בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

החוק החדש של איסור זנות

TheStrider​(סדיסט)
לפני 3 שנים • 18 ביולי 2020
TheStrider​(סדיסט) • 18 ביולי 2020
sensual submissive כתב/ה:
השולטת בתשלום
עושה זאת מרצונה החופשי
אין לה סרסור וכל מיני שטויות
ושולטות בתשלום לא מוכנות לנגיעה בגוף שלהן

מה לעשות
שעל כל שולטת יש קרוב ל 500 עד 1000 הודעות
אז אני מבין שבמקום להתמרמר בלי סוף
כאשר איני מוצא הולך לשולטת בתשלום
אבל זה לעולם לא מספק
כי אין שם באמת את הקשר החברי
שקיים בזוגיות בדסמית

השולטת בתשלום נותנת מענה אבל זמני
היא לעולם לא תיהיה חברה או ידידה
שתלכו סתם לאכול ביחד
ובכלל הכרתי ואזרתי את האומץ ללכת לשולטת בתשלום
כמתנת יום הולדת
מאישתי!!!


כאשר אתה לא מוצא קשר אתה בוחר לממש אותו באופן לא חוקי.
זה לא שונה מהותית מאדם שיגיד שכאשר הוא לא מוצא עם מי להתאבק במכון אגרוף הוא הולך ומכסח הומלסים.
לטיב הקשר הנוסף בינכם אין שום קשר ולא ברור לי מה הטענה שלך. פרט לכך אתה מנסה לרמוז שהעובדה שמשהו מקובל על אשתך הופך אותו לחוקי או אפילו מוסרי? אתה חושב שאסרו על זנות כי דאגו שהלקוחות בוגדים בנשותיהם?
TheStrider​(סדיסט)
לפני 3 שנים • 18 ביולי 2020
TheStrider​(סדיסט) • 18 ביולי 2020
בכוח המוח כתב/ה:
אני בעד הסדרת הזנות. מעבר לכל הטענות הידועות לעניין הסדרת הזנות, שלא אחזור עליהן כאן, אני ארצה להתמקד בבעיה אחת משמעותית בעיני שאינה מקבלת מענה:
תמיד עולה הטענה שנשים בזנות עברו התעללות מינית או אחרת, ושהן מגיעות ברובן ממשפחות הרוסות והן נערות בסיכון.....


כל זה רלוונטי רק חלקית, האמת היא שבהעדר הסדרה משמעותית של זנות היא הופכת להיות למקצוע מנצל, שהעוסקות בו סובלות מסיכונים מוגברים להתעללות, ניצול ואלימות. יש מקום לטיעון שמדינות שמדינות שלא מצליחות או לא מעוניינות להסדיר את תעשיית המין באופן שמגן על העובדות והעובדים בה יאסרו על זנות כליל לשם צמצום התעשייה.
רמפול
לפני 3 שנים • 18 ביולי 2020
רמפול • 18 ביולי 2020
הזכות לבחור מה תעשה עם חייך, זמנך וגופך היא זכות בסיסית בכל מדינה שחורטת את חופש הפרט על דגלה, כל עוד זה אינו פוגע באדם אחר. הבחירה הזאת יכולה לכלול גם דברים שאינם "טובים" לפרט, כמו זנות. או כמו לעשן קנאביס או סיגריה, או כוס של אלכוהול. לכן, כל מי שמאמין בחופש הפרט כעיקרון עליון צריך להרים גבה שמישהו מלמעלה מחליט מה "טוב" ו"לא טוב" לאישה לעשות עם גופה.

כשאישה ענייה ולא משכילה עם 3 ילדים שבעלה עזב אותה וברח לארץ אחרת ואין לה כסף לשלם על הטיפולים הרפואיים שלהם מחליטה למכור את גופה לזנות זה נורא. אבל לא פחות נורא זה לומר לה שאסור לה, ולהשאיר אותה עם חובות וללא יכולת לתמוך במשפחתה, כי עם כל הכבוד משרת קופאית ביוחננוף לא בדיוק מכסה כלום.

כל זה לא מייתר את ההבנה שיש נשים ש-(1) נכנסות למעגל הזה בכפייה, ובכך מעורבת עבירה פלילית של הכופה (לרוב הסרסור) בה צריך לטפל; ו-(2) יש נשים שהיו רוצות להחלץ מהמעגל הזה, וצריך להושיט להן יד ועזרה. אבל מה, זה קשה, ולכן יותר קל לחוקק חוק דמגוגי שידוע מראש שלא יעזור לאוכלוסיות הזונות. בדיוק כמו שתשלומי רווחה מוגדלים על עוד ילדים לא "עוזרים" לאוכלוסיה החרדית להיחלץ מהעוני ומהבורות שלה, אלא להיפך, משקעים אותה בהם. בדיוק כמו שאיסור על אלכוהול לא הרס את תעשיית המשקאות האלכוהוליים בארצות הברית בשנות העשרים, אלא להיפך.

ולגבי האמירה לגבי האסימטריה בין "חודר" ו"נחדר", האם עלי להסיק שלא צריך לדאוג לנערי-ליווי ממין זכר שחודרים ללקוחות שלהם?
עבד משועבד{עבד}
לפני 3 שנים • 18 ביולי 2020
עבד משועבד{עבד} • 18 ביולי 2020
צריך למגר את הזנות.
המטרה של העוסקת בזנות ,להתפרנס ממתן שירותי מין לציבור . אבל יש בעיה. היא לא מסוגלת לספק את השירות שעבורו היא גובה כסף. אין לה יכולת לקיים יחסי מין עם שלושים גברים ביום .גם לא עם שלושה גברים ביום. היא פשוט לא מסוגלת. וכדי להחזיק את העסק היא צריכה לפחות חמש ביום. כל יום במשך שנים. אז להתפרנס מהזנות היא לא יכולה.כמו כן כל הנשים העוסקות בזנות שייכות לאחת הקבוצות הבאות: מכורות לסמים אלכוהול ,הימורים. או מחוברות לאיש כזה. סובלות מבעיות נפשיות ויש גם כאלה עם בעיות שכליות.
אלה הנשים שמספקות שירותי מין.
הסיבה שהן בחרו לעסוק בזנות לא נובעת מסיבה כלכלית אלא מסיבה נפשית. לכן ,מהיבט השירות ,אין זכות קיום לעסק כזה. כמו לכל עסק אחר שהיה פועל בצורה כזאת.
Kitty frank
לפני 3 שנים • 18 ביולי 2020
Kitty frank • 18 ביולי 2020
אני מעריכה לא מעט ממה שנכתב פה, לשני הצדדים.
ברורים לי ערכי החופש והבחירה ומנגד האידיאלים הגדולים לא תמיד פוגשים את המציאות.

ממה שבכח כתבה עלה בי הביטוי 'התניידות חברתית' היכול לשנות את המעמד שאליו נולדת. אני לא בטוחה אם אני מסכימה איתה שהחותמת החברתית היא העיקר, אולי יש גורמים יותר משמעותיים. (כסף, אלימות)

יש במעגל החברים שלי שתי נשים שעובדת/עבדו בלתת שירותי מין, שתיהן לא מגיעות מבית עני, אומניות, סטודנטיות, גאונות אפילו, מנותקות מעט מהמציאות, עם מבט חלול לאופק.
הן כאילו נמצאות על 'הסקאלה הטובה של הזנות' ובכול זאת חזרה לעבודה תמיד בישרה על תקופה יותר קשה מנטלית שלהן- או להפך. וזה לא שיש להן יותר כסף כשהן עובדות, להפך. אני לא יודעת אם זה אגו טריפ, או רצון להיפטר מההוכחה למעשים, או פשוט מחסור בצניעות (חומרית) אבל איכשהו הן תמיד יבזבזו הכול על כמויות של שטויות לא נחוצות ושוב פעם יסימו עם מינוס בסוף החודש.

אולי אם זה היה מוסדר, והיתה להן עוסית ואיגוד עובדות וכול החרא מצבן היה יותר טוב אבל בעיני, אם זה לא היה מחתרתי שובר אותן הן היו הולכות על הדבר שכן יעשה את זה. לבלות בשולי החברה, הדה-לגיטימציה האישית, ההתחפרות בכאב כולם צרכים די גרועים של כולנו. האתר הזה בעיני קשור לרצון ללמוד להתייחס לרצונות האלו בדרך שלא תרעיל את השאפתנות והנינוחות שלנו בחיים.

אולי חרגתי מהנושא, ואולי הגעתי לליבה - אין לי מושג. אבל עיקר הדברים שלי זנות היא סימפטום לא המקרה עצמו. ואולי גם, כאב אנושי הוא מרכיב ענק ביצירה האנושית, ואולי זה שווה את זה בסוף?
תמרעה המרטשת​(שולטת)
לפני 3 שנים • 18 ביולי 2020
יש לי בעיה קלה עם העובדה שאתה מדבר על איסור צריכת זנות ושליטה בתשלום (האם זה באמת נכלל תחת החוק, למרות שאין מין?) ואתה מדבר יותר על עצמך וכמה שזה ישפיע עליך מאשר על מטרת החוק.
אם מסתכלים על החוק במשקפיים ורודות אז זה ניצחון מתוק עבור כל הפועלים נגד סחר בנשים, אבל יש לא מעט נשים שעובדות בזה כי הן מעדיפות זאת והחוק עצמו לא מפרט יותר מידי מה יהיה הסיוע עבור הוצאת הנשים (וכמה גברים) מהמעגל ההרסני הזה.
אני לא רוצה לדבר עבור שולטות בתשלום, כי אני לא בן האדם שצריך להגיד להן איך לחיות את חייהן. זו זכותן המלאה ואם ייקחו להן את הפרנסה בכוח בשם עיקרון מוסרי כזה או אחר, זה יהיה ממש רע.
אגב, הערה קטנה לתגובה שצצה כאן. האשליה הזו שיש דבר כזה ״לקוח נחמד״ זה בולשיט (ככה גם אמרו המון נשים שיצאו מהמעגל), אתה אולי לא תשתמש באלימות כלפי זונה, אבל זה לא אומר שהיא ממש מצפה לראותך. זו אשליה שנועדה לעזור לאותם גברים עם העובדה שהם צרכני סחר בנשים.
בנוס​(שולטת)
לפני 3 שנים • 18 ביולי 2020
בנוס​(שולטת) • 18 ביולי 2020
כמו כל דבר בשוק.. אם יש ביקוש קיים היצע. ושום חוק לא ימנע זאת. זה יהיה רק יקר יותר... לדוגמא סמים.
MissBliss
לפני 3 שנים • 18 ביולי 2020
MissBliss • 18 ביולי 2020
דוגרי?
לא ממש סוגדת [בעיקר סולדת מ] האופי והאישיות של נשים מתעשיית הזנות, לאחר הכרות ארוכה איתן, זו פסיכופתולוגיה חולה.

חושבת שמי שמגיעה משם באמת לא יכולה לשכנע אנשים לחשוב שזה בסדר, אז פליז לא להיות בור ועם הארץ.... עצמאות נפשית וכלכלית בתפישתן התעוותו כבר, ממזמן, שקרים אישיים שהן מספרות לעצמן ועם מספיק כריזמה משכנעות גם אחרים להאמין לזה... מגוחך

מצד שני, רוב הגברים כאן לא שווים את הזמן, וזמן זה המשאב הכי יקר שלנו [קצת בלתי אפשרי לצבור ממנו חסכונות], צריך למצוא ערך חליפין שמפצה מספיק על הזמן והעונג שהגברים רוצים לחוות בנוכחות של אותן נשים- אחרת מי שצורך בחינם... פשוט רואה את ההשקעה והמשאבים הנפשים שנדרשים לכל סשן- כאל משהו כמו שייק שאפשר פשוט לסיים אותו ולהזמין עוד אחד.


כשתתחילו באמת לסגוד לשולטות שלכם כמו נתינים טובים- יהיו פה פחות תלונות על מה חוקי ובמה אסור יותר לתמוך.

[למי שצריך עמדה או צד מהמשתמע- אין פה צידוד, לילה מקסים].
הוא​(שולט)
לפני 3 שנים • 18 ביולי 2020
הוא​(שולט) • 18 ביולי 2020
"אני מציעה שתקבל 20 קליינטים ביום שיחדרו לך לתחת. ואז תדבר איתי על דמגוגיה".

זה המקצוע הכי עתיק בעולם רק בהיסטוריה שנכתבה על ידי גברים. בהיסטוריה שנכתבת על ידי נשים זו פרקטיקה אכזרית של דיכוי וניצול.
למזלי אני חיה בתקופה שלא רק גברים מחוקקים חוקים. (עדיין יש רוב מוחלט לגברים בכנסת. אבל עובדים על זה) ולכן לא כל החוקים משקפים את ההיסטוריה שלכם"

צר לי שעדיין לא השכלת להחלים משנאת הגברים שלך.
קצת הבנת הנקרא- ההקבלה שלך לגנבה היא דמגוגיה .
ואם יש נשים שבוחרות לקבל 40 קליינטים ביום מי שמך לבחור עבורן אחרת.
היסטוריה אינה תלויה במגדר עד כמה שידוע לי אין היסטוריה נשית אחת לעומת היסטוריה גברית אחרת- לעומת שנאה למשל
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 3 שנים • 19 ביולי 2020
פרלין​(נשלטת){ש} • 19 ביולי 2020
הוא, ההיסטוריה נכתבת על ידי השולטים והמנצחים. ברור שההיסטוריה נכתבה על ידי גברים ואני זוכרת שאפילו הייתה פמיניסטית של היסטוריוניות שחיפשו להציג herstory במקביל
לhistory.

זה שמשהו נהוג מאז ומעולם לא הופך אותו למוסרי. מבין הטיעונים שקשורים לזנות זה שזה ״המקצוע הכי עתיק בעולם״ הוא הכי פחות רלוונטי.