שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבל אני לא נשלט בכלל - סיפור

Mr Sassy Pants​(אחר){Pixie}
לפני 11 שנים • 3 באפר׳ 2013

אבל אני לא נשלט בכלל - סיפור

Mr Sassy Pants​(אחר){Pixie} • 3 באפר׳ 2013
סיפור שכתבתי. אעלה את החלק הראשון ואם יהיה ביקוש אעלה גם את ההמשכים. מקווה שתהנו.


נפגשנו בצ'אט באיזה שהוא אתר אפרורי והייתה כימיה מיידית. לא יכולנו להפסיק לדבר, ואם כן היינו מפסיקים לדבר אז הייתי כל הזמן חושב עליה. במשך הזמן הקשר הלך והתחזק ואפילו החלפנו תמונות אך מעולם לא ניפגשנו.

בשיחה האחרונה היא הציעה שהגיע הזמן להיפגש. ומיד הסכמתי אך הייתי חייב להסביר לה שאינני נשלט, נקודה חשובה בהתחשב שזהו צאט של סאדו מאזו. זה בסדר אין בעיה תגיע אליי מחר ונדבר. בשמחה אני משיב.
דבר אחרון, לא אכפת לך שהכלב שלי גם בבית נכון?
ברור שלא, אני אוהב כלבים זוכרת?
כתגובה קיבלתי סמיילי והיא התנתקה.

היום המיוחל הגיע ומיהרתי לדירתה.
שלוש דפיקות על הדלת והיא נפתחת. מולי יפייפיה אמיתית, שיער בלונדיני מעט נמוכה עיניים ירוקות והקימורים, אחחח הקימורים האלה.
את יפיפיה בידיוק כמו בתמונות. ממהר להחמיא לה והיא מסמיקה. "מספיק עם החנפנות. על ארבע".
"מה ארבע? הסברתי לך שאני לא כזה. סטירה מצלצלת נחתה על לחיי וזיעזעה אותי. האינסטינקט הראשוני שלי היה להכניס לה אחת בחזרה אך מעולם לא יכולתי להכות אישה. "מה על ארבע אני לא יכול את לא מבינה? אני לא כזה אני לא יודע להיות כזה. אני אקטיבי, דומיננטי אני לא יודע להיות מובל" סטירה נוספת חזקה אף יותר נחתה על אותה הלחי "אתה תיהיה מה שאני אחליט. על ארבע." יכולתי ללכת באותו הרגע אבל הייתי סקרן לראות לאן כל זה הולך אז החלטתי להישאר. "לא לזוז" היא צעדה מאחוריי ונעלה את הבית. כל אופציה לברוח כעת נעלמה.

מה עכשיו? אני שואל בפחד.
תן לי לשאול אותך שאלה. כשאתה מבשל סטייק מה הדבר הראשון שאתה עושה?
לא יודע... דופק אותו מרכך אותו ." "בידיוק" אומרת מחייכת בזדוניות ושולפת שוט רכיבה שחור מהתיק. "אנחנו הולכים לרכך אותך" היא אומרת ובמהירות נוחתת הצלפה על גבי. "אבל מה עשיתי??" הצלפה נוספת ירדה על גבי וגרמה לי להתפתל.
אל תרים את הקול שלך אתה תעיר את הכלבלב וחוץ מזה אתה לא צריך לעשות כלום, אני פשוט נהנית שאתה כואב בשבילי." הצלפה נוספת בירך הפנימית גרמה לשרפה רצינית ואני קופץ במקום. לא לזוז" נחת השוט הפעם על השניה.

במשך דקות ספורות היא ממשיכה להצליף בגבי, ישבני ורגליי, צובעת את גופי באדום ומנגנת על צרחותי ככלי נגינה וכשסוף סוף התחלתי להתרגל לכאב דווקא אז היא הפסיקה.
"זהו, נהנית? סיימת?"
"לא לא מתוק שלי ההנאה רק מתחילה. בידיוק מזה חששתי.
עכשיו אני רוצה שתלמד איך מברכים את הבעלים שלך לשלום כמו שצריך היא אומרת ומצביעה על כפות רגליה.
נשארתי על ברכיי עם מבט תמוה על פניי. " לנשק".
"לא!" אני מתנגד בתוקף, "אני לא יכול!" הצלפה נוספת נחתה על עכוזי. "לא להתווכח. לנשק" היא אומרת ברוגע. לא אין מצב נו תשכחי מזה". בעיטה קטנה בין הרגליים גרמה לי להתקפל ולהתחיל לנשק במהירות את כפות רגליה בזמן שהיא מצחקקת בעונג מעליי. "ילד טוב" אומרת ומתכופפת ללטף את שיערי" זה היה מוזר, בחיים לא קראו לי ככה אך ההרגשה הייתה דווקא נחמדה. " אני חושבת שצריך עוד קצת ריכוכים" היא מחייכת. "בוא" היא אמרה הפנתה גבה אליי וטפחה על ישבנה כפי שקוראים לכלב. עקבתי אחריה בפחד אל תוך חדר השינה.

שנכנסתי היא כבר הייתה ישובה על המיטה ובפינה היה קשור הכלבלב שלה,עירום כביום היוולדו. "כשאמרת שהכלב בבית ציפיתי לכלב אמיתי" אמרתי נבוך. "כנראה שאתה צריך לרענן את מילון הבדסם שלך. תתקרב אל תפחד, אני לא נושכת." התקרבתי בזהירות והחלתי לטפס על המיטה לשבת לצידה אך לפני שהספקתי היא נשכה אותי בחוזקה בצווארי עד שהורדתי את הידיים מהמיטה." לא לא לא" היא מנענעת ראשה "לכלבים אסור לעלות על רהיטים." אבל אני לא כלב", אני מנסה לשכנע.
"אתה יודע מה? אולי אתה צודק, אתה טוען שאתה גבר חזק, דומיננטי מוביל אך אני מבחינה כאן בתווים נשיים למדי."
"מזה אמור להביע?!" אני שואל בכעס.
"אתה תבין בהמשך" אומרת עם חיוך ערמומי על פניה.

המשך יבוא (אולי חח, תלוי בכם).
    התגובה האהובה בשרשור
סוס בלי שם
לפני 11 שנים • 3 באפר׳ 2013
סוס בלי שם • 3 באפר׳ 2013
סיפור חמוד
יואב 31​(אחר)
לפני 11 שנים • 9 באפר׳ 2013
יואב 31​(אחר) • 9 באפר׳ 2013
אחלה סיפור אהבתי ביותר מחכה להמשך
יואב 31​(אחר)
לפני 11 שנים • 9 באפר׳ 2013
יואב 31​(אחר) • 9 באפר׳ 2013
אחלה סיפור אהבתי ביותר מחכה להמשך
מעוך​(נשלט)
לפני 11 שנים • 12 באפר׳ 2013
מעוך​(נשלט) • 12 באפר׳ 2013
סיפור טוב ימשיך כבודו בבקשה