מילים מילים
שולט

נמצא עכשיו בכלוב
איזור
מרכז
גיל
41
מצב משפחתי
בנישואים פתוחים
מי אני
אני גיק הארדקור, נשוי, גס ומנומס, שמשתמש במילים ככלי נשק קהה. לא פואטי, יותר פרוזאי. סופיסט. סופיסטיקייטד. סופי. סופני.

מאמין בתקשורת פתוחה וכנה, ולרוב מצליח אפילו לקיים.
השקפות על עולם השליטה

שולט מזה שנים רבות. בוגר מספר קשרי שליטה.

מחזיק בבייבי נהדרת. מחפש תמיד נשים מעניינות ומלהיבות לשוחח איתן. אין מגבלת גיל או העדפה. נגלה אם מתאימים לאורך הדרך. זו גם ככה רק שיחה.

קצת primal. הרבה praise kink. הרבה age play. מאמין בהשפלה אוהבת ובכוח רך. מה כל זה אומר? זה אומר שאני נמשך לנשים אינטליגנטיות שמסוגלות להחזיק שיחה, עצמאיות, סגורות על עצמן ומלאות בתשוקה, המחפשות מקום להתדרדר בו לשפל המדרגה, מקום בו יעשו בהן מעשים איומים ונוראיים בלי לאבד לרגע מודעות מלאה ויכולת לעבד ולהבין את המשמעות המשפילה שבמצבן, ואז לקבל חיבוק ואהבה על האומץ לבקש, לקבל ולשהות שם.

אני לא כל כך דומיננטי מחוץ למיטה. אין לי שום בעיה להפגין חולשה מכל סוג. פחות בקטע של להחזיק פוזה; הכוח שלי הוא העובדה שנוח לי בעורי, לא איזו שליטה שאני מחזיק בכל רגע ורגע. יש לי הרבה התלהבות, סקרנות והתרגשות לגבי העולם ואני מעוניין להפגין אותן. ייתכן שארצה לחפור לך על הנושא האחרון שתפס את תשומת לבי. סביר שאעריץ אותך בזמן שאני שולט בכל סנטימטר מגופך. כמעט בטוח שאהיה פגיע ופתוח מתישהו לפני, אחרי או תוך כדי. אם זה מרתיע אותך, עדיף שלא.

גבולות
עומד על כנות ופתיחות לחוויות חדשות, גם שלי וגם של אחרות. אני כאן כדי לגלות דברים חדשים, לא להוכיח לעצמי את מה שאני כבר יודע. אם יש לך בראש איזו תבנית מוכנה מראש לשולט הראוי ואת מעוניינת לבחון אותי לפיה, אני מעדיף לא לטרוח. אם את מתכוונת להיות מסתורית ולגלות לי פרטים עלייך במשורה לפי איזו תכנית לפיתוי, אין לי זמן לזה. עדיין אפשר שיחה כיפית ולוהטת, פשוט פחות סביר שזה יתקדם למפגשים.
חדשות
התפנה לי קצת זמן. מה אעשה איתו? אין לדעת.
תאריך עדכון
14 בפבר׳ 2024
תאריך הצטרפות
21 בינו׳ 2014
  שלחי הודעה