שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נבואת-לב

לפני 4 שנים. 28 בספטמבר 2019 בשעה 19:14

אני נורא מתחבר למשפט הזה. עד כדי כך שהוא מתנוסס תחת שמי בחשבון האינסטוש הלא פעיל שלי. הייתי מפליג ואומר שזה המוטו שלי בחיים, ואם הייתי צריך לשים את כל התורה על רגל אחת, המשפט הזה היה ללא ספק הברך. כי בכל זאת יש כבוד ל-׳ואהבת לרעך כמוך׳.

להיות לקול ולא להד, נראה פשוט ואפשרי אבל האמת היא שאפשרי אך לא כל-כך פשוט. לא קל היום להיות קול מיוחד בעולם של כל-כך הרבה קולות שצועקים בקולי קולות. מכח האנרציה או ההדהוד מתעוררים בי המון רצונות שנוטים לדבוק או להידמות לרצונות האלו שמגרים בלי סוף את המוח. אינטרנט מלא פרסומות, קניונים מלאי-פיתיונות, שלטי חוצות מלאי-בחורות, עיתונים והביקורת והפידבק המידי והקטלני מהחברה הדורסנית שנמצאת בכל שאר המקומות.

כמה מאתגר היום להיות קוֹל, להיות אתה, להיות הַבְּלֵנְד המיוחד והיחיד שאין שני לו בעולם. כי עובדה שעדיין לא מצאו זוג אנשים שחולקים את אותה טביעת האצבע, אז קל וחומר שהנשמה של כל אחד ואחת היא יחודית, בדיוק כמו שכל אדם קיבל את הגוף שלו שאין דומה לו. 

בעולם שמנסה לדחוף אותך לשבלונות ותבניות צריך המון שרירים כדי למצוא ולשמוע את הקול שלך והמון סיבולת כדי לחיות אותו ולהשמיע אותו.

שנזכה השנה להיות לקוֹל ולא להד.

 

 

מים חיים - הנה עוד פנינה: "לא קל היום להיות קול מיוחד בעולם של כל-כך הרבה קולות שצועקים בקולי קולות."
יש עת להיות קול ויש עת להיות הד, כמו שיש עת להיות אדם ויש עת להיות צל :- )
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י