לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אפריורי

סיפורים ארוטיים פרי עטי
הגיגים קצרים
ציטוטים
מסע אישי לביתוק הבתולין
לפני 6 שנים. 4 בספטמבר 2017 בשעה 16:19

האם ההעדפות המינית שלנו מלמדות משהו על האופי שלנו? התשובה היא כמובן כן ולא.

מצד אחד ברור שכל העדפה שלנו קשורה באיזו דרך פתלתלה ונסתרת לכל שאר המאפיינים של האישיות שלנו. מצד שני מובן מאיליו שלא קיימת איזו פונקציית התאמה פשוטה בסגנון:

שולטת  ←          חרדתית

נשלט    ←          ילדותי

לא צריך להיות בקי גדול בעולם הבדסמ כדי לדעת שמשני צדי השוט אפשר למצוא קשת רחבה מאוד של מבני אישיות, אולי אפילו את כל המבנים.

אבל לדעתי ישנן מסקנות כלליות שכן ניתן להסיק (כמובן היסק אינדוקטיבי בלבד - כנהוג בתחום) מהתבוננות בפנטזיות ובהתנהגות המינית שלנו. לשם כן יש להבחין בין מה מדליק אותנו לבין איך אנחנו בוחרים לממש את ההעדפות שלנו.

אנסה להסביר זאת באמצעות אנלוגיה. על טעם וריח, כידוע, אין להתווכח. אנשים שונים מעדיפים לאכול דברים שונים. הסיבה להעדפות האלה, סביר שנעוצה יותר במאפיינים גנטיים ופחות במבנה האישיות שלנו. לכן טענות כמו כל מי שאוהב חריף הוא בנאדם עצבני, לא כל כך משכנעות.

אבל, בכל זאת אפשר ללמוד משהו כללי על האופי מתוך התבוננות בהתנהגות שקשורה באכילה. אמנם לא משנה מה אדם בוחר לאכול, אבל זה בהחלט משנה איך הוא בוחר לעשות זאת. אכילה מופרזת; הימנעות מאכילה; אכילה מהירה; התמכרות לאכילה; כל אלה מהווים אינדיקטורים מובהקים למצב נפשי ולמבנה האישיות. מהתבוננות מדוקדקת באדם שאוכל צלחת מרק תוכלו ללמוד הרבה על האופי שלו. (זו אחת הסיבות לדעתי שזה נחשב לא מנומס לעשות זאת) האם הוא דוחה סיפוקים? האם הוא ביישן? האם הוא מתמסר? לכל השאלות הללו תוכלו לקבל תשובות (לא מובהקות כמובן...)

גם  מהעדפות המיניות שלנו, לדעתי, אפשר ללמוד על רבות על האישיות. וכמו במקרה של אוכל, עלינו להתבונן לא במה אנו חושקים, אלא בדרך שבה אנו מממשים זאת.

באופן אישי, אני מעדיף להיות נשלט. עד כמה שאני מסוגל להסיק מסקנות לגבי עצמי, זה נראה לי מוזר ולא כל כך מתקשר לשאר התכונות שלי. אבל האופן שבו אני רוצה לממש את הפנטזיה שלי קשור גם קשור למבנה האישיות שלי. למשל, את העובדה שאני רוצה לעשות את זה לאט ובעדינות, לא מהר ואלים אני יכול להסביר לעצמי בקלות.

מה אתם חושבים?

ArchAngel​(שולטת) - בהחלט יש לזה קשר, והסיבה שנושאים כאלו עולים בעת טיפולים נפשיים היא כי אפשר ללמוד מהם על האדם כי דרכם הוא יכול לספר על עצמו.
וזאת בדיוק הנקודה בכך, לא מספיק לראות או לדעת שאדם עשה או מעדיפה פעולה מסוימת ומכך לקפוץ למסקנה, אלא גם לשאול אותו למה הוא עשה או מעדיף אותה ומשם יכול להתפתח דו-שיח שיגלה דברים דברים שונים.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י