לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

האם הכלוב הוא אתר לאינסלים?

the rain song
לפני שנה • 15 בינו׳ 2023
the rain song • 15 בינו׳ 2023
ברור שהכלל היחיד הוא אאוטינג. כל השאר, נתון לשיקול דעתו של כלובי בלבד טוב שכך בעיני.
רק מה, צריך להסב את תשומת ליבו לפעמים כי באמת אי אפשר לצפות שהוא יקרא הכל מיוזמתו.

אנחנו רואים מה קורה עם הדיווח של פוסטים בבלוגים. מהר מאוד זה הפך לחיסולי חשבונות פרטיים.
זאלופון​(שולט)
לפני שנה • 15 בינו׳ 2023
זאלופון​(שולט) • 15 בינו׳ 2023
פרלין כתב/ה:
אם אני מבינה את ירוקאפור, הטיעון שלו עמוק יותר ומעניין: יש בעיה עם שיח שמרני מהזן הזה (האשמת הקורבנות, נטייה לתאוריות קונספירציה) באתר שחרט על דיגלו ליברליזם מיני.

וזה נכון. זה האתר וזאת האג׳נדה. באתר כזה להגיד על מישהי שהולכת להתנסויות מיניות מגוונות שהיא משולה למישהו ששוכב על הכביש, זה בעייתי. אנחנו פה בשביל להתנסות מינית, לא? זה הרעיון, לא?

אני לא סבור שהכלוב חרט על דגלו ליברליזם מיני, לפחות לא במובן שאליו את מתכוונת. הכלוב הוא אתר שנסוב סביב פרקטיקה מינית מסוימת, שיש לה הרבה יותר מ-50 גוונים, ליברלים כמו גם שמרנים.
יש כאן מקום לאנשים שסבורים שבדסמ אחראי עושים רק עם פרטנר שמכירים היטב וסומכים עליו באלף אחוז ואולי גם עושים באהבה או לא עושים בכלל, כמו גם לאנשים שלא רואים שום בעיה בסטוצים בדסמיים עם זרים במועדון. יש מקום לאנשים שפתוחים לכל קינק שיכול להכנס תחת כנפי הבדסמ, וגם לאנשים שקינקים מסוימים, למשל ddlg או סקאט, מרתיעים אותם. אנשים שאחריות אישית היא נר לרגליהם, ואנשים שסבורים שמוטב לנסות לתקן את העולם מאשר ללמד את הפרט להתמודד עמו. כאלה שחושבים שחשבון אונליפנס אומר משהו על מי שמתחזקת כזה, וכאלה שלא. כולם מאוחדים תחת המטרייה העצומה הזו שנקראת בדסמ, אבל הגישות שלהם לבדסמ, למין ולחיים בכלל רבות ומגוונות. וטוב שכך.
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני שנה • 15 בינו׳ 2023

Re: האם הכלוב הוא אתר לאינסלים?

Grey / Green כתב/ה:
Zord כתב/ה:
אינסלים הם הרוב-משלם-המיסים בכל אפליקציה או אתר היכרויות למטרות מין.


הי זורד, מעניין!

אני חושב שאתה לוקח אמירה אינסלית ידועה על פלטפורמות היכרויות ומחיל אותה על הכלוב, שהוא יותר מטינדר לסוטים: זה גם אתר קהילה, פלטפורמת בלוגים ודיונים, מאגר ידע על בדסמ, ומבחינתי בעיקר פלטפורמה לכתיבה. לא יודע אם רוב מי שקונה פה מנוי הוא אדם שתקוע בלימבו ההיכרויות. אני למשל בעיקר רוצה לתמוך בפרויקט החשוב שהוא הכלוב (זו גם הסיבה שאיכפת לי מספיק לפתוח את הפוסט הזה).

יתרה מכך, לא כל מי שלא הולך לו עם נשים הופך להיות אינסל.

אבל זה לא מה ששאלתי בפוסט הזה (ביקרת את הפרוזה - אבל לא ממש הבנת אותה. נקודה למחשבה עבורך). לא שאלתי אם הכלוב הוא אתר שיש בו אינסלים. כמובן שיש. שאלתי אם הכלוב הוא אתר *ל*אינסלים - כלומר מיועד להם ולהשקפת העולם שלהם. כמו שזיהית בחושיך המחודדים, זו הייתה שאלה רטורית icon_smile.gif

אם זה היה אתר המיועד לאינסלים, אמירות דוחות כמו ששמענו פה השבוע לגבי קורבנות אונס שהיה להן את האומץ העצום להחשף היו לגיטימיות. אבל אם זה אתר שרוצה לקדם שיח בריא לגבי בדסמ, האמירות האלו היו צריכות להמחק והכותבים שלהן היו צריכים לקבל אזהרה.


גם אני חושבת שזו נקודה מעניינת, ורלוונטית. ברגע שהאתר גובה דמי מנוי, אז המשתמשים הופכים ללקוחות, ואז להעיף משתמשים על סמך שיקול אישי (לקבוע מהי דיעה לגיטימית ומה לא דורש שמישהו יפעיל שיפוט, שבהכרח יהיה לפי תפיסת עולמו האישית), הופך לבעייתי.
לא כולם משלמים על מנוי מאותן סיבות, אבל המציאות באתר היא שהשתתפות בבלוגים ובפורומים היא חינם, ובשביל שליחת הודעות צריך מנוי. אז מן הסתם אנשים שחשוב להם לשלוח הודעות פרטיות הם קהל יעד מהותי לשווק להם מנוי. אין לי סטטיסטיקות על מי רוכש מנויים, אבל ברור לי שיש פה גם היבט כלכלי - גם מבחינת שירות לקוחות, גם מבחינת הכנסות ממנויים, גם מבחינת עלות התחזוקה של פורום מנוטר לעומת לא מנוטר, ובטח יש עוד שיקולים.
אני בטוחה שהשיקולים של כלובי באיך לנהל את האתר הם לא רק "איזה אתר נראה לי אידאלי" אלא מה ישים, מה אפשרי לו לבצע, מה ניתן לעשות בקלות ומה גוזל הרבה זמן, מה ניתן לעשות באופן אחיד וגורף ומה ידרוש הרבה עבודת נמלים, וכו' וכו'. מן הסתם ייכנסו פה גם שיקולי רווחיות וגם שיקולי הגנה משפטית.
ואני ממש בסדר עם זה מן הסתם, זכותו לנהל כראות עיניו. אבל נראה לי ברור שגם זה משפיע.

אז אמרת שהשאלה רטורית, אבל אני רוצה רגע לקחת אותה ליטרלית: אם אינסלים מהווים אחוז משמעותי מהכנסות האתר, אז כן, האתר בשבילם.
גם אם לא הייתה כוונה כזאת. אני מניחה שלא הייתה.
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני שנה • 15 בינו׳ 2023
ועוד נקודה למחשבה: ריבים מייצרים יותר טראפיק מדיונים רגועים. בכל פעם מחדש, שרשורים שאשכרה עוסקים בבדס"מ מגיעים ל-2-3 עמודים ושרשורי ריבים מגיעים לעשרות עמודים. אנחנו מדברים על כמה שאנחנו רוצים פורום מעניין ומעשיר, אבל כשנותנים לנו הזדמנות אנחנו קופצים דווקא על הריב ומשקיעים את האנרגיות שלנו דווקא שם. אני במקום בעל הבית הייתי מאד מהססת להיענות לבקשה שלנו לפעול לצמצום הריבים, במצב הזה.

(כמובן שאחת הסיבות שאנשים לא מגיבים בשרשורים שדורשים כנות ופתיחות היא שאין מרחב בטוח, זה מעגל קסמים שכזה. אך עדיין אין ערובה לכך שאם נסלק את הריבים אז השיתוף וההפריה ההדדית בהכרח יגיעו).
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני שנה • 15 בינו׳ 2023
Grey / Green כתב/ה:
ברייה אני אוהב אותך בחיים לא אחסום אותך!


אכלת אותה. עכשיו אם תחסום מישהו שיכנה אותי מטומטמת, הוא יפתח שרשור קורע לב על היותך משוחד. ולך תוכיח שאין לך אחות. ❤️


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך ראשון ינו' 15, 2023 5:28 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
הוא​(שולט)
לפני שנה • 15 בינו׳ 2023

לא בטוח שזה מעשי

הוא​(שולט) • 15 בינו׳ 2023
יולי Yuli כתב/ה:
אני כן רוצה. אני רוצה הגבלות רעיוניות בכל מקום!
לא כי אני חושבת שצריך להשתיק קולות לא נעימים, אלא כי לא קול חייב להישמע בכל מקום בכל עת. ע"ע פוסטים פוליטיים בפורום מתכונים וצרחות "שריפה" שקריות באולם קולנוע.

וכי זה לא באמת "חופש ביטוי מלא לכולם" ככה. יש מלא אנשים שלא משתתפים בפורומים בגלל שאין פה מרחב בטוח. יש מלא דיונים שאנחנו מפסידים ככה.
הקטע הזה של חופש מלא לכולם הוא רעיון מעולה בתיאוריה, אבל תראי מה קורה בשטח - נושאים טחונים שחוזרים על עצמם ומשתתפים שנראים סובלים.
אנחנו חיות בעולם הזה מספיק זמן בשביל לדעת שבכל רב שיח, אם מאפשרים לכולם לדבר חופשי מבלי להקפיד על תרבות דיון ובכלל זה היצמדות לנושא, אז התוצאה בפועל היא ש-10% מהמשתתפים מדברים והשאר שותקים ומרגישים מושתקים, וגם התוכן הופך לתיבת תהודה.

זה לא חייב להיות ככה לדעתי. המילים "הגבלה רעיונית" נשמעות כמו משהו רע ומפחיד, כאילו שתהיה פה משטרת מחשבות. אבל זה משהו הרבה יותר פשוט מזה.
מודרציה קיימת בשורה ארוכה של פורומים, גם באינטרנט וגם "בחיים", והיא לא זהה לצנזורה ולא צריך לפחד ממנה כמו מצנזורה.
ושוב, זה תמיד חוזר לשאלה מה רוצים שיהיה. מה חשוב לכלובי שיהיה פה, מה חשוב לכלובי שיהיה אופי האתר. זה הכל.
בכלל אני חושבת שהכל בחיים זה עניין של סדרי עדיפויות.


ושמה שמפריע הוא התוכן לכן הגבלה רעיונית רק תשמים ותיבש דיונים.
אם כבר להגביל ספציפית , זה את תדירות הפוסטים/תגובות של כלובן/נית מצוי לטווח זמן מסוים נניח יממה.
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני שנה • 15 בינו׳ 2023
אני רואה יתרון בכך שאנחנו נאלצים לפנות אל כלובי עם תלונה בכתב, במקרים בהם מישהו עובר על חוקי הכלוב, ושהעבירות אינן נמחקות אוטומטית על ידי מודרטורים. זה מאלץ אותנו לשקול את הטעם בפניה ולחפש פתרונות אחרים, כמו התעלמות למשל. אווירה כיפית יש גם בלונהפארק. שיחות נוקבות ולא מסורסות ברומו של בדסמ יש רק בכלוב. לעומת זאת, הרחקות, מחיקה של שרשורים ו/או תגובות (אלא אם מדובר בניבולי פה סדרתיים ומפורשים, כמובן) יוצרים אווירה מתוחה. אנחנו אנשים בוגרים, אחרי הכל, ולכן אני לא רואה סיבה למה שנזדקק לפיקוח כל כך אדוק. כלובי מעניק גלגל הצלה במקרים קיצוניים, זה צריך להספיק לנו.

אגב, נטשתי את הכלוב לשנתיים כי הרגשתי שהאווירה בכלוב קשה לי. נו אז מה? אז עזבתי, והנה אולי חזרתי לפורומים לפחות. אף אחד לא מת מזה. לעומת זאת דרישה מכל בעלי הדעה הקשה לעיכול (שלי) לסתום את הפה, עלולה להותיר את כלובי בחברת ההד שלו ותו לא. כלומר, מי שלא עומד בחום של השוקולד שלא יכין בונבונים, לא?
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני שנה • 15 בינו׳ 2023
אני חושבת שהגבלה רעיונית והגבלה התנהגותית הן לא בדיוק אותו נושא, והדיון על כדאיותם צ"ל דיונים נפרדים. אם כי מודרציה תעזור לשניהם.

לגבי רעיונות - נראה לי סביר להגדיר גבול מסויים של לגיטימיות, רק בעל הבית יכול לעשות את זה וזה תלוי בשאלות עמוקות על אופי ומטרת האתר.
לגבי תדירות תגובות - זה לא רעיון רע. אני לא בטוחה שישים פה, כי אם יש דיון ער אז זה מוזר להגביל מישהו בכמות תגובות, אבל יש פורומים בעולם שבהם יש הגבלה אוטומטית על מספר הפוסטים שאפשר לכתוב ביום. זה עובד טוב על פתיחת נושאים חדשים, לא יודעת אם זה יכול לעבוד טוב על כמות תגובות, אין לי בראש תמונה של תרחיש חיובי לזה. אבל גם זה לדעתי ניתן לפתור ע"י מודרציה - אם מישהו מחרב שרשור מסויים אז מודט יכול לטפל בזה באופן נקודתי - להעיר בפרטי, לנעול שרשור, להגביל יכולת תגובה לזמן מוגבל ועוד. זה מאפשר להפעיל סנקציות מינוריות מבלי ישר לקפוץ ל"להעיף אותו מהאתר".
BlueBear
לפני שנה • 15 בינו׳ 2023
BlueBear • 15 בינו׳ 2023
Grey / Green כתב/ה:
BlueBear כתב/ה:
מטפורה כתב/ה:
ואני גם לא חושבת שזה פרודוקטיבי להתייחס לאנשים ספציפיים, אלא יותר לנסות להבין איך להשתפר, כל אחד ביחס לעצמו, וללמוד איך להגיב לאחרים שלא מחזיקים בקוד מוסרי דומה. בשביל זה צריך מוטיבציה, חמלה, ביקורת עצמית בלתי מתפשרת, יושרה.


תראי מה רשמת ואז תקראי שוב את הכותרת של השירשור.
זאת תגובה שפותח השרשור היה צריך לקבל בעצמו ברגע שפתח אותו ולא עידוד.
עזבי רגע את הכלוב, כחברה ישראלית, עם כל האויבים שמסביבנו, אם ניקח את התרבות האמריקאית שקיימת היום שבה כל אחד בוחר צד ולא מוכן להקשיב לצד השני ולא מוכן לדבר ולהבין את הצד השני כדי למצוא נקודה מאוזנת שבה שני הצדדים יוכלו לחיות בשלום, אין לחברה הישראלית שום סיכוי לשרוד.


הי דבכחול, כשכתבתי ״אינסלים״ לא התכוונתי לקרוא בשמות. יותר כמו לקרוא לילד בשמו. אינסל היא תנועה או אפילו תורה שיש לה מיליוני חברים ברחבי העולם, גם באמריקה בה לשיטתך השיח מקוטב יותר מאשר בישראל (לא נלך לרב). בעיני, העקרונות וראיית העולם של אינסלים מסוכנים וראוי שלא יקבלו ביטוי באתר שרוצה לפתח שיח בריא על בדסמ. כפי ששמת לב, הרוב המוחלט של המגיבים פה לא מסכים איתי, גם אם הם נגעלים מרמת השיח.

פודקאסט מגניב על ההיסטוריה המפתיעה מאוד של אינסל (שנקרא במקור אינבסל): https://gimletmedia.com/shows/reply-all/76h59o


יש לנו הגדרה שונה לגמרי למילה אינסל.
אינסל אלה מתנזרים שלא מרצון. נכים, אנשים עם עיוות פיזי כלשהו, גברים שקופאים ומתבלבלים ברגע שהם מנסים או חושבים לדבר עם בחורה.
לפעמים אלה גם סתם אנשים שמשהו לא הולך להם.
האם הם יכולים להגיע לרמת תסכול שהם יגידו משהו רע על נשים? ברור. אבל מפה לשונאי נשים הדרך ארוכה מאוד.
לראייתי הפרוגרסיביים הפכו את המושג לנשק והפכו את זה לרעיון של קהילת בתולים שונאת נשים וכל פעם שמישהו מעז לפקפק במשהו שקשור לנשים או מחזיק בדעות שמרניות יותר לגבי נשים. ואלה לא צריכות להיות דעות קיצוניות, אלא רק כאלה שלא פרוגרסיביות מספיק, הוא ישר אינסל ופשוט שונא נשים, אז לא צריך להגיב לתוכן של מה שנאמר.
והאמת שהפוסט שלך הוא קצת ראיה לזה. הרי את השרשור הזה שפתחת לא פתחת על מישהו שהפריע לך. אתה החלטת שכל מי שבדעה שמרנית יותר משלך, הוא אינסל ויש באתר יותר מדיי כאלה לטעמך.
מה שבאמת מעציב אותי זה הרמיזות העבות בדיון הזה שמי שיש לו דעות שמרניות יותר הוא אוטומטית טועה ולא יודע את זה.
מן דעה רווחת שכל רעיון פרוגרסיבי הוא אוטומטית נכון ועדיף יותר על הרעיון השמרני.
אבל זה מראה לי שאנשים פה בעיקר קוראים בשביל להגיב לפי הדעה והאג'נדה שהם מחזיקים, ולא בשביל לנהל באמת דיון שיכול ליצור רעיון חדש ונקודת אמצע.
במהלך חיי שיניתי את דעתי בכמה נושאים. בשבילך אני שמרן, בשביל שמרנים אני פרוגרסיבי ובשביל אחרים אני הכלאה של ליברל שמרן.


פרלין כתב/ה:
היה לפחות אחד שטען בדיוק את זה ועוד אחד שביטל את כל העניין וטען שזה לא נכון כי זאת קונספירציה ועוד אחד שלעג לנשים שהן קופאות במצבים כאלה ועוד אחת שקראה לנאנסות מטומטמות וכו׳. השיט סטורם שהיה פה בימים האחרונים היה, בעיניי, עצוב.

מה לא היה? ספק ואמפטיה. ספק שאולי הדיעה שלנו לא נכונה. כולנו רק רצינו לנצח בויכוח. ואמפטיה לנשים שעברו (לכאורה וכו׳) אונס במקום שהיה אמור להיות בטוח ומאפשר.

החוסר בספק ואמפטיה כולל גם אותך או רק את אלה שלא מיהרו לחבק את המתלוננות?
כי לא זכור לי מכל הדיון הזה שאת העלית ספק שאולי את טועה ואולי יש משהו מפוקפק בסיפור. לא זכור לי שהעלית ספק שאולי כן יש להן אינטרס לשקר.
אני יכול להרגיש אמפטיה ולתת תמיכה לבחורה שעברה אירוע ועדיין לחשוב שהיא מטומטמת שהכניסה את עצמה למצב הזה.
זה גם קרה לי באמת שגבר כלשהו לחץ על מישהי להגיע אליה הביתה לפגישה הראשונה והיא בסוף הסכימה והוא ניסה לאנוס אותה. נתתי לה כתף ואוזן ועזרתי לה להתגבר על המצב שהיא הייתה בו. אבל אני עדיין חושב שהיא מטומטמת שהיא הסכימה. אין פה ניגוד. אולי לך יותר קשה לשמוע את זה כי את יותר רגשית ולא מסתכלת על דברים בצורה "קרה" כמוני. זה לא עושה את זה לא נכון ולכל הפחות לא עושה את זה דיעה לא לגיטימית שאסור שתאמר.

אני מנחש שאת אוטומטית מאמינה למתלוננות בגלל ניסיון החיים שלך. אם זה אישי או אם זה של קרובות משפחה או חברות. זה לא משנה, את לא חווית הרס משקרים של נשים אלא רק הרס ממעשים של גברים והתגובה שלך בהתאם.
ניסיון החיים שלי מראה שכן יש נשים שמשקרות. כן יש נשים שגורמות להרס ולנזק. אז אני לא פוסל את האפשרות שהן מספרות אמת. אני פשוט לא פוסל את האפשרות שהן משקרות. למה? כי לא ראיתי הוכחות. כי נראה לי מגוחך שגם במקרה של שי אביטל וגם במקרה הזה הבחורות פונות לתקשורת ולא למשטרה ורק אחרי שמתחיל שיח ציבורי פתאום מערבים את המשטרה.
WitchFuneral​(שולט)
לפני שנה • 15 בינו׳ 2023
WitchFuneral​(שולט) • 15 בינו׳ 2023
BlueBear כתב/ה:
Grey / Green כתב/ה:
BlueBear כתב/ה:
מטפורה כתב/ה:
ואני גם לא חושבת שזה פרודוקטיבי להתייחס לאנשים ספציפיים, אלא יותר לנסות להבין איך להשתפר, כל אחד ביחס לעצמו, וללמוד איך להגיב לאחרים שלא מחזיקים בקוד מוסרי דומה. בשביל זה צריך מוטיבציה, חמלה, ביקורת עצמית בלתי מתפשרת, יושרה.


תראי מה רשמת ואז תקראי שוב את הכותרת של השירשור.
זאת תגובה שפותח השרשור היה צריך לקבל בעצמו ברגע שפתח אותו ולא עידוד.
עזבי רגע את הכלוב, כחברה ישראלית, עם כל האויבים שמסביבנו, אם ניקח את התרבות האמריקאית שקיימת היום שבה כל אחד בוחר צד ולא מוכן להקשיב לצד השני ולא מוכן לדבר ולהבין את הצד השני כדי למצוא נקודה מאוזנת שבה שני הצדדים יוכלו לחיות בשלום, אין לחברה הישראלית שום סיכוי לשרוד.


הי דבכחול, כשכתבתי ״אינסלים״ לא התכוונתי לקרוא בשמות. יותר כמו לקרוא לילד בשמו. אינסל היא תנועה או אפילו תורה שיש לה מיליוני חברים ברחבי העולם, גם באמריקה בה לשיטתך השיח מקוטב יותר מאשר בישראל (לא נלך לרב). בעיני, העקרונות וראיית העולם של אינסלים מסוכנים וראוי שלא יקבלו ביטוי באתר שרוצה לפתח שיח בריא על בדסמ. כפי ששמת לב, הרוב המוחלט של המגיבים פה לא מסכים איתי, גם אם הם נגעלים מרמת השיח.

פודקאסט מגניב על ההיסטוריה המפתיעה מאוד של אינסל (שנקרא במקור אינבסל): https://gimletmedia.com/shows/reply-all/76h59o


יש לנו הגדרה שונה לגמרי למילה אינסל.
אינסל אלה מתנזרים שלא מרצון. נכים, אנשים עם עיוות פיזי כלשהו, גברים שקופאים ומתבלבלים ברגע שהם מנסים או חושבים לדבר עם בחורה.
לפעמים אלה גם סתם אנשים שמשהו לא הולך להם.
האם הם יכולים להגיע לרמת תסכול שהם יגידו משהו רע על נשים? ברור. אבל מפה לשונאי נשים הדרך ארוכה מאוד.
לראייתי הפרוגרסיביים הפכו את המושג לנשק והפכו את זה לרעיון של קהילת בתולים שונאת נשים וכל פעם שמישהו מעז לפקפק במשהו שקשור לנשים או מחזיק בדעות שמרניות יותר לגבי נשים. ואלה לא צריכות להיות דעות קיצוניות, אלא רק כאלה שלא פרוגרסיביות מספיק, הוא ישר אינסל ופשוט שונא נשים, אז לא צריך להגיב לתוכן של מה שנאמר.
והאמת שהפוסט שלך הוא קצת ראיה לזה. הרי את השרשור הזה שפתחת לא פתחת על מישהו שהפריע לך. אתה החלטת שכל מי שבדעה שמרנית יותר משלך, הוא אינסל ויש באתר יותר מדיי כאלה לטעמך.
מה שבאמת מעציב אותי זה הרמיזות העבות בדיון הזה שמי שיש לו דעות שמרניות יותר הוא אוטומטית טועה ולא יודע את זה.
מן דעה רווחת שכל רעיון פרוגרסיבי הוא אוטומטית נכון ועדיף יותר על הרעיון השמרני.
אבל זה מראה לי שאנשים פה בעיקר קוראים בשביל להגיב לפי הדעה והאג'נדה שהם מחזיקים, ולא בשביל לנהל באמת דיון שיכול ליצור רעיון חדש ונקודת אמצע.
במהלך חיי שיניתי את דעתי בכמה נושאים. בשבילך אני שמרן, בשביל שמרנים אני פרוגרסיבי ובשביל אחרים אני הכלאה של ליברל שמרן.


פרלין כתב/ה:
היה לפחות אחד שטען בדיוק את זה ועוד אחד שביטל את כל העניין וטען שזה לא נכון כי זאת קונספירציה ועוד אחד שלעג לנשים שהן קופאות במצבים כאלה ועוד אחת שקראה לנאנסות מטומטמות וכו׳. השיט סטורם שהיה פה בימים האחרונים היה, בעיניי, עצוב.

מה לא היה? ספק ואמפטיה. ספק שאולי הדיעה שלנו לא נכונה. כולנו רק רצינו לנצח בויכוח. ואמפטיה לנשים שעברו (לכאורה וכו׳) אונס במקום שהיה אמור להיות בטוח ומאפשר.

החוסר בספק ואמפטיה כולל גם אותך או רק את אלה שלא מיהרו לחבק את המתלוננות?
כי לא זכור לי מכל הדיון הזה שאת העלית ספק שאולי את טועה ואולי יש משהו מפוקפק בסיפור. לא זכור לי שהעלית ספק שאולי כן יש להן אינטרס לשקר.
אני יכול להרגיש אמפטיה ולתת תמיכה לבחורה שעברה אירוע ועדיין לחשוב שהיא מטומטמת שהכניסה את עצמה למצב הזה.
זה גם קרה לי באמת שגבר כלשהו לחץ על מישהי להגיע אליה הביתה לפגישה הראשונה והיא בסוף הסכימה והוא ניסה לאנוס אותה. נתתי לה כתף ואוזן ועזרתי לה להתגבר על המצב שהיא הייתה בו. אבל אני עדיין חושב שהיא מטומטמת שהיא הסכימה. אין פה ניגוד. אולי לך יותר קשה לשמוע את זה כי את יותר רגשית ולא מסתכלת על דברים בצורה "קרה" כמוני. זה לא עושה את זה לא נכון.

אני מנחש שאת אוטומטית מאמינה למתלוננות בגלל ניסיון החיים שלך. אם זה אישי או אם זה של קרובות משפחה או חברות. זה לא משנה, את לא חווית הרס משקרים של נשים אלא רק הרס ממעשים של גברים והתגובה שלך בהתאם.
ניסיון החיים שלי מראה שכן יש נשים שמשקרות. כן יש נשים שגורמות להרס ולנזק. אז אני לא פוסל את האפשרות שהן מספרות אמת. אני פשוט לא פוסל את האפשרות שהן משקרות. למה? כי לא ראיתי הוכחות. כי נראה לי מגוחך שגם במקרה של שי אביטל וגם במקרה הזה הבחורות פונות לתקשורת ולא למשטרה ורק אחרי שמתחיל שיח ציבורי פתאום מערבים את המשטרה.

לצערי גם אני שם לב לאותו דבר. יש נטייה באתר הזאת לקטלג אנשים בכזאת קלות, זה מזעזע. אנשים פה חושבים שאני שמרן קיצוני ואז מתפלאים כשהם שומעים שאני נגד עונש מוות למשל, גם למחבלים. או שבבחירות האחרונות הצבעתי לגוש השינוי. או את הפעם הזאת שראיתי בחור נוגע קצת בבחורה ושיחק אותה כאילו הוא בא "להסביר" לה על אזורי הפציעה שהייתה לו וישר העפתי אותו. אה, ואז כשהוא ניסה לרדוף אחריה לא נתתי לו להניח עליה אצבע. אני שותק ומאשים את הקורבן הרי, נכון? אז זה לא קרה. סיפרתי כבר שהלכנו למשטרה והבחור הזה נדפק? ועוד היו צילומים למקרה. אני לא מבין למה אני צריך לבחור מחנה ולא לחשוב בעצמי על מה שמתאים לי ולקחת את מה שטוב מכל מחנה.

בקיצור, לצערי יש פה משתמשים שיכניסו אותך לקופסאות ויקטלגו אותך בקלות. אל תתרגש מזה. כראייה לכך, תוכל לראות את חלק מהמשתמשים יכתבו לך "או שאתה ליברל מינית ותומך בנו או שלא! יש פה סתירה", וחבל.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך ראשון ינו' 15, 2023 6:22 pm, סך-הכל נערך פעם אחת