סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אפריורי

סיפורים ארוטיים פרי עטי
הגיגים קצרים
ציטוטים
מסע אישי לביתוק הבתולין
לפני 6 שנים. 14 בספטמבר 2017 בשעה 19:03

את הפעם הראשונה שלו הוא לא ישכח לעולם. זה קרה עם חברה של אחותו. בוגרת ממנו במעט ומנוסה בהרבה. וכן, הייתה זו היא שהציעה לו 'שירותי ביתוק בתולין'. היא גם סידרה להם צימר יפיפה, והבטיחה חוויה נהדרת, אבל התברר שאין ארוחות חינם.

הוא עמד לצד המיטה נבוך וחושש בזמן שיצאה מהמקלחת. היא נעמדה מולו, גבוהה ממנו בכמה סנטימטרים, עירומה ומחייכת. הוא בהה בה וחשב שהיא נראית כמו אלה יוונית. תווי המתאר של גופה עגלגלים ועורה רך. טיפות מים קטנות נוצצות בין שדיה. היא נשקה לו ודחפה אותו אל המיטה. הוא שכב על גבו לבוש עדיין, בזמן שרכנה לצד המיטה. כשהזדקפה הוא הוכה בתדהמה.

סטראפון גדול התנודד מול עיניו. ואם לא די בכך צבעו היה ורוד קיטשי. לא! זו רק בדיחה! הוא חשב לעצמו. הוא בא לכאן לזיין בפעם הראשונה בחייו. לא ייתכן שבמקום זה היא זו  שתזיין אותו כאילו הוא הנקבה. הוא התרומם מהמיטה בתנופה. 'אני רוצה ללכת!' אמר. 'מאוחר מדי ילד קטן שלי, אני כבר חרמנית, ואני הולכת לזיין אותך!.' היא חיבקה אותו חזק. כשהחל להשתולל הרגיש את ידה נלפתת סביב אשכיו. באמצעות לחיצה קצרה הבהירה לו מי לובש את המכנסיים במערכת היחסים שנבנית ביניהם. התברר שהיא הרבה יותר חזקה ממנו. היא הפשיטה אותו בקלות, והדפה אותו בחזרה אל המיטה. הוא בהה בחוסר אונים בסטראפון הוורוד. זה היה משפיל. היא הייתה יפה, התנהגה בעדינות, והזין שלה היה ורוד – בקיצור היא הייתה אישה - נקבה לכל דבר. ועם זאת, היא עומדת לזיין אותו.

היא החלה לעסות בתנועות מעגליות את פי הטבעת שלו. הוא הידק אותו ככל יכולתו אבל ללא הועיל, כמה שניות אחר כך אצבעה המשומנת היטב כבר חדרה אליו מפלסת את דרכה בתנועות רכות קדימה ואחורה. הוא ניסה להתרגל. התחושה הייתה מוזרה, אבל לא בלתי נעימה. כשהחדירה את האצבע השנייה הוא הרגיש את שיירי ההתנגדות שלו מתמוססים. כשהניחה את כפות רגליו על כתפיה וגלגלה קונדום על הסטראפון היה ברור לו שבנקודת הזמן המסוימת הזו הוא אכן נקבה. נקבה של נקבה.

ואז, בתנועה החלטית - גאל אותו הסטראפון מבתוליו. כל המחשבות התנדפו. לא הייתה עוד חשיבות למגדר. הוא והיא היו דבר אחד.

ArchAngel​(שולטת) - "לא הייתה עוד חשיבות למגדר. הוא והיא היו דבר אחד."
Amen to that!
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י