
1 בפבר׳ 2010, 11:44
תחרה שחורה​(נשלט)
כן, אבל..
סאטירה עוקצנית בחרוזים, ישבת, טרחת והצלחת - כל הכבוד. אבל הביקורת שלך על הנשלטים הפונים בשבלוניות - מוגזמת, אפילו לא צודקת. כאשר הביקוש עולה בהרבה על ההיצע, כאשר מרבית השולטות לא טורחות לענות, אין לצפות מהנשלטים לפוריות ורבגוניות בניסוח פנייתם. כמה כבר אפשר להשקיע בניסוחים על בסיס פרופיל שלא פעם לקוני ודל פרטים או מפואר בהגזמה, כאשר הסיכוי לתגובה קלוש ממילא.. אז מנסחים פניה בסיסית ועושים קופי/פייסט ומקווים לטוב. כל פניה המנוסחת בטעם טוב היא רק פתיח, אחריה (ברצות השולטת) תיבת ההודעות, מסנג'ר, טלפון והדברים מתבהרים..
2 בפבר׳ 2010, 7:35
Succubus​(אחרת)
"בטעם טוב"?
אה. תיכנס פעם בכינוי של אישה לכלוב, תראה מה קורה, ואז תחזור ותספר לי על "בטעם טוב", בסדר?
2 בפבר׳ 2010, 9:56
פסיכו לוג​(שולט)
משעשע :)
נהניתי לקרוא וחולם על היום שגם לגברים יהיה תירוץ לחבר שיר כזה :)
5 בפבר׳ 2010, 8:16
Mary Jane
.
:)
6 בפבר׳ 2010, 11:06
באהלפההרבה​(אחרת)
מצוין!
כולי קנאה.
7 בנוב׳ 2011, 2:46
גולוסקלפר​(נשלט)
:)
מעולה!
6 בדצמ׳ 2011, 7:33