שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת הטופר המפשר(נשלט)
140 תוצאות
1
בגדול, אין לי בעיה עם מלכות בתשלום. כל עוד הדברים ברורים וגלויים לשני הצדדים, הכל בסדר.
באופן אישי אני פחות מתחבר לקונספט אבל שכל אחד יעשה מה שנכון לו , וכל אחד גם אחראי למעשיו.

האם מלכות בתשלו ...
שישי יונ' 19, 2026 11:16 pm • 10 תגובות • 1041 צפיות
2
פרופ' משה כהן אליה טוען שהומואים ולסביות נוטשים את הווק משלש סיבות:
1. יותר ויותר מסתבר שהווק הוא אנטי ליברלי.
2. הווק כורך הומואים ולסביות עם קווירים.
3. הווק גורר הומואים ולסביות למאבקי שמאל קיצו ...
שבת מאי 23, 2026 3:24 pm • 51 תגובות • 3428 צפיות
3
סליחה! אני רק שאלה , למה הדיון הזה בכלל נפתח?
ומדוע השאלה היא לא " מה דעתכם על ביביזם, ערוץ 14 , והניאו פאשיזם שפשע במחוזותינו"?

דעתי היא "שהתופעה הזאת צריכה להיכחד מן העולם",
ואת ערוץ התועבה ה ...
שישי מאי 22, 2026 3:18 pm • 51 תגובות • 3428 צפיות
4
סליחה! אני רק שאלה , למה הדיון הזה בכלל נפתח?
ומדוע השאלה היא לא " מה דעתכם על ביביזם, ערוץ 14 , והניאו פאשיזם שפשע במחוזותינו"?

דעתי היא "שהתופעה הזאת צריכה להיכחד מן העולם",
ואת ערוץ התועבה ה ...
שישי מאי 22, 2026 2:17 pm • 51 תגובות • 3428 צפיות
5
פרספקטיבה נוספת לעניין "החרמות":
עזבו רגע את ההסתה, השחיתות וההפיכה המשטרית שבגינם מפלגות האופוזיציה סרבו לשבת עם נתניהו . בגדול ללא שום קשר, זה אמור להיות המצב הטבעי והנכון במערכת פוליטית בריאה! הת ...
שישי אפר' 17, 2026 7:25 pm • 126 תגובות • 8063 צפיות
6
הפעם עברתי קצת על התגובות,
ואני חושב שצריך להפריד את הדיון הזה מהתמיכה בממשלה או לא.
בעיני ממשלת האופל הארורה הזאת צריכה להזרק לפח הזבל של ההיסטוריה גם אם מחר כל מטרות המלחמה יושגו.
מי שאין ביכול ...
שישי אפר' 17, 2026 9:28 am • 126 תגובות • 8063 צפיות
7
תודה למשרד "ההסברה" הלאומית מטעם המנהיג העליון שילמד את העם לחשוב לפי רוחו של המנהיג, לבל תיפול רוחו של העם מכורח העובדות. זאלו אני ממש מתנצל שאני מוריד לך את הזקפה הלאומית.
הצפה של הטקסט שלך בעובדו ...
חמישי אפר' 09, 2026 1:05 am • 126 תגובות • 8063 צפיות
8
מתנצל , לא היה לי כח לקרוא תגובות בשרשור (בדרך כלל עושה זאת לפני שאני מגיב),
פשוט יותר מידי בדכאון בשביל זה.
בשורה התחתונה, ולפחות לנוכח הפסקת האש הנוכחית (והלוואי וזה עוד ישתנה) ישראל הובסה במלחמה ...
רביעי אפר' 08, 2026 6:45 pm • 126 תגובות • 8063 צפיות
9
פימדום בעיני לפחות זה ניצול נקודה, על גבול העבירה הפלילית. וכמו שיש גבולות ביחסי שולט - נשלטת , ככה יש גם גבולות ביחסי שולטת - נשלט. כן, כן, אני יודע מה תגידו, "יש כאלה שנהנים מפוט פטיש, ויש כאלה שנהנ ...
ראשון נוב' 23, 2025 12:49 am • 53 תגובות • 5395 צפיות
10
ניוש או ביטול הגבריות וכו' , אכן זה לא בהכרח אותו דבר, אבל בהחלט ניתן
לומר שזו פנטזיה שהרבה יותר נפוצה וחזקה אצל גברים מאשר נשים.
כלומר, יש יחסית מעט נשים יחסית שהקטע שלהן זה לנייש גברים וכו',
מ ...
ראשון אוק' 19, 2025 8:52 pm • 29 תגובות • 2992 צפיות