בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

למה הרבה נמנעים מלקשור גברים?

הלן הדובה
לפני שנה • 30 בינו׳ 2023
הלן הדובה • 30 בינו׳ 2023
הם נוטים לנבוח ולפתח חרדות כשקושרים אותם.
Tamashi Nawa​(שולט)
לפני שנה • 30 בינו׳ 2023
Tamashi Nawa​(שולט) • 30 בינו׳ 2023
WitchFuneral כתב/ה:
למה אתה חושב שזה קשור להסללה מגדרית? אתה יכול לבסס לי את זה מחקרית? אם לא, לדעתי אין לך זכות לקפוץ למסקנה כה רחבה שאומרת כ"כ הרבה על החיים שלנו.
ולמה שגברים יימשכו לכפות רגליים? איך זה מסתדר עם זה שמסלילים אותם להיות גברים חזקים ודומיננטיים? ועוד יש כל כך הרבה מהם, זה בערך כל נשלט שני. ואת הנשים לא הסלילו ללקק כפות רגליים מסריחות כי הן חיות בחברה פטריאכלית שמשרתים בה את הגבר? ולמה השולטים גם לא מעוניים בזה שילקקו להם את כפות הרגליים? מבחינת התאוריה והמציאות המעוותת למדי שהצגת, כך המציאות אמורה להיראות - אישה היא נחותה ולכן היא תלקק לי את כפות הרגליים המסריחות. וגם יש יותר נשלטים ושולטות מאשר נשלטות ושולטים, בעבר שמו לב לזה, לפני שכל ה-"קהילה" הייתה אספסוף של ונילים.

כמו שאמרתי מקודם, נשים וגברים אוהבים בממוצע דברים שונים וזה בסדר. רק אתה בוחר להתבכיין על זה ולהתחיל להתפלל ולבכות בזמן שאתה מפתח תקוות "אז אולי יש תקווה" (סיריוסלי? אולי יש עוד תקווה כי? כי יש יותר גברים קושרים?). אנשים שמדברים על הסללות מגדריות פשוט כושלים בלזהות שמדובר בשאלה הקלאסית - "אז מי הגיע קודם, הביצה או התרנגולת"?


היי, צר ל אם קיבלת את דברי כהתבכיינות או תלונות. ממש לא.
אני קושר ונהנה מאוד מלקשור, אבל בהחלט הייתי שמח אם יותר אנשים, גברים, נשים, היו קושרים ונקשרים - ולכן אמרתי שיש תקווה - שיותר אנשים יקשרו ויקשרו, גברים ונשים כאחד.

לא אמרתי שכל העדפה של גברים ונשים זה בגלל הסללה מגדרית. פשוט ציינתי שלהערכתי בכלל ההסטוריה ומשקעים מהעבר זה המצב, אבל זה במגמת שינוי
WitchFuneral​(שולט)
לפני שנה • 30 בינו׳ 2023
WitchFuneral​(שולט) • 30 בינו׳ 2023
אוקיי, מצטער על אי-ההבנה אם כך. עם זאת, אני לא מצליח להבין את ההיגיון שלך. כלומר, אם נלך עם התאוריה של ההסללה המגדרית, אז המצב אמור להיות אחרת לגמרי. למה? כי כמו שאמרתי, בקהילה יש רוב גדול של שולטות ונשלטים, ולכן, במציאות שבה קיימת הסללה מגדרית נובעת מכאן מסקנה מאוד פשוטה - בני-אדם אוהבים להפוך את המציאות כשזה מגיע לבדס"מ כי זה מעניין יותר. אגב, זה גם נשמע הגיוני. אני גם משוכנע שזה נכון ברמה או אחרת, אבל אני לא חושב שמה שמנסים להפוך זה את ה-"פטריארכיה" כי אני לא מאמין שאנחנו חיים במדינה פטריאכלית. אני חושב שפשוט באופן כללי גברים הם יותר דומיננטיים ובעלי יותר נוכחות (גם פיזית, וזה משפיע), ולכן נהנים להפוך את זה. וזה שגברים נתפסים כיותר דומיננטיים זה הגיוני ביולוגית בסה"כ ואני לא חושב שזה מצביע על פטריארכיה, אלא על תפיסות שונות בנוגע לגברים ונשים וזה בסדר כי גברים ונשים הם לא אותו דבר ומן הסתם שדומיננטיות גם לא מקנה לך עליונות על מין אחר. ושוב, כמו שאמרתי - זה מדבר רק על הממוצע, כי מן הסתם שיש גם נשים מאוד דומיננטיות, זה פשוט פחות נפוץ וזה בסדר, כי שוב, זה לא אומר שנשים הן נחותות יותר בממוצע.

בקיצור, אם נזרום עם התאוריה הזאת, אנחנו אמורים לראות יותר גברים נקשרים ויותר נשים קושרות. זה לא קורה. למה זה לא קורה? אני ואתה לא יודעים ויכולים לזרוק רק השערות כי יש מעט מאוד מחקרים אמינים סביב נושא ה-BDSM וגם המחקרים האמינים שקיימים לא עונים על השאלות החשובות באמת, כמו "מה המקור של ה-BDSM?", לכן אני ואתה זורקים השערות. לדעתי, נשים מעדיפות להיקשר יותר בממוצע כי זה מתקשר בצורה כזו או אחרת להעדפות שלה ולא למה שהכניסו לה למוח מאז שהיא ילדה. שוב, גם התאוריה שאומרת שבני-אדם מעדיפים להפוך את יחסי הכוחות ב-BDSM ולכן יש יותר שולטות וזה, זאת רק תאוריה. אני לא פוסל אותה כי היא לא נשמעת תלושה מהמציאות, אבל זאת תאוריה. וגם אם זה נכון, זה לאו דווקא מצביע על פטריארכיה כפי שהסברתי קודם לכן, ואם לשם אתה חותר - אני נאלץ לחלוק עליך. ומוסיף דבר נוסף על הדרך: למה כאן הקשר הזה לא מיושם? והשאלה הכי חשובה - למה כאן אתה חושב שזה מקרה ושלא נהנו להפוך את יחסי הכוחות? איך אתה מבדיל? הרי, אין לך שום ידע אמין בנוגע למקור של ה-BDSM ובנוגע למה גורם לאנשים להתנהג ככה. כשיש יותר שולטות ונשלטים אתה אומר "אה, הם נהנים להפוך את יחסי הכוחות" וכשיש יותר קושרים מקושרות פתאום אז אתה אומר "אה, פה זה כבר פטריארכיה"? איך אתה מבדיל?
בוגר ונשלט​(נשלט)
לפני שנה • 30 בינו׳ 2023
בוגר ונשלט​(נשלט) • 30 בינו׳ 2023
אני אישית לא מוצא בזה ענין, אם שולטת קושרת אותי לצלב או עמוד או משהו דומה לצורך סשן זה בסדר אבל קשירות לשם קשירות ועוד כאלה מסובכות, לא יודע למה מוצאים בזה ענין
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני שנה • 30 בינו׳ 2023
WitchFuneral כתב/ה:
מבחינת התאוריה והמציאות המעוותת למדי שהצגת, כך המציאות אמורה להיראות - אישה היא נחותה ולכן היא תלקק לי את כפות הרגליים המסריחות. וגם יש יותר נשלטים ושולטות מאשר נשלטות ושולטים, בעבר שמו לב לזה, לפני שכל ה-"קהילה" הייתה אספסוף של ונילים.
כמו שאמרתי מקודם, נשים וגברים אוהבים בממוצע דברים שונים וזה בסדר.

נכון. וזה באמת בסדר. ואפילו בסדר שכל גבר נבדל מחברו וכל אשה נבדלת מחברתה גם בטעמיהם ובחירותיהם. אבל זה לא סותר את מה שנאמר כאן לגבי הסללה.

פטיש כפות רגליים לא בהכרח מביע השפלה. הוא יכול כן והוא יכול לא. הגבר שאתי, לדוגמא, לא מרגיש ולו קורט של השפלה כשהוא מלקק את רגליי. הפעולה ארוטית, התכנים תלויים באדם שמבצע אותה. אגב, ראיתי לא מעט נשלטות שדווקא כן מלקקות את כפות רגליהם של אדוניהן ולרוב בקונטקסט של השפלה.

יש יותר שולטות ונשלטים ופחות שולטים ונשלטות? לא בדקתי, אבל הגיוני. נשלטת לא חייבת להרשם לכלוב כדי למצוא לה גבר שולט, היא יכולה פשוט להתחתן עם גבר ממוצע. המיילדום הוא העתק מוקצן של המציאות, גם אם היא משתנה בהדרגה. לעומת זאת, הנשלט נאלץ לחפש זוגיות במקומות ייעודיים בין אלה ששוחים נגד זרם המוסכמות. כך שהטענה שלך דווקא תומכת במה שכתב Tamashi Nawa לגבי ההסללה.

ולכן אני בהחלט יכולה להבין את מה שכתב Tamashi Nawa: ״כנראה מסיבות היסטוריות בשילוב עם הסללה מגדרית ומקובעות״. אם נצא מנקודת הנחה שאישה ממוצעת מרגישה נוח יותר עם הגבלת תנועה ועם העברת שליטה מוחלטת על גופה (הקשור) לידי גבר, כי כך חינך אותה העולם לאורך ההסטוריה, אז מן הסתם שאחת הסיבות לכך שנשים נקשרות יותר מגברים תהיה ההסללה המגדרית בשילוב עם סיבות הסטוריות.
WitchFuneral​(שולט)
לפני שנה • 30 בינו׳ 2023
WitchFuneral​(שולט) • 30 בינו׳ 2023
היי ברייה, כמה כיף לראות את התגובות שלך icon_smile.gif
אבל אני חושב שיש נקודה שאת מפספסת. אם תקחי מיליון קבוצות של אנשים, תשימי אותם במקום עם אמצעים וחיים נורמליים, כולם יפתחו ערכים מסוימים שיהיו קדושים בכל קבוצה ובכל תרבות. ואם זה לא נכון, יש מצב שנשמיד את עצמנו מתישהו (אנחנו לא קרובים לנקודת השבר, כן? זה לא משהו שאני טוען. ייקח זמן עד שבני האדם ייכחדו מכורח המציאות / יכחידו את עצמם). ולכן, אני חושב שיש "הסללה", כי בני אדם אובייקטיבית מושפעים פסיכולוגית מהסביבה שבה הם גדלים, אבל בשורה התחתונה, בלי קשר לכך שיש השפעות פסיכולוגיות והסללות שמשפיעות עליך, זאת גם הצורה הכדאית לחיות לעיתים קרובות. מלא פעמים היא לא סתם הגיעה לשם - שוב, חוזר לדוגמה עם הביצה והתרנגולת. אני בעד לחיות בסבבה עם הטבע שלי ולא להשתמש בטבעים שליליים שקיימים בי, ולכן יש כאן אינטרס ציבורי משותף. וממה שנדמה לי, נשים, בטבע הנפוץ שלהן, מחפשות גבר אסרטיבי ודומיננטי, ויהיה להן חשוב יותר להיות איתו מאשר להיות כמוהו, כי בני אדם לא מחפשים באנשים שהם אוהבים דברים שקיימים בהם. אני מחפש בחורה נשית ואני לא נשי, לדוגמה. אז הסלילו אותה למשהו מסוים? וואטאבר, זה לא באמת משנה כי זה לא פוגע בה ונוח לה עם זה. אם לא נוח לה עם זה, אני מאמין שהיא כבר תפעל ע"מ לפעול אחרת וזה בסדר לגמרי, כל אחת והאופי שלה.
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני שנה • 30 בינו׳ 2023
אתה מעלה את השאלה האם החברה ״הסלילה״ את האישה אל מקום נחות מגבר, או שכך קרה כי הנשים בחרו במקום הזה מרצונן (כי הוא מגן, מפרנס וכו)? אם הבנתי אותך נכון, אז כן, אני חושבת שזאת החברה שנטלה מהאישה את זכות הבחירה (שהייתה יכולה להיות זאת או אחרת), אבל לא ארחיב כי השרשור על קשירות ועניין ההיררכיה המגדרית עלה במקרה. ❤️
נשלטוש
לפני שנה • 31 בינו׳ 2023
נשלטוש • 31 בינו׳ 2023
האמת שהכרתי מישהו אחד שקשר אותי
וזה היה מדהים ללא צל של ספק נהנתי ואני אוהב את זה אבל לא סומך על כל אחד ..

אגב תודה רבה dom regnar בהחלט בן אדם מדהים !
ממליץ עליו בחום מי שמעוניין לנסות תפנו בכבוד גם אם לא.