Yahalom Nadir
מתחלפת

מודעה
מתחלפת עם דגש לדומינו מחפשת גבר נשלט
דמות נשית יפה מטופחת שווה ומנוסה ,מחפשת גבר מתחלף או נשלט . היות רבגוניות בסגנוני המיני מחפשת גבר שסגור לגבי צורכיו .רצוי נשוי בלי לפרק קיים ! מאזור המרכז.
איזור
מרכז
מצב משפחתי
נשואה
מי אני
דמות נשית, יפה , איכותית ברמה גבוהה ,עם דחף מיני חזק, דוגלת להגשים כמה שיותר סרטי פורנו שמתרוצצים במוחי עם הגבר הנבחר !בת 37.לא יכולה להגדיר את עצמי כנשלטת במלואת הסגנון מאידך מטורפת על שליטה גברית באקטים מיניים כך יש בי צורך להתפך לצד השולט על גברים בלבד , אני דומינו עם דימוי שיודעת למה זקוקה ואיך לשלב את התכונות באינטרקציה מינית. רק לגברים איכותיים שיודעים לתת ביצועים להעניק התעסקות בגוף הנשי המושקע כולל סקס משובח .. לא לשטחים ! גברים שיודעים להשפריץ אישה !!אני מעוצבת כדמות עם דרישות וצרכים ולא אוכל לכפות על פערים כאלה או אחרים!! נמצאת כאן בכדי להשיג תותח גברי ולהעצים עמו סרטים מיניים , גבר שידע לתת לי לבטא את עצמי מינית גם בנתינה בעבורו , מטורפת על הגברים בלבד ,האברים הגבריים והכלי בפרט..יודעת לענג כל חלק בגוף הגבר ולהטריף אותו להעמיק באוראלי בלתי נשכח כולל הגרון העמוק !!!
השקפות על עולם השליטה
בעיקר חולשה לגברים שווים שנראים טוב מביני העיניין
אסרטיביים עם עומק, בעלי מיניות ללא מעצורים!!אסטטיים וחולים על נשיות משובחת ויפה ומינית במיוחד!!
גבולות
לא לגברים עם תכונות סדיסטיות , לא אלימים , לא אסבול כאב אגרסיבי וסבל לא מידתי! ללא סימנים!!!ללא התנפלות חד כיוונית!! לא לגברים שמחפשים חפירות וירטואליות ופחות ביצועים ממשיים!
האתר שלי
חדשות
לא מתפשרת , מחפשת גבר ברמה גבוהה שיודע להבין יופי נשי עם דחף של נתינה סקרנות  ומבין את כוונת הצד הנגדי. גבר עם פתיחות מינית מירבית -סוטה בפן המיני !!! שחיי את התעסקות במין 24/7. לא יתקבלו פניות מגברים שציפיותיהם לזכות ליחס וחיזור חד צדדי מצדן של נשים .בעיניי אינטרקציה מינית מושתתת על הדדיות ותרומה דו צדדית. לא לגברים שמחפשים חפירות וירטואליות אלא מעשיים /ביצועיים בלבד !!
לינקים אהובים(1)
תאריך עדכון
15 בדצמ׳ 2019
תאריך הצטרפות
15 ביולי 2018
בלוגים נעקבים
  שלחי הודעה