אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני והחיה שבי

לפני חודש. 27 במרץ 2024 בשעה 21:59

זה מדהים כמה אני מצליח לראות אנשים.

אסופת האיברים שלהם שמכוסה בשכבות עור בהיר או כהה לא משנות לי, אני מצליח לראות מבעד להכל, מבט ישר ללב, למה שמציק או שמושך למטה.

יותר מדהים כמות האנשים שהצלחתי להרים, לעודד. לפעמים סתם לראות. אחת אמרה לי לא ממזמן "מרגישה שקופה פתאום מולך. איך ראית??" עניתי שזה "שקוף מידי". עקצה בחזרה : "אולי בשבילך...". חייכתי.

 

ולאחרונה יותר מידי סימנים חזקים מראים לי שהשקיפות עובדת הפוך, אבל בקטע אחר לחלוטין.

דווקא האנשים שלא היססתי לשנייה להגיש להם עזרה, כסף, אוזן רואים אותי כשקוף, במובן הלא טוב של המילה. לא, אני לא מצפה לאינטליגנציה רגשית משוכללת כמו, שתודה לאל, ניחנתי בה. קיבלו על מגש של זהב, לא קריאה לעזרה, אלא קריאה לראות אותי. אבל מסתבר, שלא משנה כמה עזרה ואהבה תפיץ, יש אנשים שתהיה להם שקוף. שקוף מידי. הם כנראה יגידו תודה שאראה אותם שוב, אבל אני לא נראה, כאמור. שקוף. 

 

ellest - ❤️
הרגשה מוכרת ומבאסת לצערי
לפני חודש
Bad Guy - אתה יודע, אנשים שיודעים לראות אחרים (אמפתים) נופלים למלכודת של לתת בכל מחיר.
אני מבינה אותך לגמרי- אחד הדברים שלמדתי עם השנים שלתת זה זכות אבל לקבל את הנתינה זו זכות עוד יותר גדולה. ולא לכולם מגיעה הזכות הזו. יתירה מכך- אנשים במקום של הנמוך לא רואים בעיניים ויסחטו עד הטיפה האחרונה את הצד הנותן. לא כולם- אבל יש הרבה כאלה.
אז אני ממשיכה לראות את כולם, זה לא בשליטתי. אבל בשליטתי לבחור למי אני נותנת .
ואני נותנת למי שרואה את הנתינה שלי ויודע להפסיק לשאוב ממני אנרגיה. כמו לחבר אותך למתן תרומת דם בלייב: אם לא תעצור בזמן, אתה תאבד הכרה ואז את החיים.
נשמע דרמטי- אבל זה נכון.
אז…. תמשיך לתת אבל למי שזה באמת מגיע ❤️
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י