שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא צריך פרה בשביל כוס חלב

Snitch
לפני 5 שנים • 8 באוג׳ 2018
Snitch • 8 באוג׳ 2018
כל עוד מדובר על קשר חד פעמי, סוג של סטוץ בתשלום, אז מסכים עם שאר התגובות לפני. יש בזה משהו מעט טכני מדי וסוג של פורקן מיידי נטו ואצלי לפחות זה כמו לעשות חמש על אחד, רק שחמש על אחד לא עולה 600 שקל לשעה(זה המחיר היום לסשן אצל מלכה בתשלום?).
אם הכוונה כאן היא לקשר מתמשך, כזה שבו גם מכירים את האדם שמעבר לתארים המוגזמים, אז שליטה פיננסית היא אחלה. לא כוס התה שלי(אולי בגלל שאני תפרן נצחי), אבל לא רואה בזה משהו שונה מכל קטע אחר בעולם הסטיות.

בסופו של דבר, אם זה עונה על הצורך שלשמו אתה כאן, אז יאללה, תן בראש. אם לא, אז לא חשוב בכמה סשנים תהיה וכמה תשלם עליהם, עדיין לא תרגיש מסופק.

בהצלחה!
Erykah
לפני 5 שנים • 8 באוג׳ 2018
Erykah • 8 באוג׳ 2018
לא מבינה טענות כלפי הבחור.
כשרציתי מיקסר, בחרתי אותו לפני מה שרציתי שיעשה, ובמסגרת מה שהייתי מוכנה לשלם, אפילו שילמתי קצת יותר כדי שגם יראה איך שרציתי שהוא יראה.
אם לשים בצד את הדיון של האם נשים הן מוצר צריכה לגיטימי או לא,
עבור בחור שמה חשוב לו ומעניין אותו זה שמישהי שנראת בצורה ספיציפית תעשה לו דברים ספיציפים שהוא רוצה, למצוא את זה במחיר הגיוני זה פתרון אידאלי.
באמת לא נראה לי פשוט להצליח למצוא שולטת שגם נראת כמו שאתה רוצה וגם תרצה לעבוד אצלך ללא שכר בלהגשים את הפנטזיות שלך.
כל הנשים האלו שמגדירות את עצמן שולטות ומתעקשות ספציפית על גברים שמעניינים אותן ושיראו עניין ברצונות שלהן ובהן, מעבר לבחורים שמגדירים את עצמם נשלטים, ממש מקשות על כל העניין הזה, שלא לדבר בכלל על אלו שאינן חושבות שמה מגדיר יחסי שליטה הוא הצד של אקט ספציפי כזה או אחר ושאשכרה מחפשות היררכיה גם באינטראקציה ופוסלות את כל אלו שמוכנים לשחק איתן משחקי תפקידים ולאפשר להן לעשות בהם מה שהן רוצות (מתוך הדברים שהם רוצים שיעשו להם), איך שהן שרוצות (מתוך איך שהם רוצים) ואפילו יעמידו (גם) פנים, שהם מעריצים אותן, כל עוד ההחפצה תהיה טובה מספיק והן לא יאפשרו לדברים לא קשורים כמו האישיות שלהן לבוא לידי ביטוי ולהחריב את הפנטזיה.

עם כל הדרישות האלה, זה באמת כמעט בלתי אפשרי למצוא פה מישהי מתאימה.

לא רק שאני שמחה בשבילך על שמצאת מה שכן מתאים לך, אני שמחה שפתחת את הדיון הזה ומקווה שאכן תעזור להרבה אנשים שמחפשים את הדברים שאתה מחפש, לחפש את זה מחוץ לפה.

אגב, כבר מצאת פתרון, אז זה קצת מיותר, אבל למקרה שבעתיד כן גם תרצה איזשהו קשר שלא מבוסס על יחסי מעסיק-מועסק, אני חושבת שיהיה לך יותר קל למצוא את מה שאתה מחפש אם תגדיר את עצמך כשולט ותמצא נשלטת שתהיה מספיק מסורה לך כדי לעשות לך בדיוק את מה ואיך שאתה רוצה. באופן אישי אני יכולה לספר לך שכשמישהו עושה עבורך משהו מתוך התמסרות, זה מאוד נעים ואני מאוד ממליצה.
בכוח המוח{Aion}
לפני 5 שנים • 8 באוג׳ 2018
בכוח המוח{Aion} • 8 באוג׳ 2018
ואף מילה על הכותרת המבריקה?
יש לי הרבה מה להגיד על הפוסט, ועל הגישה של כותב הפוסט, אבל למה להכביר מילים אם אפשר לדייק במילה אחת?
איכס.
    התגובה האהובה בשרשור
Erykah
לפני 5 שנים • 8 באוג׳ 2018
Erykah • 8 באוג׳ 2018
שיר כאב כתב/ה:
חח אריקה. ממש אהבתי את ההפניה האלגנטית אל מחוץ לכלוב. icon_smile.gif


ההפניה הייתה שלו, אני בסה"כ הסכמתי איתו icon_smile.gif


בכוח המוח כתב/ה:
ואף מילה על הכותרת המבריקה?
יש לי הרבה מה להגיד על הפוסט, ועל הגישה של כותב הפוסט, אבל למה להכביר מילים אם אפשר לדייק במילה אחת?
איכס.


לדעתי דווקא הכותרת מדויקת בצורה יוצאת דופן. בשביל כוס חלב, באמת לא צריך פרה. המשפט הזה מהווה תמצית מאוד מדוייקת, גם למהות הפוסט שהיא הרי להשכיל אנשים שכל רצונם הוא חלב, בכך שפרה היא אינה הכרח, וגם לגבי תפיסתו של הכותב לגבי שליטה בכלל ונשים בפרט (מסכימה איתך ש"איכס" אכן ממצה בצורה טובה יותר, אבל יש פה כל כך הרבה סוגים של איכס שזה נורא כללי, הוא נתן מידע על סוג האיכס שידון בו).
ההקבלה עצמה נכונה ומדויקת. מדובר בבחירת התוצר הרצוי לך (בלבד) לפי קריטריונים ספציפים ממגוון כל תוצרי יצור חי מסוים, ללא שום מעורבות בתהליך הייצור (לא ביצירת התנאים להפקת המוצר ולא בעיבוד) וללא צורך להכיר בו כשום דבר מעבר לכלי לסיפוק, כשהתנאי היחיד לרכישה הוא יכולת תשלום.
כשכל העניין שלך מסתכם בחלב, בהינתן מבחר קרטונים במחיר שווה נפש במרכול הקרוב לביתך, יש לך אפשרות לקבל את מה שאתה רוצה תמורת כמה צעדים ושקלים בלבד. מה לך ולפרות?
כשיש לך את היכולת לראות במין מוצר צריכה כמו חלב ובנשים כלי שימוש להפקת המוצר כשם שאתה מסתכל על פרה, בהינתן מבחר נשים במחיר שווה נפש בתחנה המרכזית הקרובה לביתך, מה לך ולשולטות?
רצסיבי​(נשלט)
לפני 5 שנים • 8 באוג׳ 2018

Re: לא צריך פרה בשביל כוס חלב

רצסיבי​(נשלט) • 8 באוג׳ 2018
נורא ואיום.
א. הכותרת מזוויעה. אין כמוה כדי להעיד על החפצה של נשים בכלל ושולטות בפרט.
ב. התוכן מזוויע. משתי בחינות.
(1) הוא בוחן שולטות מזווית ראייה צרה של נשלט שמחפש להגשים פנטזיה, ובכך רואה בהן לא יותר מאמצעי למימוש מטרה (שוב, החפצה).
(2) הוא רואה במערכת יחסים עם זונה סוג של בדסמ, בעוד שבמערכת הזו הנשלט שולט בזונה באמצעות כסף.
ג. אבל מזוויע מהכל זה הסיכום הכספי שנערך שם:
נולדתי לעבדות כתב/ה:
אם נסכם נמצא שהעלות היא לא זניחה בהתחשב בפשרות במרחק בהשקעה כספית בזמן הרב המוקדש לקשר, הרי שהמחיר במצטבר גדול בהרבה מהמחיר הנידרש לשלם למלכה בתשלום, ובדרך כלל התמורה המיתקבלת ממלכה בתשלום אף טובה יותר לשני הצדדים, וחוסכת התעסקות הגוזלת זמן ומשאבים.

בעצם יש כאן תחשיב כספי. זונה זולה יותר משולטת ולכן עדיפה עליה.
נורא ואיום, ומעציב. הטקסט הזה הוא הפוך לגמרי מכל מה שאני מאמין בו בבדסמ.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 8 באוג׳ 2018
ArchAngel​(שולטת) • 8 באוג׳ 2018
נולדתי לעבדות כתב/ה:
Archangel
אולי תופתעי אך אני מסכים עם תפיסתך
אם כי ישנן הסתייגויות
לא נתת דעתך למצב בו בתהליך יצירת הקשר הראשוני הועלו סיטואציות והצדדים הסכימו כי התרחישים רלוונטים אך הלכה למעשה לא מומש דבר על ידי אחד הצדדים...
או שאחד הצדדים נתן תאור מסויים או שהציע שרות מסויים ובפועל פני הדברים שונים בתכלית
כוונתי לשני הצדדים
גם לעבד יש דרישות עד כמה שזה יישמע צורם
אני מאמין שיש עבדים שלא ירצו לדוגמה מישהי שמנה למשל
אז מה היית אומרת על עבד שכזה?

יחסי שליטה זה לא שירות, אלו יחסים. כשאתה עומד מול מישהי שרוצה אותך כפרטנר ולא כלקוח, היא לא מציעה לך שירות או יחסי קח ותן של "אתה תעשה עבורי X ובתמורה אגשים לך Y". היא מציעה דימניקה אתה בוחר אם זה מתאים לך להיות שותף לה או לא. בשום שלב זה הופך לשירות עבורך ובטח לא שלא שם אותה בחוב בפניך.
זה נכון שגם לנשלט יש את הצרכים שלו בתוך הקשר, והוא לא חייב רק להסכים להכל, ובדיוק בשביל זה אתם קובעים גבולות לפני שאתם ניגשים לעניין, וכמובן שמותר לך להגיד מילת ביטחון בכל שלב אם שינית את דעתך.
אבל יש הבדל בין להגיד מה אתה מעדיף ומה לא בא בחשבון, לבין לשלם למישהי שתפעל רק על לפי התסריט שהכתבת, תשמור את הצרכים שלה לעצמה ותעשו רק מה שאתה קבעת שלא נחשב "בזבוז זמן ומשאבים". תקרא לזה איך שבא לך, אבל אלו לא יחסי שליטה. היא לא שולטת בכלום ורק מתאימה את עצמה אליך. אתה לא מעוניין להתמסר אליה ובטח שלא לספק אותה מבלי שיצא לך מזה משהו, וכמובן שגם אתה לא מעניין אותה במיוחד והיא שם רק בשביל הכסף ואפילו לא תגיד לך "היי" אם תגיע בלי ארנק. אז אפילו סתם יחסים אין ביניכם, פשוט עסקה בין לקוח ונותנת שירות/זונה.
שירותים בתשלום לא באמת משקפים יחסי שליטה שמבוססים על התמסרות לצרכים שלא רק שלך, שליטה מהצד השולט ולא הנשלט, ודינמיקה שלא חודלת מלהתקיים בשנייה שעבר פרק הזמן ששילמת עליו.
ומה הייתי אומרת על מישהי שלא נמשך לסוג ספציפי של שולטות? שזה טיעון לא רלוונטי כי לא חסרות שולטות מכל הסוגים ולחלוטין אפשר להכיר אותן, אם טורחים מספיק ולא רואים בהן עסקאות אלא נשים עם רצונות וצרכים. אם תמשיך לראות ברצונות של נשים "בזבוז זמן ומשאבים" אל תתפלא שהיחידות שירצו לבוא איתך במגע יהיו אלו שמקבלות על כך שכר טרחה.
Lanya Colson
לפני 5 שנים • 9 באוג׳ 2018
Lanya Colson • 9 באוג׳ 2018
נולדתי לעבדות כתב/ה:

אני מאמין שיש עבדים שלא ירצו לדוגמה מישהי שמנה למשל
אז מה היית אומרת על עבד שכזה?


שילך לזונה.....