שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא צריך פרה בשביל כוס חלב

נולדתי לעבדות​(נשלט)
לפני 5 שנים • 9 באוג׳ 2018
אילו דיבורים ומעשים היו עולים בקנה אחד הרי שהפוסט לא היה נכתב
זאת כל תמציתו ונשמת חייו של הפוסט
ומשכך כל אחד בוחר לו את החלופות הזמינות הנכונות לו והמתאימות לו
ואינני רואה בזה שימוש לרעה בנשים לא כפיתי עצמי על מישהי ולא עשיתי משהו נגד רצונה
נכון זה לא בדס"מ ולא טענתי שכן
Mary Jane
לפני 5 שנים • 9 באוג׳ 2018
Mary Jane • 9 באוג׳ 2018
אילו היית מנסח את דבריך אחרת סביר כי התגובות היו שונות, אולי אמפטיות יותר למצבך. השימוש בכותרת כאילו נשים הן פרות חולבות ובכל מקרה מהוות כר לניצול (וכי מה עושה האדם עם הפרה אם לא לנצלה ניצול מוחלט ולחלוב א לשד חייה?) - מעורר אנטגוניזם.

תיאורים נוספים לאורך הפוסט מרדדים אינטרקציה אנושית ופורטים אותה למעות המוחלפות בתחנה המרכזית. אין להתפלא כי לאנשים יש יותר ציפיות מן החיים ומיחסים בכלל, וגם מגבר המגדיר עצמו ״נשלט״. לעתים שוכחים שהגדרות וכינויים שאדם מצמיד לעצמו הם קשקוש והבל, לרוב ללא משמעות מרחיקת לכת.

הדברים גם לא נאמרים בחלל ריק ומתכתבים עם דפוסים קיימים ועם רמה נמוכה של גברים ״נשלטים״, ככלל, ויחסים לא מתגמלים עבור נשים, באופן שמוציא כל חשק להיכרות כלשהי עם פלח האוכלוסיה, גם אם הנטיה קיימת אצל האישה. גם האישה פנקסנית, יושבת ומחשבת חישובי כדאיות, וגם היא מצפה בסוף היום להרוות צמאונה בכוס חלב ואולי לפרה משלה.

בקיצור, אתה אמנם לא אשם בכך שאינך סוג הגבר האטרקטיבי עבור נשים וממוקם נמוך בשרשרת הביקושים, ואינך נושא באחריות להיצע נמוך שאינו עונה על טעמך, ואם עונה, לא מעיף בך מבט נוסף. אך בסופו של דבר, רצית יחס בפוסט שנוסח באופן מסוים (ולא ברור עד תום מה תכליתו ולשם מה בא לעולם) - קיבלת יחס, כצפוי.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 9 באוג׳ 2018
ArchAngel​(שולטת) • 9 באוג׳ 2018
כן טענת שזה בדס"מ אחרת מה הטעם לציין ששאר השולטות "החליטו שהן מלכות מבלי שניחנו בתכונות נאצלות", וגם, חצופות שכאלו, בעלות צרכים משל עצמן, ועל כן יש להחליף אותן ביצאניות שלא צריך להתאמץ בעבורן על מנת לחוות בדס"מ. זה היה המסר שלך לאומה, שלא צריך פרה בשביל כוס חלב, שלא צריך להשקיע בצרכים של האישה שמולך בשביל לחוות שליטה.
נולדתי לעבדות​(נשלט)
לפני 5 שנים • 9 באוג׳ 2018
הסברתי מה תכליתו של הפוסט
וגם לא כתבתי ששאר השולטות החליטו שהן מלכות וכו' נא לדייק
ועדיין, ההסבר המנסה לשלול את הטענה שאני בהחלט מסכים שדפוס הפעולה בו בחרתי לנקוט אינו בדס"מ לא משכנע ואין לו אחיזה ובסיס בהסתמך ובהתבסס על המובא
Mary Jane
לפני 5 שנים • 9 באוג׳ 2018
Mary Jane • 9 באוג׳ 2018
במחשבה שניה - חוזרת בי. מהאופן בו הוצגו הדברים, ולמרות הררי ההתנצלויות המעושות לאורכם ולרוחבם, די ברור, לפחות בעיני, מה תכלית הפוסט ומה מטרתו:

להבהיר כי את שאתן מוכרות ביוקר, אפשר לקנות בזול, במחיר לא יקר, בתחנה המרכזית, בשריקה לאישה - שהיא, כאמור, במודגש, באותיות של קידוש לבנה המתנוססות מעל, לכל היותר פרה וכלי לסיפוק כוס חלב.

רוצה לומר, וליתר דיוק, מבקש לצרוח (אך מתפתל עבור הנראות) - שוויכן אינו רב. ומעבר לכך, גם לי יש ערך.

על ידי כך, להשיב לכל אותן נשים עם דרישות שאינך עומד בהן, ציפיות שאינך מסוגל להגשים ורף שאינך מסוגל לו - שאינן מתעניינות בך. נקמה קטנה, על דרך הפאסיב אגרסיב הפופולרית כאן תחת כל עץ רענן, בפורומים, בפוסטים בבלוגים וכולי. נחמא פורתא עבור מי שאינו יכול לעשות יותר מכך, ובכל זאת, גם זו נחמה עבורו. קמה קטנה, סיפוק קטן ופלסטר (:
טלי35​(שולטת)
לפני 5 שנים • 9 באוג׳ 2018
טלי35​(שולטת) • 9 באוג׳ 2018
חלב חיוני לבנאדם. קריטי!
בלי חלב אי אפשר לשתות קפה.





(אני לא מאמינה שאתם עונים לו ברצינות כבר כמה ימים)
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 5 שנים • 9 באוג׳ 2018
בייליס, טלי, בייליס. אין בלי חלב.
(המממ.... מעניין אם יש בייליס במחיר טוב
בתחנה מרכזית... יותר קל מלתאם פגישה
עם הפנתרה...)
טלי35​(שולטת)
לפני 5 שנים • 9 באוג׳ 2018
טלי35​(שולטת) • 9 באוג׳ 2018
הכי קל לתאם פגישה - יש טיול בקרוב... בוא!
16.8 יום חמישי ב17:00 בצפון.

(ואם תביא איתך בייליס - אני אתן לך לנשק לי ת'רגליים (; )
מטפורה
לפני 5 שנים • 25 באוג׳ 2018
מטפורה • 25 באוג׳ 2018
זה מזעזע. פעם נוספת מתפספסת לחלוטין ההזדמנות לראות בבדסמ מין חתרני ומשחרר (וכייפי) ומתקבעת התפיסה האיומה והרדוקטיבית הזו, שמדובר רק באוסף של פטישים גבריים מסוגים שונים - שאינם כיפיים, בכלל, אלא לצמאי החלב- ואנחנו מה? עטינים. אה! וכעת אין צורך אפילו בפרה! כל הפוסט הזה וחלק גדול מדי מהתגובות חוגגות את התובנה החדשנית הזו או מתווכחות איתה בגובה העיניים.
מה שמזעזע כאן זה לא הפגיעה בסטנדרטים המכובדים של הבדסמ, לא השאלה אם התקיימו סשנים 'אמתיים', האם הוא מפסיד חווית שליטה 'אמתית'. השאלה שמרחפת כאן היא לא האם כדאי לו לזנוח את הזנות לטובת חיפוש אהבת אמת, אלא הפגיעה באותן 'עלמות חן', שהיא אמתית מאוד. השרשור הזה קצת מייאש.
BehindTheSun​(אחר)
לפני 5 שנים • 25 באוג׳ 2018
BehindTheSun​(אחר) • 25 באוג׳ 2018
כבר אמרו את כל מה שחשבתי עליו, אבל עדיין ארצה להוסיף דבר קטן- זה בכלל לא משנה כמה טרחני ופלצני תכתוב את זה שאתה הולך לזונה, בסופו של דבר זה הדבר היחיד שאתה עושה ולא שום דבר מעבר. לפחות תהיה אותנטי עם עצמך.
אגב, הפוסט הזה לא יפקח עין של שום נשלט (אני מקווה, מי רוצה להיכנס למיטה חולה?) אבל הוא כן יגרום לבחורות פה לדעת עם מי יש להן עסק. אמרת שהיה קשה לך למצוא שולטות? בהצלחה עכשיו!