לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אישה זהב

חוויות מעולם השליטה הפרטי שלי
לפני 3 חודשים. 24 בינואר 2024 בשעה 17:20

יכולה לגמור רק מהאצבעות שלו בתוך הפה שלי.

לפני שנתיים. 1 בפברואר 2022 בשעה 16:48

אף פעם לא היה לי דדי אישיוז. וגם לא נמשכתי באופן מיוחד לגברים מבוגרים ממני בהרבה, אבל משהו באיך שהוא כתב בהודעה הראשונה שלו גרם לי לרצות לחזור אליו. 

התכתבנו ימים ארוכים, עשרים וקצת שנה מעליי, סקספוניסט אז הנחתי שהוא בטח יודע מה לעשות עם הפה ואיך לנשום מבלי לאבד אוויר כשצוללים מטה. 

בדיוק יצאתי לחופש, לקחתי את עצמי, שכרתי לי דירה באמצע תל אביב ופשוט נחתי מהכל למשך כמה ימים, ערב אחד הזמנתי אותו לשם, לא חשבתי שיבוא כל הדרך מחיפה אבל מה היה אכפת לי לנסות. ברור שהוא הגיע.

נתתי לו הוראות הגעה בווייז, השארתי את הדלת פתוחה ונכנסתי להתקלח. קצת שכחתי את עצמי במקלחת כמו שקורה לי הרבה, שרתי בקולי קולות ונתתי לזרם החזק של המים החמים לעסות את שריריי ובכלל שכחתי מהדלת הפתוחה, מהעשרים שנה מעליי, ובכלל מהכל. אולי שעה עמדתי ככה מתחת למים, בלי להגזים, לפעמים זה כל מה שאישה לוויתן צריכה. בעיקר כשהיא כבר לא נושמת על היבשה הזו שלצורך העניין נקרא לה שגרה.

כשנגמרו סוף סוף המים החמים הבנתי את הרמז ויצאתי מהמקלחת. עירומה ומטפטפת כי כמובן ששכחתי מגבת. איך שפתחתי את הדלת של חדר האמבטיה דפקתי את הצרחה של הלייף כי גבר זר עמד שעון על הקיר שממול והביט בי משועשע. אחרי שחזרתי לחיים מההתקף לב שקיבלתי התחלתי לצחוק. הגיוני. הוא התקרב אליי, הצמיד את גופו הלבוש והיבש אל גופי העירום והרטוב ואמר לי - "לאן את חושבת שאת הולכת תינוקת?" תהיתי לרגע מה המילה תינוקת עושה לי אבל לא יותר מדי ועניתי - "להביא מגבת, מה זאת אומרת? על הפגישה הראשונה שלנו אתה רוצה שאטפטף עליך?" 

הוא חייך והעביר את ידו  בליטוף עם נוכחות על המפשעה העירומה שלי ואז קירב את אצבעותיו לאפו והריח. "את נקייה מדי, כנסי חזרה". לא שנשארה לי יותר מדי ברירה, גופו הרחב חסם לי את היציאה והוא היה גבוה ממני בעשרים סנטימטרים לפחות אז נכנסתי. "קר לי, אני רוצה להביא לי מגבת". אמרתי. "תכף תתחממי". הוא אחז במותניי וקירב אותי אל המקלחת בחזרה. האגן שלו היה צמוד לשלי, והרגשתי את הזקפה שלו דרך המכנסיים. זקפות ג'ינס תמיד מחרמנות אותי נורא. "תרדי על הברכיים". הוא אמר. ירדתי. כזו אני, ממושמעת. הוא פתח את החגורה והכפתורים של הג'ינס ונתן לו ליפול מטה. יכולתי לראות את העובי והגודל של הזין שלו דרך התחתונים. הוא שחרר את הזקפה שלו לחופשי ואמר לי - "תפתחי את הפה ותשאירי אותו פתוח". לא יכולתי להתאפק והעברתי לק קטן על הכיפה, מיד הרגשתי את הידיים החזקות שלי סביב הצוואר שלי. הוא השאיר אותן ככה, לחוצות מעט כנגד העור שלי, ספק מרתקות ספק חונקות ובזרם חד וחזק השתין לי ישירות לתוך הפה. נמלאתי כולי בנוזל הצהוב והחם הזה שנזל וגלש מהפה שלי על כל הגוף שלי והתערבב עם הרטיבות החיצונית והפנימית שלי. לא יכולתי להתאפק והרגשתי איך גם אני צריכה פיפי, הוא הרגיש את זה גם כנראה וירד על ברכיו למולי, הניח את כף ידו מתחת למפשעה שלי ונתן לזרם החם למלא את היד שלו. הוא קירב אותה אל פיו ופשוט לגם בהנאה ואמר - "עכשיו הרבה יותר טוב". נשכבתי על הרצפה, על הגב והתחלתי לאונן מולו, כל הסיטואציה ההזויה הזו חירמנה אותי בטירוף. הוא גחן מעליי ושטף אותי בזרם ארוך של פיפי, על הכוס, על הירכיים, על כפות הרגליים, ג'יזס כמה פיפי יש לבן אדם הזה. גמרתי תוך דקה. 

 

כוסאומו ונגמרו לי המים החמים במקלחת, אני צריכה להפסיק עם הבליינד דייטים האלה.

 

 

לפני שנתיים. 29 בינואר 2022 בשעה 16:45

עם עיניים טובות

וידיים גדולות

אחד כזה חזק מבפנים שלא מפחד מאישה חזקה בעצמה

ולא זו לא רשימת מכולת

 הרי אין באמת אחת כזו

רק תהייה שכזו על הכתב

אם אי פעם אמצא אחד כזה.

 

לפני שנתיים. 5 בספטמבר 2021 בשעה 16:03

עכשיו תפתח את הפה.

לפני שנתיים. 22 באוגוסט 2021 בשעה 5:03

אני מתעוררת חרמנית ורטובה.

כל בוקר.

גם אם לא חלמתי שום דבר מסעיר או מסגיר בלילה הקודם. האנרגיה המינית בתוכי מתעוררת לפניי, מקישה על בטני התחתונה ומתחילה לרקוד בי. 

וזה רק ככה מאז שאנחנו מתכתבים.

שש בבוקר, שבע בבוקר, חמש, לא משנה מתי אני מתעוררת אני חייבת להביא ביד ולגמור. משאירה שלוליות רטובות על המזרן. מתעוררת אל תוך מפל כאילו אני מינימום בקמפינג ברמת הגולן. 

וזה רק ככה מאז שאנחנו מתכתבים.

הלבידו שלי רעב מתמיד.

הישמר לך.

*

לפני שנתיים. 21 באוגוסט 2021 בשעה 7:05

בָּא לִי שֶׁתָּבוֹא אֵלַי כָּכָה
חָזָק
וְעוֹטֵף
שֶׁתְּמַלֵּא אֶת כֻּלִּי
עַד שֶׁלֹּא יִשָּׁאֵר לִי אֲוִיר
שֶׁתַּחֲנֹק אוֹתִי
שֶׁתְּזַיֵּן אוֹתִי
שֶׁתְּלַקֵּק אוֹתִי
שֶׁתִּנְשֹׁךְ אוֹתִי
שֶׁתַּצְלִיף לִי עַל הַכּוס
עַל הַתַּחַת
עַל הַצִּיצִים
שֶׁתְּיַלֵּל לִי בָּאֹזֶן
שֶׁתִּנְהַם
שֶׁאֲאַבֵּד אֶת עַצְמִי בְּתוֹכְךָ
וְאֶמְצָא
שֶׁאֶרְצֶה עוֹד וְעוֹד וְעוֹד
שֶׁתִּגַּע בִּי
שֶׁלֹּא תַּפְסִיק לָגַעַת בִּי
שֶׁתַּכְאִיב לִי
וְאָז תְּלַטֵּף
שֶׁתְּלַקֵּק אֶת דִּמְעוֹת הַכְּאֵב וְהָעֹנֶג שֶׁלִּי
שֶׁתִּשְׁתֶּה אֶת כֻּלִּי
בָּא לִי שֶׁתָּבוֹא כָּכָה
כְּמוֹ שֶׁאַתָּה.
אַתָּה בָּא?

לפני שנתיים. 20 באוגוסט 2021 בשעה 17:19

בשנים האחרונות את הדייטים הראשונים שלי אני אוהבת בטבע. לא סובלת בתי קפה עם אורות ניאון ומלצריות משועממות ומיואשות מהחיים ובבית מאז שיש ילדים כמובן שכבר אי אפשר.


אז החלטנו שניסע למעיין קרוב ליד הבית.

כבר שבוע שאנחנו מתכתבים ומדברים בטלפון. הקול שלו מטריף אותי והכימיה בינינו מגניבה ומטריפה אף היא.


אז חום אימים, שלהי אוגוסט, מה יותר מתאים מאיזו שחייה לילית משותפת?
לבשתי  את הבקיני הוורוד שלי, מעליו  שמלה כחולה ונסענו.


כל הדרך רק אני דיברתי והוא שתק. רציתי לגעת בו אבל לא העזתי בלי אישור או בלי שזה יבוא ממנו קודם.
הרגשתי שהוא נבוך וזה רק גרם לי לדבר עוד יותר.
קשקשנית בלתי נלאית, בעיקר כשאני בלחץ.


פתאום הוא סטה מהכביש לדרך עפר צדדית, עצר ואמר לי לצאת מהאוטו.


יצאתי.


הוא התקרב אליי, נעמד מולי והניח את ידיו על המותניים שלי. המגע שלו היה עמוק וממלא. כפות הידיים שלו היו מורגשות על העור שלי אפילו שהן הונחו מעל השמלה.
הוא קרב אליי לנשיקה, עדינה כזו אבל גם אסרטיבית כדי שאדע מי כאן מנהל את העניין. הידיים שלו גלשו מהמותניים אל התחת שלי, הוא הצמיד אותי אל דלת המכונית והרים לי מעט את השמלה לכיוון הירכיים. הרגשתי את הצמרמורת הנעימה והמוכרת פושטת במורד עמוד השדרה שלי. הוא המשיך לנשק אותי ואמר - זהו, עכשיו אפשר להתחיל את הערב, נתן לי ספאנק בתחת ונכנס לאוטו.


משועשעת, מגורה, חרמנית עוד יותר ממה שהייתי וסקרנית לראות לאן הערב הזה יתפתח, נכנסתי לאוטו בחזרה.
המשכנו בנסיעה והרגשתי שהוא נינוח הרבה יותר.
כשהגענו למעיין פרשנו מחצלת לידו, ערכת קפה ותה, קצת אבטיח והרבה בריזה נעימה שנשבה אלינו בינות העצים שמסביב. הרגשתי בבית.


וכל כך רציתי כבר להרגיש את המגע שלו עליי.


דיברנו ושתינו ודיברנו ומדי פעם נגענו כאילו בטעות אבל עם הרבה כוונה.
עד שסוף סוף זה קרה.


הרגשתי אותו מעליי. בהתחלה לנשיקה, לאט לאט למגע לכל אורך גופי ולנשיכות, צביטות, יניקות וליקוקים לכל רוחבו ועומקו של החזה הגדול והמטריף שלי.
התחלתי להרגיש רטיבות קטנה נקווית בתוכי. עדיין לא נוזלת ממני אבל בהחלט נקווית עם נוכחות.
הוא הרגיש את הנשימות שלי ונשכב לידי, מרפרף בכפות ידיו על הירכיים שלי, על המפשעה, נוגע לא נוגע ובעיקר מטריף.


תוך כדי הוא מלקק וטועם את צווארי, את פניי, את שפתיי, נושך אותן, מחדיר את הלשון שלו עמוק. אני מרימה את האגן מעט, מקווה שישים לב, מדברת אליו בגוף.
הוא מקשיב לי גם כשאני שותקת ומניח כף יד בטוחה על החלק התחתון של בגד הים שלי. מרגיש את המפשעה שלי נושמת אל תוך כף היד שלו, מרגיש את החום המתגבר בתוך הכוס שלי עוטף אותו לאט.אני קצת עוזרת לו. חסרת סבלנות ובעלת דחיית סיפוקים לוקה בחסר. מסיטה את התחתונים הצידה וכאילו אומרת לו - רק תיגע.
הוא קשוב ומכניס שתי אצבעות, מרפרף על הדגדגן שלי, לאורך השפתיים הפנימיות, רגע אומד את טיב וכמות הרטיבות.
אני מאבדת נשימה לרגע, מתחילה להשמיע קולות של עונג. נזכרת שיש סביבנו מעט אנשים, רחוקים אומנם, אבל עדיין מנסה לשמור על שקט.
הוא מטפס מעליי, אני מרגישה את הזקפה שלו דרך המכנסיים, שולחת יד ומלטפת אותה דרך הבד. הוא מנשק ומלקק אותי, תוך כדי מעסה את הדגדגן שלי בשתי אצבעותיו ובהדרגה מוסיף את כל היד. הוא מכניס אצבעות לתוכי וממשיך לנוע במעגלים סביב הדגדגן שלי, קול פכפוך הרטיבות שלי מתמזג בהרמוניה נפלאה עם כל הטבע שמסביבנו.
אני מתחילה לנשום מהר, נאנחת, מתפתלת, מתלקקת, מייללת, מרגישה שעוד רגע אני גומרת ואז הוא מפסיק.


"חשבת שאתן לך לגמור כל כך בקלות?"

הוא שואל בחיוך ממזרי.


ואני לא יודעת אם לצחוק, לבכות או להגיד לו שככה בול זה מה שרציתי. לתת למישהו את השליטה באורגזמות שלי.
אני מחייכת אליו ולא אומרת דבר, הסכמה שבשתיקה.
הוא מחזיר את האצבעות שלו לתוכי, הרטיבות שלי כבר נוזלת ועוטפת את האצבעות שלו, הוא מלטף, מעסה, מערסל ומצליף לי על הכוס ביד חשופה. כל המנעד הרחב הזה של המגע, של הצבעים, מטריף אותי עוד יותר ואני מרגישה איך האורגזמה הולכת ונבנית בתוכי מחדש.


ו.. הוא הפסיק שוב.


הרגשתי מתוסכלת ולא רציתי יותר לשחק את המשחק הזה. הוא קרא אותי, חייך אליי חיוך מרגיע, נישק אותי וירד למרגלותיי. הוא פישק את ירכיי, הכניס את ראשו, נשם אותי אליו והתחיל ללקק אותי מסביב. הורדתי את התחתונים ופרשתי את עצמי בפניו, הרגשתי את הרוח העדינה שנשבה אלינו מהעצים מלטפת אותי מבפנים יחד עם הבל פיו על הכוס שלי.

זו הייתה הרגשה אלוהית ואני בכלל אתאיסטית.


הוא התחיל לטעום אותי, בהתחלה לאט, מכיר  בודק, חוקר. ואז הגביר את הקצב, הרגשתי את עצמי ניגרת אל תוך הפה שלו ואיך שהמיצים שלי מתערבבים עם הרוק שלו. התחלתי לאבד שליטה על השרירים, הירכיים התחילו לרעוד ולרטוט, קולות אנקה ועונג החלו לצאת מגרוני, נהמות שקטות ועמוקות. הוא הגביר את הקצב והמפשעה שלי מעצמה התרוממה אליו, הצמידה אותו עוד יותר. כל הפנים שלו היו בתוכי, רציתי שיזיין אותי עם הלשון שלו, עם הידיים, עם הזין, עם כל כולו אבל גמרתי כל כך מהר שלא הספקתי להגיד דבר.

התפוצצתי לו בתוך הפה והוא המשיך, שאב ממני כל טיפה, גמע בשקיקה עד שהייתי צריכה לנתק אותו ממני בכוח כי לא הצלחתי כבר לנשום. האורגזמה המשיכה לרקוד בתוכי עוד דקות ארוכות, חבוקה בזרועותיו, רוטטת, לא משתלטת, מוגנת, המשכתי להרגיש אותה נעה וקופצת ומטריפה כמו שתמיד קורה לי כשיש לי אחת טובה כזו. ולא הייתה לי אחת כזו כבר מזמן.


שניות אחרי שנרגעתי בתוך החיבוק האסוף שלו הוא המשיך לשחק בתוכי, במגע מלטף אבל גם עמוק, נעים אבל גם מכאיב בקטע טוב, קצת אפילו מדיטטיבי. התמסרתי לגמרי. האצבעות שלו טיילו בתוך הכוס שלי ומשם לתחת. נוגע לא נוגע  חודר לא חודר, מעסה את הרקטום מסביב כשכל שורש כף היד שלו מונחת על הכוס שלי ומעסה אותו גם.
קראתי לאלוהים שוב. נראה לי שהוא שמע אותי כי השפרצתי את חיי על המחצלת שלו, על הידיים שלו ועל עצמי. הוא שוב לא הניח לי, עברתי ממצב שכיבה למצב ישיבה, אני כבר לא זוכרת אם באופן רצוני או לא, אבל בזמן שהאצבעות שלו עמוק בתוך הכוס שלי התיישבתי לידו ושוב הוא עטף אותי בחיבוק עמוק, רך אבל גם הרמטי ומגן. לא הפסקתי להשפריץ, יללות קטנות ועצורות של המילה לא התחילו לצאת מתוכי, לא הצלחתי לדבר. הוא הפסיק ואסף את כולי אליו, אל החזה שלו.
ניסיתי להסדיר נשימה, לא היה אכפת לי שכל המשפחות שהגיעו לעשות קמפינג מסביב למעיין הזה שמעו אותי.

מי אמר שלא יכולים לצאת מכאן אחלה דייטים? ;)

 

 

לפני שנתיים. 15 באוגוסט 2021 בשעה 11:27

כולי מפרפרת לו בידיים ובשפתיים והוא לא מניח, לא משחרר. הירכיים שלי החלו לרטוט ולרעוד ללא שליטה. היום אני כבר יכולה לדעת ולהגיד שזו הייתה הפעם הראשונה (ובחלט לא האחרונה) שחוויתי מולטי אורגזמה.

עברו דקות ארוכות של עונג בהן הגרון שלי הפיק קולות כל כך חייתיים שאפילו לא זיהיתי שזו אני שגונחת ככה. 

כמה רגעים אחרי שנרגעתי והנשימה חזרה אליי הצלחתי לפקוח חצי עין וראיתי אותו יושב למרגלותיי ומביט בי. התרוממתי אליו והתיישבתי לידו, לא אמרתי מילה וגם הוא לא.

ירדתי לרצפה, על ברכיי מול ירכיו, הנחתי יד אחת על החגורה שלו ושאלתי - "אפשר?" 

הוא לא אמר מילה, רק הנהן בראשו. השתיקה שלו חירמנה אותי מחדש והתחלתי להרגיש שוב אדוות קטנות של רטיבות בכוס. פתחתי את אבזם החגורה שלו והוא הוציא אותה לגמרי, פתחתי את הרוכסן של הג'ינס שלו והוא נעמד ונתן לג'ינס ליפול אל הרצפה. תחתוני בוקסר שחורים שכולאות בתוכן זין ענק נגלו בפניי. העברתי יד וליטוף לכל האורך והעובי ורציתי ללקק אותו דרך התחתונים אבל פתאום שמעתי אותו מעליי אומר - "לא."

התבלבלתי ולא הבנתי מה אני שומעת, מה לא עכשיו? 

"תביאי את החגורה".

הושטתי יד אל הספה, לאיפה שהוא זרק את החגורה, נתתי לו אותה והסתכלתי עליו מלמטה. 

"שימי ידיים מאחורי הגב."

שמתי.

הוא כרך את החגורה סביב צווארי וליפף את הקצה שלה סביב האגרוף שלו, הוריד את התחתונים, חשף בפניי את הזין הענק שלו ואמר - "עכשיו".

החגורה הונחה רפויה על צווארי כך שנשאר לי מרחב תמרון, קירבתי את פניי אל הזין שלו ונתתי לו רגע ללטף את פניי איתו. התחלתי ללקק בעדינות מלמטה למעלה תוך כדי שאני מסתכלת עליו וידיי מאחורי גבי.

הוא הידק בעדינות את החגורה על צווארי, פתחתי את הפה והכנסתי את כל הזין העבה שלו לתוך הפה שלי. המבט שלי לא זז מהעיניים שלו. הזין שלו היה זקור ומרשים ומילא לי את כל חלל הפה , הרגשתי את החגורה מתהדקת עוד קצת על צווארי ולרגע לא היה לי אוויר. הוא תפס את ראשי והצמיד את ראשי אליו, התחלתי להיחנק ולא הצלחתי לבלוע את הרוק שהחל לנזול ממני. אחרי כמה שניות כאלו שנראו כמו נצח הוא הרחיק את ראשי ממנו והרים אותי אליו בעודו מחזיק עדיין בחגורה. בידו השניה הוא ניגב את הרוק שנזל על הסנטר שלי והכניס את כל כף ידו אל תוך פי. התחרמנתי עוד יותר והרגשתי את הרטיבות נוזלת מהכוס שלי לכיוון הירכיים, הוא, כמו קרא את מחשבותיי, סובב אותי עם גבו אליו והשעין אותי על הספה כך. 

פעורה בפניו, רטובה רצח ועם חגורה סביב צווארי עמדתי כך כשידיי על הספה ורגליי על הרצפה. 

פתאום באבחה אחת הרגשתי את האצבע שלו בתוך פי הטבעת שלי, עמוק. פלטתי צעקה ומיד קיבלתי סטירה על הישבן הימני, פלטתי צעקה נוספת וקיבלתי סטירה נוספת וחזקה יותר. הבנתי את המשחק ופלטתי צעקה גדולה יותר...

כל כך רציתי שיזיין אותי כבר אבל לא אמרתי מילה.

 

 

 

לפני שנתיים. 10 באוגוסט 2021 בשעה 10:29

"חכי לי אצלך בדירה ואל תלבשי תחתונים".

זו הייתה ההודעה האחרונה שקיבלתי ממנו. שכרתי אז דירה לבד, עדיין ונילית לגמרי. הכרנו באחד הפורומים והשיחה מיד גלשה לאינטימיות כיפית כזו, כמה ימים אחר כך כבר קבענו להיפגש.

כשהוא הגיע פתחתי לו את הדלת, לבושה בשמלה אדומה בלי שרוולים, כזו שנגמרת קצת מתחת לירכיים ובלי תחתונים, כי כזו אני, ממושמעת. הוא היה גבוה יותר ממה שנראה בתמונות ורחב כתפיים, לראשו חבש כובע בוקרים. אולי בכדי להסתתר ואולי כחלק מהלוק המסתורי, לא יודעת וגם לא עניין אותי, זרמתי.

התחבקנו בדלת בשתיקה כשיד ימין שלו גולשת במורד עמוד השדרה שלי לכיוון הישבן ומרימה לי מעט את השמלה.

"ילדה טובה" הוא אמר והתנתק מהחיבוק שלי והלך ישירות לסלון כאילו זה הבית שלו.

צמרמורת קטנה עברה במורד עמוד השדרה שלי, לא החלטתי עדיין אם זה בגלל המגע שלו או בגלל המעמד.

התיישבנו על הספה ואני כהרגלי, כשאני מתרגשת מדי, לא הפסקתי לדבר. הוא הניח את ידו על הירך שלי ושוב אותה צמרמורת עברה בי. 

"תשכבי". 

הייתי המומה מהישירות קצת, למעט כמה וואטס אפים שהחלפנו אנחנו לא ממש מכירים אבל המבט שלו מתחת לכובע היה מהפנט, הקול שלו היה עמוק ואני הייתי חרמנית כבר. יותר מזה לא ממש הייתי צריכה. נשכבתי על הספה, מנסה ללא הצלחה של ממש לסדר את השמלה בצורה כזו שהוא לא יראה לי את הכוס. הוא הוריד את הכובע שלו והניח אותו על השולחן, הצלחתי להגניב מבט אל פניו שניה לפני שהוא טמן את ראשו בין ירכיי. הגוף שלי נרתע מעט אבל הוא תפס את שני הישבנים שלי וקירב אותי אליו, הוא העביר את כף ידו על הכוס החלק שלי בשתיקה. יכולתי לשמוע את הנשימות שלו, להרגיש את הבל פיו על השפתיים החיצוניות שלי. לחלוחית של רטיבות החלה להיקוות בתוכי.

הוא התחיל ללקק אותי בעדינות, מפשק את שפתותיי עם הלשון שלו, טועם אותי ומרטיב אותי עוד יותר. הגב שלי כמו החל להתקמר מעצמו ותפסתי את ראשו בשתי ידיי והצמדתי אותו אליי. הוא הבין את הרמז והגביר את הקצב, ליקק אותי לכל האורך, ירד עד למטה והכניס את הלשון שלו עמוק. פתאום נזכרתי שלא השתנתי מהצהריים וכל הרטיבות הזו רק הגבירה את הרצון שלי ללכת ולרוקן רגע את השלפוחית אבל איך אני קמה מכאן עכשיו, פאק, זה כל כך נעים. הוא כאילו קרא את מחשבותיי ופער את השפתיים הפנימיות שלי בשתי ידיו וחשף בפניו את החור הקטן של הפיפי שלי, הוא התחיל ללקק אותו מסביב ואני לאט מרגישה איך טיפות קטנות של שתן מתחילות להשתחרר ממנו. ביקשתי סליחה ושאני רוצה לקום רגע כי אני חייבת לשירותים אבל הוא רק הצמיד את ירכיי עוד יותר אליו ואת פיו אל תוך היורינה שלי. עכשיו אני זו שהבנתי את הרמז והתחלתי להרפות, שחררתי אחיזה ופשוט נתתי לעצמי לזרום. השתן החל לזרום החוצה, כל כולי הייתי רפויה והוא שתה אותו ואותי בתאווה ובקולות מציצה של עונג. המשכתי עוד ועוד, ג'יזס, פתאום נזכרתי כמה שעות עברו מאז שעשיתי פיפי לאחרונה, כנראה בגלל ההתרגשות מהפגישה איתו. הוא הכניס אל תוך הכוס שלי שתי אצבעות והמשיך ללקק ולשתות את השתן שלי ואותי כמו שאף גבר לא עשה לפניו.

גמרתי תוך דקות אבל זה בכלל לא היה הסוף.