אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת בל{SK}
308 תוצאות
291
כל יום שעובר ואני נמצאת בכלוב אני מבינה שהיה לי מזל להיות עם אדון אמיתי ועוד בפעם הראשונה

אדון שנתן לי אלף מתנות:
הוא נתן לי את מתנת הכאב והעוצמה - כי בכל סשן חשקתי והתחזקתי ושוב חשקתי
הוא נתן ל ...
שישי אוג' 20, 2004 9:53 am • 14 תגובות • 3920 צפיות
292
אז ניסיתי לזעזע נהג מונית, כמעט באותם מילים
אחד ששאל "נשואה ?", "יש לך חבר?"
אז אמרתי "בדסמ" ו"סאבית" - זה מה שאני,
והסברתי קצת והיה לי מן מבט פצוע בעיניים,
אז בהתחלה הוא הזדזע ואח"כ הוא חשב,
(בנ ...
חמישי אוג' 19, 2004 9:42 am • 7 תגובות • 3142 צפיות
295

ומישהו כתב לי שיש לי מניירות של דומית שהוא לא היה מעיז

אז זאת אני ואין לי שליטה על זה
ואני אוהבת חוצפה ועצמה ובטחון עצמי אצל אנשים
ואני סאבית לחלויטין, רק שיש לי מניירות של דומית ...
שלישי אוג' 17, 2004 1:34 pm • 12 תגובות • 3831 צפיות
296
שהייתי ממש צעירה אהבתי בחור שאהב אותי מאוד והטיל עלינו קללה
מוזר לי להזכר בו - כי הוא פחד מאהבה שלו אלי כי הוא איבד בה שליטה,
גם אני פחדתי לאבד שליטה, אבל חשבתי שזה הדבר הכי טוב שקרה לי
כי נמשכתי ...
שני אוג' 16, 2004 11:54 pm • 9 תגובות • 3834 צפיות
299
להיות רשומה באתר משמהותו להתקל בהודעות
חסרות טאקט, גסות, מטומטמות וממש מוגזמות
אני כל-כך מבינה איך זה גורם להרגשה רע
את האמת, קבלתי הערות משפילות ברחוב
שהייתי בת 20 וזה היה הרבה יותר גרוע
אז ...
שני אוג' 09, 2004 9:00 am • 15 תגובות • 4628 צפיות