1
בגדול, אין לי בעיה עם מלכות בתשלום. כל עוד הדברים ברורים וגלויים לשני הצדדים, הכל בסדר.
באופן אישי אני פחות מתחבר לקונספט אבל שכל אחד יעשה מה שנכון לו , וכל אחד גם אחראי למעשיו.
האם מלכות בתשלו ...
באופן אישי אני פחות מתחבר לקונספט אבל שכל אחד יעשה מה שנכון לו , וכל אחד גם אחראי למעשיו.
האם מלכות בתשלו ...
שישי יונ' 19, 2026 11:16 pm
•
10 תגובות
•
1041 צפיות

