בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה היתרון של הכלוב בעידן פייסבוק?

James Bondage​(מתחלף)
לפני 6 שנים • 4 במאי 2018
James Bondage​(מתחלף) • 4 במאי 2018
היד, אתה משער לא נכון.

פייסבוק עושים מאמצים עילאיים כדי לשייך כל פרופיל לאדם אמיתי, וכל אדם אמיתי לפרופיל. בארץ הם עדיין (יחסית) מפגרים, אבל בארה"ב הם רוכשים מחברות הטלפון סיכוומים של שיחות הטלפון שלך (באיזה שעות, לאיזה מספרים, לכמה זמן, ואיפה היית כשהתקשרת), את הרכישות שלך באשראי, והשעו בינתיים (אבל הוא עוד יחזור) פרויקט של להצליב את הנתונים הרפואיים שלך עם בתי החולים שבהם טופלת. נשמע מדע בדיוני, אבל זה כבר קרה בארצות הברית, שבה אין שום מחסום לדברים האלה.

בארץ, אין מי שימכור להם את רוב המידע הזה באופן חוקי בינתיים, ולכן הכיסוי שלהם פחות טוב. אבל, אל דאגה - אנחנו בדרך לשם. אם התקנת את האפליקציה שלהם, אתה זה שמספק להם את המידע הזה באופן רציף, אמין וחוקי. (וגם אם לא, אם כי קצת פחות רציף וקצת פחות אמין).

באירופה יכנס ב- 25 למאי חוק בשם GPDR, שאומר - בגדול - שכל אדם יכול לבקש מפייסבוק את כל המידע שיש לה עליו, ושזכותו גם לבקש למחוק את אותו המידע. הסיבה לקיומו של החוק הזה היא ..... פייסבוק, כמות ואופי המידע שהיא אוספת. לאירופים יש כבר נסיון היסטורי עם השטאזי, והם רוצים לעצור את הדור הבא לפני שהוא קורה (מאוחר מדי, אבל עדיף מאוחר מאשר לא).

הסיבה היחידה שיש לך להאמין שזה לא המצב היא ... שלא נוח להאמין שזה המצב. אבל זה המצב.

אולי הם לא יחברו בגלוי לכל דיכפין את שני הפרופילים - אבל הם בהחלט מחברים אותם, ולך תדע לאן יגיע המידע על החיבור הזה.
נעים הליכות
לפני 6 שנים • 6 במאי 2018
נעים הליכות • 6 במאי 2018
פרטיות זה נחמד
אבל אם נקח בחשבון ש99% מההתקשרויות כאן מסתיימות באכזבה לאחר שמחליפים תמונות... אז... אולי עדיף לראות תמונה לפני(?)
James Bondage​(מתחלף)
לפני 6 שנים • 6 במאי 2018
James Bondage​(מתחלף) • 6 במאי 2018
השאלה הייתה "מה היתרון של הכלוב", והתשובה שלי היא "יותר פרטיות ויותר שליטה על הפרטיות", שמצטרפת לתשובה של deepThinker "יותר אנונימיות ויותר יושר" שגם ארכימלאכית ציינה.

זה עניין שלך אם אתה מעדיף לשלם בפרטיות כדי לקבל סינון מהיר יותר - אבל חשוב לקבל את ההחלטה הזאת מתוך ידיעה.

הסטטיסטיקה שלי (מלפני 10 שנים) שונה מאוד משלך. To each his own.

אם 99% מההתקשרויות שלך מסתיימות באכזבה לאחר החלפת תמונות, ואתה מוכן לוותר על פרטיות ... אז נראה לי שהמקום המתאים לך הוא דווקא טינדר ולא פייסבוק. בהצלחה במציאת טינדרלה.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 6 שנים • 6 במאי 2018
עוץ הגדול​(נשלט) • 6 במאי 2018
deepThinker כתב/ה:
לפני שבוע שאלו פה: "מה היתרון בכלובון"
עכשיו: "מה היתרון בכלוב".
שבוע הבא: "מה היתרון בכלא".


1. שלוש ארוחות חינם;
2. כל סוגי הסמים:
3. סוהרים חתיכים וסוהרות יפות תואר;
4. ובונוס: אם אתה טרוריסט - תואר אקדמי חינם וכל ערוצי הכבלים פתוחים!!!

כייף להיות בכלא icon_smile.gif
ArchAngel​(שולטת)
לפני 6 שנים • 6 במאי 2018
ArchAngel​(שולטת) • 6 במאי 2018
היד כתב/ה:
ג'יימס וארק, אתם יודעים שאפשר לפתוח חשבון פייסבוק פיקטיבי כמו שקראים לזה עם שם פיקטיבי ולפתוח חשבון ג'ימייל אנונימי ואז לאף אחד אין גישה לכלום....

ראשית, החיסרון של הפרופילים הפקטיביים הוא שלפי מדיניות פייסבוק אסור לפתוח אותם, ככה שמספיק דיווח קטן ממישהו שלא באת לו בטוב בעין בקבוצה או מחוצה לה, בשביל שצוקי יעלה על זה ששם פרטי MALKA ושם משפחה SHOLETET זה לא אדם אמיתי ותמחק לצמיתות. חדשות לבקרים נעדרו חברי קבוצה בעלי פרופילים פיקטיביים, אפילו עם שמות פחות מגוכחים, מהסיבות האלו בדיוק, כי זה היה או לשלוח העתק של תעודת זהות לפייסבוק ולשנות את הפרופיל לשמך האמיתי או לתת לעצמך להימחק.

שנית, יש קבוצות פייסבוק שפותחות את שעריהן רק בפני פרופילים אמיתיים. כי זה מסנן טרולים אבל בעיקר בגלל שמי שחושף את עצמו רוצה שזה יהיה הוגן, הרי אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו חושף במקרה לפרטי פרטים את האורגיה של שישי בערב מול פרופילים פקטיביים שאולי אחד מהם שייך למישהו שמקושר אליך במדינה הקטנה שלנו.
מאותה סיבה בדיוק, בקבוצות שבוחרות לפתוח את שעריהן בפני כל מי שרוצה, יש הרבה שבוחרים פשוט לפתוח פרופילים פקטיביים מלווים בתמונות שליטה גנריות שמצאו בגוגל, והם הופכים לרוב הקבוצה. ואז מה הרווח באמת? במה זה שונה מהכלוב? זה רק דורש יותר סירבול בשביל לשמור על פרטיות.