סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כשזה קשור למין, קינק ואינטרנט למין הנשי יש יתרון ענק!

Drizztpool​(שולט){קושקה שלי}
לפני 11 חודשים • 31 במאי 2023
ואוו, אלו המון מילים כדי להגיד "אף אחת לא מוכנה אפילו לכוון עלי סמן לייזר".
כל גבר שמתחיל בתלונה על כך ש - "כל הנשים פה הן…" או מתלונן על כמה נשים הן נחשקות וכמה גברים הם לא, הוא בדרך כלל מדגם מייצג לאותם אנשים שהם באופן כללי לא נחשקים. אני לא יודע איך זה עובד עבור אחרים, אבל לי כן יוצא להתכתב פה עם אנשים, גברים ונשים כאחד, חלקם פנו אלי, לחלקם אני פניתי (כן, גם לגברים וגם לנשים), ועם רובם מצאתי נושאי שיחה משותפים ואני מנהל שיחות מהנות מאד.
אני לא אקרא לך בכינויים, כי יש לי הרגשה שזה עושה לך מאד נעים באיזורים בהם לא הייתי רוצה לעשות לך נעים, אבל אני מציע לך לבדוק את הצורה בה אתה מציג את עצמך, את הדברים שאתה כותב ואת התוכן שאתה מעלה - אולי תמצא דפוס כלשהו שגורם לנשים לסלוד ממך, אולי אפילו תמצא טקסטים שכתבת שכן משכו עניין מנשים, אולי תצליח להסיק מסקנות כאלה ואחרות.
נכון, אשה רק צריכה להיות קיימת במרחב הווירטואלי (או בכל מרחב, למעשה) כדי שיגשו אליה, אבל זה לא אומר שכל מי שניגש עושה את זה בצורה מכובדת ומכבדת, וזה ללא ספק לא אומר שכמות מעידה על איכות. אני מבטיח לך, מהניסיון שלי בסינון חלאות שפונים לנשלטות מקולרות שלי לאורך השנים, אתה מאד לא רוצה את כמות הפניות שהנשים הללו מקבלות, אתה גם מאד לא רוצה את תוכן הפניות שהנשים הללו מקבלות.
הסיבה, אגב, לכך שנשים מקבלות יותר תשומת לב היא שרוב הגברים פשוט ישלחו הודעות לכל פרופיל נשי שהם יתקלו בו, מתוך מחשבה שחוק המספרים הגדולים יעבוד עבורם והסטטיסטיקה תביא לכך שהם יקבלו לפחות כמה תגובות. זה לא עובד כך במקרה הזה, זה רק מראה על זילות של אותו אדם שפונה לכל פרופיל נקבי באשר הוא (נחש מה? נשים מדברות בינן לבין עצמן, ורובן יודעות שפנית ל250 נשים בתוך שעתיים עם טקסט "הו-כה-רגשני" בסגנון Copy + Paste).
אתה רוצה פניות? אתה רוצה שיימשכו אליך האנשים בהם אתה מעוניין? זה פשוט - תציג מי אתה, מה אתה ובמה אתה מעוניין. מבטיח לך שהפניות לא יאחרו לבוא.
קטלב​(מתחלף)
לפני 11 חודשים • 31 במאי 2023
קטלב​(מתחלף) • 31 במאי 2023
או, אולי, תפסיק למיין גברים ונשים לשווים יותר ושווים פחות על סמך המראה החיצוני?

יש לי כרס. אני שמן. אם מבחינת מישהי זה דיל ברייקר, היא ממילא לא מתאימה לי, תודה.
קושקה שלו​(נשלטת){Drizztpool}
לפני 11 חודשים • 31 במאי 2023
ואו, כל כך הרבה מילים בשביל להגיד שאתה אינסל חסר מודעות עצמית...

הנה כמה עובדות -
1. גברים שווים כן מקבלים הודעות לפרטי, הזמנות לשוחח בפרטי או אף להיפגש... אבל אלו הם גברים שווים, ואתה כנראה לא אחד מהם!
2. היו תקופות שקיבלתי 100 הודעות ביום... רובם נמחקו והכותבים הועברו לרשימה השחורה שלי, כי הם לא יודעים לפנות לאישה. אם אתה שייך לקטגוריה הזאת - אתה תמשיך להיות אינסל, אין שום דבר שיכול לעזור לך לצאת מהקטגוריה הזאת מלבד הבנה שנשים הינן בנות אנוש ויש להתייחס אליהן בכבוד.
3. אם אתה לא מקבל פניות, סימן שאין מישהי שמעונינת ב"מתנה למין הנשי" שאתה. אל תאשים אותן, אתה זה שאינו שווה.
4. מכירה כמה וכמה נשים שוות ממש (דוגמניות++) שנמצאות באתר, מפרסמות את התמונות באופן די קבוע (כן, אני עוקבת אחרי הבלוגים שלהן ונהנת מהשפע), חלקן מחפשות את הגבר המתאים וחלקן מצאו את הזוגיות (או את הפוליקולה) המיוחלת. אף אחת לא רוצה אחד ממורמר מהחיים שלא יודע לדבר עם אישה ורק מחפש מי ירד לו/תתן לו לרדת לה. אנחנו לא מעוניינות בגברברים שכאלה.
5. אף אחת לא חייבת לך כלום!!! לא ייחס, לא מין, ולא נעליים ולא בטיח! אם היית שווה היו לך נשים (כן לשווים יש לרוב יותר מאחת).
6. התמונות שאני או אחרות מפרסמות, לרוב מיועדות לעצמינו. כי התלהבנו מהתמונה, מהלבוש שלי בה, מהעובדה שאני הרגשתי אושר באותו רגע בו צולמה, וכו'...
לכן - אהבת את התמונה, שים לייק. לא אהבת? דפדף לאחרת. יש המווווון נשים מכל המידות ומכל הסוגים. וכולן מהממות בעיני הגברים והנשים שמחזרים אחריהן.
7. די להתמסכן, אין לך פניות? יכול להיות שזה כי אתה שונא נשים ומחפש רק את הגשמת הפנטזיות/רצונות שלך? תלמד להתייחס לאישה כפי שאתה רוצה שייתיחסו לאמא שלך, לאישתך, לבת שלך, לאחותך,... ואחרי זה תבדוק האם כולן עדיין מתעלמות מקיומך, או שבכול זאת יש כאלה ששמו לב שאתה קיים...

ושיהיה בהצלחה
תמרעה המרטשת​(שולטת)
לפני 11 חודשים • 1 ביוני 2023
כן וואוו איזה מחמיא זה מבול הודעות של הצעות מיניות כאלה ואחרות כאילו את בובת מין לכל דורש. איך זכינו.

אני בטוחה שקשה לך בתור אדם מתוסכל מינית, אבל חשוב להזכיר, לא מגיע לך מין מעצם היותך קיים, זו לא זכות אדם בסיסית שירשת. אולי תשקיע קצת באופי שלך, נראה לי שפה טמונה הבעיה ולא המראה.
Aristotle​(נשלט)
לפני 11 חודשים • 1 ביוני 2023
Aristotle​(נשלט) • 1 ביוני 2023
תראה, קשה לי להזדהות עם הטענות שלך כי הפרופיל שלך הוא שיבוט מושלם של כל אלפי הפרופילים הריקים, חסרי האישיות שלא מפסיקים להתמרמר על כך שהם לא מקבלים תשומת לב. נחש מה? אתה חלק מהבעיה.

נכון, תיבת האינבוקס של אישה בכלוב בדרך כלל מפוצצת בפניות, רובן העתק-הדבק מפרופילים חסרי אישיות ולכן אתם בדרך כלל לא מקבלים יחס - אגב, זה ממש משרת את האינטרסים שלי כי זה גורם לי לבלוט לחיוב.

כמובן שיש פרופילים נשיים בכלוב שבפירוש עלה להן השתן לראש וזה ניכר מאופן ההתנסחות שלהן, אני ממש לא מרגיש שזה הרוב, ואגב, גם כאן *אתם* חלק מהבעיה.

אובייקטיבית, אני יכול לומר לך שבערך חצי מהפניות ששלחתי לנשים בכלוב קיבלו מענה, פחות או יותר. לפעמים זה מוביל למשהו ולפעמים מסיימים את השיחה בנימוס.

כשאתה מראה רצון *אמיתי* להכיר את מי שבצד השני וגם חוסך אנרגיות על פרופילים לא רלוונטיים, התוצאות נוטות להשתפר.

בהצלחה.
LordofAct
לפני 11 חודשים • 1 ביוני 2023
LordofAct • 1 ביוני 2023
אני מבין את הכוונה שלך אבל תהיה בטוח ששום דבר לא כזה יפה וורוד בשום צד.
bondman​(נשלט){FLR}
לפני 11 חודשים • 2 ביוני 2023
bondman​(נשלט){FLR} • 2 ביוני 2023
אני דווקא שמתי לב שיש מתאם.
נשלטים בדרך כלל יותר נמשכים למלאות,
בעוד ששולטים יותר נמשכים לרזות.

אולי זה כי בתת הכרה הנשלטת היא סוג של תכשיט,
והשולטת היא סוג של אמא?
GlamFetishDom​(שולט)
לפני 11 חודשים • 2 ביוני 2023
GlamFetishDom​(שולט) • 2 ביוני 2023
גבר חייב להעריך את עצמו, משום שגבר, בניגוד כמעט גמור לנשים, יוצר בעצמו את הערך שהופך אותו למושך . אם נתרגם את זה לשפת הכלוב אז:
1. תפנה רק לפרופילים שמוצאים חן בעיניך באמת.
2. אל תפנה לפרופילים שכתוב בהם במפורש לא לפנות.
3. אם קיבלת פנייה מאישה, בדוק את הפרופיל, ואם לא נראה לך, תסרב.
4. באופן כללי, אף פעם אל תרדוף אחרי נשים. גם לא בכלוב רק בטא רודפים אחרי נשים. מאז שנרשמתי שלחתי הודעות למשהו כמו חמש או שש נשים. קיבלתי פניות משלוש. לכולם סירבתי כי לא נראה לי. מה לעשות, יש לי חיים. תחיה את חייך. ואל תתפשר!

נורא קל להיות ממורמר בכלוב. יש פה בלוגים של כמה בחורות ממש כוסיות שמפרסמות בלי הרף תמונות של עצמן בתחתונים וכו'. אני עושה להן לייקים אבל אף פעם לא פונה. זה חסר טעם באופן טוטאלי. הן בטח מקבלות כל כך הרבה פניות שאת הפנייה שלי הן לא יראו בדיוק כמו את כל האחרות. נכון, כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה להעלות איזה דיק פיק, אבל אפשר לחשוב שזה מזיז למישהי.... בקיצור, הנמכת ציפיות היא המתכון להיות מרוצה בכלוב. הנמכת ציפיות מחד ופנייה מושכלת לנשים מאידך. תהיה גבר. אל תיקח הכל ללב. תאהב את עצמך. הכל שטויות. הבל הבלים.
anyzeany
לפני 11 חודשים • 2 ביוני 2023
anyzeany • 2 ביוני 2023
אולי שני המינים מצפים להמון מאתר, שתפקידו העיקרי הוא לתת מקום לכל פטיש ולכל חשיבה שהיא שונה נגיד מההוויה הונילית.
כשפונים למישהי/ו, תמיד צריך לקחת בחשבון סירוב. זה בסדר גמור.
אבל מכאן ועד הכללות גורפות המרחק הוא עצום.
מתחלפת ומתחלף{זוג}
לפני 11 חודשים • 2 ביוני 2023
מתחלפת ומתחלף{זוג} • 2 ביוני 2023
כלל הפלטפורמות האינטרנטיות *אינן* מקום מוצלח עבור גברים למצוא נשים. הסיבה לחוסר הצלחה של גברים בפלטפורמות השונות היא אינפלציה של ערך הגברים.

גברים מייצרים כמות מטורפת של פניות לנשים, ולכן הערך היחסי של כל גבר שפונה הוא נמוך מאוד. רוב (=למעט יחידים שבאופן נסיבתי פורחים באונליין) הגברים שמתעקשים להתמקד באונליין כמקור יחיד (או עיקרי) כדי להכיר נשים הם גברים שמפתחים עם הזמן בטחון עצמי נמוך, מה שמתחיל מעגל נואשות שרק מחמיר את מצבם.

גבר נואש ובעל בטחון עצמי נמוך הוא בעל סיכוי אפסי להגיע לקשר מוצלח דרך האינטרנט, קל וחומר קשר עם מישהי "שווה" (לאו דווקא מבחינה חיצונית).

יש לזכור שהכלוב אינו פלטפורמה שמתמקצעת בהיכרויות. הכלוב הוא בית לאנשים שרוצים דיסקרטיות מסיבות שונות, שבמקרים רבים אינן תואמות אנשים שמחפשים להכיר מחוץ לאתר. מי שמתעקש להאמין אחרת (כי הוא נואש) יבחר לראות בפלטפורמות הללו מקום סביר להכיר נשים, אם "רק יפצח את הסוד".

להבדיל מהכלוב, יש פלטפורמות אחרות כגון "טינדר", "אוקיי קיופיד" שהתפתחו במיוחד לצורך היכרויות. נשים שבאמת רוצות להכיר שם גברים (ולא להנות אגו בוסט כשמשעמם להן) נמצאות שם למשך חלון הזדמנויות צר כי הן נחטפות כמו האייפון החדש בשוק. לעומתן, בגלל נואשות, גברים נמצאים שם למשך זמן ארוך בהרבה. בגלל חלון ההזדמנויות הצר הזה, האלגוריתמים של אותן פלטפורמות חייבים לסנן באופן אוטומטי את הגברים המעטים יחסית שיש להם הכי הרבה סיכוי לספק לאותן נשים את מבוקשן, אחרת אותן נשים לא ימשיכו להתחבר למשך חודשים בתקווה למצוא גבר.

חוסר האיזון הזה, מחייב מצב שבו אין חשיפה שווה (או שום דבר קרוב לזה) לרוב הגברים לטובת המיעוט. מכאן, הסיכוי שגבר ממוצע ייחשף מספיק לעיני נשים, עד לרמה שיגיע להתאמות ומתוכן יתחרה בכל יתר הגברים עד לדייט המיוחל הוא נמוך מאוד.

יחד עם זאת, לגבר הנואש הממוצע גם מאץ' פעם בחודשיים עם מישהי זה הישג, ועוד יותר אם היא כותבת לו כמה מילים לפני שהיא נעלמת לתמיד. בגלל שאותם גברים מרגישים ש"אין להם ברירה" ורמת הנואשות שלהם הולכת וגדלה, הם ינסו להשיג כל יתרון בפלטפורמה שמאפשר "לעקוף" את המכשול של אינפלציית הגברים כדי לקבל יותר התאמות. בנקודת הנואשות הזאת, גברים פותחים את הארנק ומממנים היטב את העסקים שמאחורי הפלטפורמות הללו. מספיק כדי להשיג תוצאות קצת יותר טובות כדי לטפח את התקווה שאם יתמידו יגיע בסוף לדייט. כמובן הדייט יהיה מול מישהי אקראית לגמרי, אבל הם יהיו כל כך נואשים בנקודה הזאת, אחרי שהשקיעו הרבה זמן וגם כסף, שהם ייקחו כל אחת.

אז נכון שאם גבר ישקיע בתמונות, וישקיע בביו, וישקיע בכישורי התכתבות הוא ישפר את הסיכוי שלו. יחד עם זאת, אם הסיכוי ההתחלתי שלו נמוך מאוד, הוא ישפר אותו לסיכוי נמוך פחות אבל לא לסיכוי גבוה.

יתר על כן, גברים שמבלים זמן רב באונליין מסגלים לעצמם הרגלים שמורידים עוד יותר את הסיכוי שלהם להצליח עם נשים בסיטואציות פרונטליות. מעבר לכך שגבר נואש ובעל בטחון עצמי נמוך אינו מושך בשום סיטואציה, הכישורים החברתיים שהוא מגיע איתם מהאונליין מורידים עוד יותר את הסיכוי שיש לו להצליח בסיטואציות פרונטליות. מה שמחזיר גבר כזה חזרה לחיק האונליין, נואש מתמיד.

בתוך כל מעגל הנואשות הזה, יש בין היתר את הכלוב.

לעומת טינדר וחבריו, בכלוב אין אלגוריתמים שמסננים פניות. מה קורה אז? נשים מוצפות באינבוקס בהרבה יותר פניות ממה שיש לאותה אישה זמן להתייחס, קל וחומר להתעמק. לכן, בנוסף לכל הגורמים שמעלים את הסיכוי שגבר יצליח בנסיבות כאלה יש גם גורם נכבד של טיימינג, שזה סוג של מזל.

מי שרוצה להפסיק להיות ממורמר, כדאי לו להגיע למפגשים קהילתיים ולנהל שיחות לא מגמתיות עם נשים שם, עד שינקה את עצמו מכל ההרגלים שסיגל לעצמו אונליין. כל אמונה באפליקציה שמדלגת על הטרחה לצאת מהבית, ועל הקושי והמבוכה לפתח שיחות עם נשים פנים מול פנים, תשאיר גבר במעגל הנואשות.