צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bdsm עם אישה ונילית

תיאור יחסי עם אישתי הונילית ונשלטות.
לפני 6 שנים. 7 בינואר 2018 בשעה 7:59

קרוב לחמש שנים אנחנו בזוגיות, זו לא הזוגיות הראשונה, אפילו הייתי במערכת יחסים עם אישה נשלטת בעבר, והחלטתי שלעולם לא אחזור אחורה, למערכת יחסים ונילית.

אבל אז הכרתי אותך, מדהימה יפה, מהפנטת, קולעת בול למראה שתמיד חיפשתי באישתי, התאהבתי במקום, נמשכתי אלייך וחלמתי עלייך בלי סוף, ידעתי שאנחנו לא מתאימים, סיפרתי לך על חלק קטן מהסטיות שלי ואת הצהרת שדברים בסגנון השה לא באים בחשבון, אז לא סיפרתי לך הכול, חששתי שתיבהלי ותברחי.

לאט לאט נחשפה האמת שלב אחרי שלב, שקר אחרי שקר עד שגילית מה אני אוהב באמת, ועדיין על רוב הדברים הצהרת שאין סיכוי, אבל אני מאוהב, אני לא יכול לוותר עכשיו,מצד אחד אני בחיים לא אוכל לוותר אלייך, מצד שני בחיים לא אוכל לוותר על גיוון bdsm, לא ידעתי מה לעשות, אבל עלייך אני לא אוותר, אני מאוהב ולא שולט בלב שלי לצערי, הראש יודע שזו טעות אבל הלב משתוקק להשאיר אותך שלי לנצח.אז אמרנו שנתקדם לאט, בקצב שלך, נתחיל בבית לבד, כל משימה שאת מקבלת את מתלוננת, ומבצעת ללא עניין או רצון, אני מנסה להכיל ולתת לך להשתחרר, אבל כל פעם מחדש אותו דבר זה כבר קצת מייאש.

קבענו על כמה ימים שטת תעשי כל מה שאומר, ללא אפשרות לסרב, קבענו קווים אדומים שאסור לחצות, יצאנו למסיבה בחול, בסגנון חילופי זוגות, המטרה הייתה פשוטה, למצוא בחורה ללא בן זוג להשתעשע איתה ביחד ועל הדרך קצת לפתוח אותך, לשלוט בך לעייני כולם, ידעת מה אני מתכן והסכמת. 

סופסוף הגענו, מקום חמים ונחמד, שתינו והשתחררנו, קיבלת את המשימה הראשונה שלך, לבוא אחרי לחדר עם כמה ספות, היו שם כמה זוגות שעסוקים בשלהם, מחליפים נוזלי וגוף, הרוב היו ערומים לחלוטין וזה לא השאיר הרבה מקום לדמיון, את היית בהלם. התיישבנו והתחלתי לגעת בך, היית קפואה במקום וקרה, ניסיתי לשחרר אותך, אך כרגיל ללא הצלחה. ליקקתי לך קצת את האוזן והצוואר, בדיוק איפה שאת אוהבת, אפילו לא התנשפת, הורדתי את היד שלי לאט לאט, חופן את שדייך היפים ומתקדם למטה, עד שהגעתי למטה, ואני מגלה שאת רטובה, עוברת לי מחשבה אחת בראש, את חרמנית ואוהבת את זה, אז למה את לא משתחררת ונהנית קצת. אמרתי לך לעמוד על הברכיים מתחתיי, בזמן שאני ממשיך לשבת על הספה, הסתכלת עליי במבט עצוב ומסכן וחיכית לשמוע אותי אומר לך סתם בצחוק, אבל לא אמרתי,ירדת על הברכיים והסתכל עליי בעיינים, חיכית לשמוע אותי,״תמצצי אותו״ 

אמרתי את זה בצורה קרה, אני לא יודע מה עבר עליי באותו רגע.

הסתכלת עליי ואמרת שאין מצב שאת עושה את זה מול כולם. וחזרנו לאותו משא ומתן, הרי קבענו גבולות קבענו מה כן ומה לא, ואת שוב מתחילה? פה בחול, עד שסופסוף הגענו לפה? 

ברגע זה אני מודה שקצת איבדתי את זה,הרמתי אותך הושבתי אותך על הברכיים שלי, תפסתי לך את הידיים ושמתי לך אזיקים מאחורי היידים, והחזרתי אותך לשבת על הברכיים, אמרתי לך, או שאת תמצצי כי אמרתי לך, או שאת לא, ואני פשוט אזיין לך את הפה בכח, הסתכלת עליי, והתחלת להתעצבן שאני מאיים עלייך, לא השארת לי בררה, אז קמתי ודחפתי לך אותו לפה, הייתי חרמן מאוד והוא כבר עמד כי היו 2 זוגות שעושים את זה לידנו, ברגע אחד כל המבטים בחדר היו עלייך, את כל-כך צעירה ויפה, במקום כזה את ישר מושכת יותר צומת לב מכולן, אפילו שאת לבושה, אז במצב כזה בהחלט כולם היו עסוקים בך, זה חירמן אותי ליראות זוגות מתחרמנים ממך, המשכתי לזיין לך את הגרון, עמוק עם הרבה רוק כמו שאני אוהב, ניסית להתנגד אבל את רזונת את לא באמת יכולה להזיז אותי לא משנה כמה תנסי, הרמתי אותך, וכופפתי אותך על הספה, ידייך עדיין קשורות מאחוריי גבך, ניסית להתנגד אך ללא הצלחה, כבר הכנסתי לך אותו, ואת גונחת בצורה סקסית,טבל המגביל גוערת בי ומנסה לגרום לי להפסיק למרות ששפת הגוף שלך צועקת כן, תוך כדי שאני מזיין אותך ניגשת אליי בחורה צ׳כית, היא הייתה שם עם בעלה, היא לחשה לי באוזן שהיא תמיד רצתה להיות עם שחומת עור ובעלה ישמח לצפות בנו ביחד.

המחשבות בראש התחילו לרוץ, היא לא רצתה זוג, אבל רק אישה בזמן שבעלה צופה שה בסדר, תהיתי לעצמי אם לשאול אותה, מה דעתה על הסיטואציה, למרות שידעתי מה תהיה תשובתה,שאלתי בכל זאת, כמובן שסירבת את תמיד מסרבת, גם אם היית מוכנה מראש לסיטואציה, לקחתי את הקולר שלך, וקשרתי אותך, תעמדי על 4, את מסתכלת וממשיכה בשלך,חגרתי את החגורה לקולר ומשכתי אותך כלפי מטה, התיישבת על הברכיים, תפסתי לך את השיער ומשכתי אותך כלפי מטה, ירדתי אלייך ולחשתי לך, את תעשי היום מה שאני אומר לך כי הבטחת, אני אכבד את הגבולות שלך, אבל לא אתחשב בגחמות ובהתנהגות הסוררת הזו. הבאתי את הרצועה שלך לאישה שניגשה אליי ואמרתי לה, קחי אותה.

 

המשך יבוא


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י