111
ההשוואה להתאבדות היא פשוט גרועה. מה גם שיש חוק בישראל אשר נקרא "חוק לא תעמוד על דם רעך" בו יש חובה להתערב במצב בו אדם נמצא בסכנה לחייו וגופו. אם זנות היא כמו התאבדות (היא לא, אבל זו ההשוואה שנעשתה) אז ...
ראשון ספט' 02, 2018 11:13 pm
•
112 תגובות
•
26105 צפיות

