צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bdsm עם אישה ונילית

תיאור יחסי עם אישתי הונילית ונשלטות.
לפני 6 שנים. 9 בינואר 2018 בשעה 15:56

הגברת שאלה אותי מה הגבולות שלך,ראיתי אותך מובכת, מחכה לשמוע את המילים שיצאו לי מהפה, הכל עכשיו תלוי במה שאני אענה לה, כי לי את אומרת לא ומתחילה להתווכח אבל מול אנשים אחרים, הביישנות שלך מונעת ממך להגיב ואת פשוט מבצעת.

אמרתי לגברת, בלי החדרת דברים לישבן, בלי גבר אחר שיגע בך חוץ ממני, בלי סימנים או כאב מוגזם מידי. ואת מילת הביטחון שלך, ראיתי הקלה על פנייך, כנראה באותו הרגע הבנת שאני לא הולך למתוח יותר מידי את גבולותיך היום, למרות שיש לי נטיה לעשות זאת.

הגברת חייכה ואמרה שהיא תמיד חלמה להיות עם שחומת עור ועוד כל-כך יפה זה בכלל בונוס,היא תפסה את הרצועה שלך ואמרה לך לעמוד על 4, הסתכלת עליי ועליה עם פרצוף קצת המום, וקפאת במקום. חזרתי על זה בצורה קצת יותר קשוחה, תעמדי על 4 שמעת מה היא אמרה. נעמדת על 4 והסתכלת עליינו, הגברת אוחזת אז הרצועה שלך ביד אחת וביד השניה מחזיקה לי את היד, ומתחילה ללכת, את לא מתחילה ללכת ישר איתנו אז היא נעלה למשוך אותך כדי שתתחילי לזוז, התחלנו להתקדם לכיוון הצד השני של המועדון, הצד שטת כל-כך פחדת ממנו, הצד שכולם נפתחים ומשתחריים, ובעיקר מנצלים את תפאורת הרקע של המקום, אתם בטח יכולים לדמיין כבר מה יש שם, פשוט הכל מהכל, לאחד כמוני זה כמו חנות ממתקים, אבל בשבילך זה סיוט, נכנסו למסדרון, את היית בהלם, זוגות שעושים דברים מול כולם, דברים שאת שאת רוצה לעשות אבל גם איתי לבד בבית את תעצרי את עצמך, אז בטח שלא ליד כולם. היא הובילה אותך לקיר ואמרה לך לעמוד, מיד איך שנעמדת היא השאינה אותך על הקיר, תפסה את ידייך הרימה מעל ראשך וקשרה אותם לאזיקים שתלויים מהתקרה, פיסקה לך את הרגליים וחשפה את כל ישבנך, אנשים התחילו להסתכל עלייך, היית ניראת קצת מפוחדת, כלכך תמימה, המבט שלך,פשוט הפנט אותי באותו הרגע החרמנות כבר השתוללה בי כמו סערה בלב ים, התקרבתי אלייך ונתתי לך נשיקה, רטובה כמו שאני אוהב, ופתאום אני שומע קול הצלפה מיד את הורדת את את הגב למטה והבלטת את הישבן, וגנחת גניחה חזקה. 

בראש חשבתי לעצמי, היא אוהבת את זה, אין בן אדם שבשניה שיצליפו בוא הגוף שלו יראה סימני ומחוות משיכה מבלי באמת לאהוב את זה. אז נתתי לה להמשיך, היא הצליפה בך כמה דקות, ישבנך כבר נהיה אדום, אפילו שהוא שחום, רואים פשוט אדום, מבעד לצבע הכהה. 

הגברת התקרבה לי לאוזן ואמרה, בטח יש לך אישה קנאית, גיחחתי קצת ועניתי, כן מאוד. היא חייכה הסתכלה עלייך ואמרה, כל תזוזה ציוץ או התנגדות מצדך את תקבלי עונש חמור, ומיד התחילה לנשק לי את הצוואר, תוך כדי שהיא נוגעת לי עם יד אחת בגב ואחת על החזה.

זה העיף אותי ברמות, אני הרי לא רגיל לדברים כאלו ממך, כל פעם שאני רוצה אני צריך ליזום ולבצע, לטענתי עד היום לא יזמת אף פעם מגע ביני לביינך, ובטח שלא עם תשוקה רבה כזו.

זה חרמן אותי ברמות ולאט לאט אני שם לב שהנשיקות מתחילות לרדת, היא נישקה לי את החזה והבטן, וכל פעם התעמקה על המקום החדש, ממש בהתמסרות והנאה, מבלי שביקשתי או ציפיתי לזה, כך עד שהיא הגעה לזין שלי, היא התחילה למצוץ בשלב הזה את פשוט התיישרת והסתכלת עלינו, היא הוציאה את הזין שלי מהפה ואמרה לך, זו פסילה ראשונה שלך, העונש תכף יגיע, תחזרי לתנוחה שהיית בה ותישארי ככה, לא הקשבת לה, כמו שאת אף פעם לא מקשיבה לי,הגברת מיד הבינה הבינה שזה מפריע לך מה שגרם לה פשוט להעלות הילוך, היא התחילה ממה להתפרע, מצצה אותו עמוק עם מלא רוק ממש כמו בפורנו, הרגשתי שאני כבר עומד להתפוצץ ועצרתי אותה, היא קמה ממש כאילו תכננה לעצור גם כך, התירה את הקשרים שבידייך והובילה אותך למיטה,השכיבה אותך על הגב עם רגליים קשורות לצוואר, ככה שלא תוכלי להוריד את רגלייך בכלל, וידיך היו קשורות אחת לשניה ולרגל ימין. אני מודה שבשלב הזה עדיין לא תיארתי לעצמי מה היא מתכננת, הרי זו לא תנוחה טובה להעניש אותה. הגברת הסתכלה עלייך ואמרה, אמרתי לך שהעניק אותך, כדאי שתדעי דבר אחד, אצלי כאב והשפלה זה שעשוע לא עונש, אצלי עונש זה עמוק יותר, ראיתי שמפריע לך שאני נוגעת בגבר שלך, אז עכשיו את תצטרכי להסתכל עליו מזיין אותי, את היית בהלם, היה לך מבט עצבני, אני מכיר את המבט הזה, פעם אחרונה שהוא קרה זה היה אחרי דבר ממש לא טוב שעשיתי. 

היא נעמדה מעלייך, כמו 69, הכוס שלה היה ממש קרוב לשפתייך הבשרניות, היא אמרה לך תלקקי אותי, ואת התחלת ללקק, חייכתי חיוך ענק, זו פעם ראשונה שאת יורדת לאישה וניראה שאת לא מתנגדת, מדהים, אחרי כמה דקות שליקקת היא אמרה, עכשיו תרטיבי את הזין של בעלך, אני רוצה אותו ממש ממש רטוב בתוכי, הזזת את הראש, מה שיצר תנוחה מעולה בשבילי לזיין לך את הגרון עמוק, ממש עד הסוף, זאת לדעתי גם הפעם הראשונה שהכנסתי לך לכ״כ הרבה זמן מבלי שהתייאשת והוצאת אותו, אולך בגלל שהיית קשורה והיה לך קשה לזוז, אחרי כמה דקות של מציצה אמרתי לך תרטיבי אותה שוב לפני שאני ניכנס, ליקקת לה את החור עם המון רוק, כמו שאני עושה לך בדרך כלל, ירדת קצת למטה וחזרת לדגדגן שלה, בשניה הזו אני התקרבתי וחדרתי אליה, אל הגברת, 

היא הייתה מדהימה בעניי, בלונדינית, טיפה טיפה מלאה, חזה גדול וישבן ומדהים, כנראה באיזור גיל שלושים, רואים שהיא מתאמנת הרבה. 

הסיטואציה הייתה מחרמנת, שני הפכים, כמו יינג ויינג, אחת שחורה ואחת לבנה, היה קשה להחזיק את עצמי בסיטואציה הזו,

יש לי אופי קשה, מתמכר בקלות, חמום מוח שמתבטא בהימורים ונסיעה במהירויות מעל 200, זה אופי כזה, בן אדם שלא יודע לדחות סיפוקים, בכלל

אבל עצרתי לשניה, הוצאתי את הזין מהכוס שלה ודחפתי לך שוב לגרון. 

חיכיתי לתגובה ממך, הרי אני מכיר אותך מא׳ ועד ת׳, את שונאת לימצוץ לי אחרי שאני מזיין אותך, ניראה איך תגיבי לטעם של כוס אחר בפה שלך, להפתעתי גנחת קצת וכנראה אהבת, אז התחלי להכניס לה אותו לכוס, ויש לצאת ולהיכנס לך בפה, ברגע שהבנתי שאין לך בעיה עם זה רציתי למתוח את הגבול, תפסתי את הגברת בצוואר והצמדתי אותה אליי, שאלתי אותה באוזן, איך את עם אנאלי, היא ענתה מיד, אני מאוד אוהבת, ויש לך זין מצויין, הוא לא גדול, אם בא לך תכניס, הוצאתי את הזין שלי מהכוס שלה, קמתי, החזרתי אותה ל69, כך שאת תמשיכי ללקק לה את הכוס והיא לך, התקופפתי והתחלתי ללקק לה את החור של הישבן בפראות,אין דבר שמדליק אותי כמו אנאלי, בעיקר עם אישה זרה, שהריח שלה והטעם שלה זר לי, זה מדליק אותי ברמות. התיישרתי, דחפתי לאישתי עוד פעם בגרון על מנת להרטיב את עצמי, הצמדתי את הזין לחור תחת שלה ופשוט הכנסתי, היה לה חור צר ומדהים, ממש כמו האקסית שלי, כבר התרגלתי לאישתי שלפני כל אנאלי צריך לדחוף אצבעות ולהרחיב את החור, החור שלה היה ממש צר, ממש הרגשתי את החור שלה לוחץ עליי, זה היה מדהים, התחלתי לזיין בקצב אחיד תוך כדי שאני משחק לגברת בישבן. שלפתי אותו והסתכלתי עליו, הוא היה נקי לחלוטין כאילו יצאתי מהכוס שלה, לא חשבתי פעמים ודחפתי לך אותו לגרון, ניסית בהתחלה להתנגד אבל מיד הפסקת, יכול להיות שהטעם מצא חן בעיניה?

המשך יבוא


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י