סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bdsm עם אישה ונילית

תיאור יחסי עם אישתי הונילית ונשלטות.
לפני 6 שנים. 1 בפברואר 2018 בשעה 12:38

אני מטיבעי בן אדם מאוד פתוח, לא פעם הפתיחות והכנות שלי גורמות לאנשים מסביבי לאי נוחות.

אפשר לומר שכל אדם שהכיר אותי מגיל 16 ועד היום יודע עליי כמעט הכול,ממש הכול.

תמיד עולה אותה שאלה בקרב אנשים שאני מכיר ומכירים את האופי והראש שלי. האם אני לא מצטער שהתחתנתי עם אישה ונילית.

התשובה לזה תמיד קשה ומורכבת,לפעמים אפילו אני לא בטוח שאני יודע את כל הרבדים של הבחירות שלי.

אז אני תמיד עונה,דבר ראשון הכי חשוב זה למצוא אישה נכונה, וזה לאו דווקא מתבטא בהעדפות מיניות,מה זה נכונה,נכונה זה עניין אינדיבידואלי,אבל בשבילי זה נורא בסיסי,האישה שלי צריכה להיות שם בשבילי בהכול. האמת שאצלי זה לא מתבטא כמו אצל הרוב,אני לא אוהב שדואגים לי,אני מעדיף שישנאו אותי. זה נמדד אצלי בצורה כזו שאם אני אצטרף היא תעמוד ליידי כחומה מגנה גם אם זה אומר להסתכך עם המשפחה שלה, זאת אישה נכונה בשבילי,אישה שתוותר על הכל, למעני.

דבר שני, יש מין כיף כזה לא ברור כשאתה מכיר אישה ונילית, עם גבולות מאוד ברורים,ואז לפרק ולשבור את כל החוקים והמוסכמות.

נכון,זה דורש עבודה,מאמץ,זמן,מחשבה, אבל ככה זה בחיים,הדברים הטובים והשווים ביותר מגיעים בדיוק כך. ככל שתעבוד יותר השכר בסוף יהיה מתגמל וכיף יותר.

שלישי, אני אדם מאוד דומיננטי ושולט מטיבעי,אך בהחלט מתקשה למסור את המושכות לכל אדם חוץ ממני,פשוט פריק קונטרול,אך בפנים יש לי נפש שזקוקה להיות מונחה,נשלטת,ומושפלת (כנראה בגלל מה שעברתי בחיים), לכן אני אצטרף את האישה שתהיה דינמית. ותהיה לי את האופציה להוביל אותה להיות בצד השולט בעתיד מתישהו,דבר שנורא קשה לצפות מאדם שהוא נשלט בצורה טוטאלית. פשוט אי אפשר..

אבל הדבר הכי הכי חשוב. לדעת לוותר/להתפשר. ולא אני לא אומר פשוט להסתפק במועט ולהסתדר עם מה שיש, אני גם לא כזה,ממש לא. 

אבל לפעמים צריך לדעת למנות יתרונות וחסרונות ולהשוותם. נכון שיש דברים שהם באמת קו אדום בשבילה,גם כנשלטת,וגם כאישתי,אבל אני מתעלם מהמגבלות ומתרכז במותר,אפילו שלפעמים זה קשה.

אבל לדעתי הדרך הכי טובה לדעתי להתמודד עם זה, למצוא משהו אחר שיספק אותנו, חלק יבגדו,או יגיעו בדרך זו או אחרת ליחסים פתוחים,בשבילי הסחת הדעת הטובה ביותר היא עבודה.

כל שקל שנכנס כל עסק שנפתח, כל רעיון עסקי שעולה לי,מוריד טיפת מועקה מהלב. או שמא זה רק אשליה והכול יתפוצץ לי בפנים בעוד כמה שנים במדרגות הרבנות.

אז בנתיים אני אוותר אחכה ואדחה את עצמי ואת רצונותיי,אבל מה לעשות, בה הלב בחר להתאהב,אז אני פה מחכה, לגבול הבא שיפרץ

 

 

 

 

 

לפני 6 שנים. 25 בינואר 2018 בשעה 11:12

תמיד ניסיתי לנתח את עצמי, כזה אני טיפוס שאוהב לנתח. 

אולי בגלל שתמיד חשבתי שאם אבין מאיפה מגיעות כל השריטות שלי ככה אוכל להשטלת עלייהן ולחיות עימן בשלום.

כבר קרוב לשנה אצל פסיכולוגית,מאז היסודי אני מגיע למין מסגרת כזו או אחרת על מנת לאבחן את ההתנהגות/התנהלות שלי שלא ניראת לאחרים.

היא יודעת עליי הכל.כן הכל, כל מה שגרם לי להיות מי שאני היום.

קיים בי דיסוננס פנימי שלדעתי באמת פוגע לי בהתנהלות החיים התקינים שלי. שנים שניסיתי למצוא אנשים בבעיה כמו שלי ולא מצאתי.

גדלתי בבית שמבוסס על שליטה,בהכל,איך אני אוכל,איך אני ניראה,מדבר,מתנהג,תחביבים חברים,בית סובייטי טיפוסי בהחלט לדעתי.

משחקי השליטה עם ההורים שלי התחילו בגיל צעיר,אבל פה בהחלט אפשר להאשים אותי, אני עקשן,לא יודע לוותר ולא יודע לחזור בי.

כשהייתי מתנהג בצורה שלא משביעה רצון את אמא שלי, היא הייתה מעמידה אותי על 4 ומצליפה בי עם חגורת עור,ילד רגיל כנראה היה בוכה אחרי המכה הראשונה,הרי היא מגיעה ללא רחמים,אבל לא אני,אני הייתי צוחק,מראה לה כמה זה קל לי,שהיא לא תצליח לשבור אותי,מבקש עוד,אמא שלי שהיא אישה מעורערת בלשון המעטה הייתה מגבירה עוצמה וקצב,כמה שלי היה "קל" יותר בשבילה זו הייתה רק סיבה להכות חזק יותר,עד שירד דם,משחקים משחק מי ישבר קודם,ולצערי אני לא הייתי נשבר ראשון אף פעם,וזה רק על קצה המזלג.

כך גדלתי ונהייתי מי שאני היום, אדם שחייב לשלוט בכל דבר,להגיד תמיד את המילה האחרונה גם אם זה הרסני,אבל כזה אני.

נכנסתי לעולם השליטה מוקדם,הכל אצלי הגיע מוקדם,פעם ראשונה שנחשפתי לזה הייתה בגיל 13,תמיד נמשכתי להיות בצד השולט,המחליט,החזק.

אך אחרי כל סשן,כל פגישה,כל מערכת יחסים שהרסתי הרקבון בפנים רק הלך וגבר.אני תמיד מרגיש שמשהו חסר,או פגום אצלי,מהיסוד.

ניסיתי לקשר ולהבין,מה לא עובד, למה אני מלא בדיסוננסים,מצד אחד אני מזל אש,רואים את זה עליי ומרגישים את זה.

אך עדיין חייב שליטה,ואם אני כ''כ חייב שליטה,אז למה הרגעים של החוסר וודאות וחוסר השליוטה מרגישים כל כך טוב.

כל צעד עיסקי שביצעתי בחיים היה בקפיצה למים,למין חוסר וודאות,כזה אני. אבל בחיי הזוגיות שלי אני חייב לשלוט.

 

ברגע של שברון,החלטתי עם עצמי לנסות להיות בצד הנשלט. הכרתי מישהי באתר ונילי לחלוטין ומסתבר שהיא שולטת,חשבתי לעצמי שזו בדיוק ההזדמנות,לנסות להיפתח ולהישתחרר. קבענו גבולות והגעתי (אין לי הרבה כאלה). היא חיכתה לי,מוכנה ומחוייכת,בראש חשבתי שזו בדיוק האישה הנכונה לשלוט בי,חזקה עצמאית ודעתנית,אולי האישה היחידה שאצליח להתמסר אליה.

תעמוד על 4 היא אמרה לי,בשניה אחת זה זרק אותי 19 שנה אחורה,ישר הביתה.

נשמתי נשימה עמוקה ונעמדתי על 4. (מכיוון שאין דבר שמגעיל אותי או מבזה אותי אין לי הרבה גבולות) הבעיה אצלי בעצם הציות.

פקודה שניה שלה הייתה להיתפשט. התפשטתי מהר וחזרתי לעמוד על 4. היא חייכה ואמרה,תכניס אצבע לחור שלך.

בשלב הזה משהו בי ננעל,אני אפילו לא יכול לתאר את התחושה,אמרתי את הדבר הראשון שעלה לי בראש "לא רוצה".

היא חייכה,הסברתי לה שאני בעייתי,ושלא תרחם עליי בעונשים,העיקר שתרסן אותי ותגרום לי לציית,הכל מותר.

היא החלה להפליק לי עם שוט. היא לא הייתה אוהבת להגיד מה כמות העונש שתיתן,אבל אהבה לספור,אחרי 20 הפלקות היא הפסיקה,קשרה לי את העיינים. אזקה לי את היידים וקשרה לספה,ואת הרגליים קשרה כל אחת לרגל שונה של השולחן. ולחשה לי באוזן,אתה מוכן כבר לדחוף אצבע?כמובן שעניתי את הדבר היחיד שאני יודע,לא.

אחרי כמה שניות חטפתי אחת כ''כ חזקה בישבן,בשלב הזה עוד לא ידעתי ממה.הכאב היה חזק,חוויתי הרבה סוגי כאב בהמון רמות,זה היה משהו מיוחד. מיד היא שאלה אותי אם אני מוכן לדחוף ושוב עניתי לא, שמעתי מין "פיק" קטן מהסוג שאתה יודע שבן אדם ליידך בדיוק מעלה חיוך,וחטפתי עוד אחת, אבל היא כבר לא עצרה לישאול אם אני מוכן לבצע את פקודתה,היא פשוט המשיכה,להכות ולהצליף בי,בשלב מסויים כבר הרגשתי שפשוט פושטים ממני את העור,הכאב היה חד ודוקר,וחלחל לכל מקום בגוף. בשלב הזה כבר לא הקשבתי לה סופרת,איבדתי אותה אחרי 10, זה נמשך הרבה זמן, או רק הרגיש ככה.לבסוף היא שאלה אתה כבר מוכן לבצע?ושוב עניתי לא,למרות שבפנים אני מת לצעוק כן,אבל משהו עוצר אותי,מחסום פנימי שכזה.

היא התקרבה לאוזן שלי ולחשה,הבנתי,אתה בחור קשוח,כאב לא יגרום לך לוותר,אוקי ננסה גישה אחרת.

ישר רצו לי 1000 תסריטים בראש אבל רק מאחד חששתי.

אני בן אדם פתוח,אולי לפעמים פתוח מידי,אני אוהב לשתף אנשים שאני לא מכיר,בבעיות ומחשבות,ההווה והעבר,סיפרתי לה שיש לי בעיה עם גברים,סיפרתי לה שעברתי משהו בעבר ושגבר זה קו אדום בשבילי. אבל אני שרוט,כי בשניה שאמרתי לה את זה, יצא לי משפט נוסף כ''כ מיותר מהפה.

אם לא אציית לך תוכלי להפעיל את זה עליי.

היא הייתה נשואה,בעלה היה בחדר השני,יודע מה אנחנו עושים.לפתע שמעתי את הדלת נתרקת ולאחר מכן פשוט שקט,השקט שלפני הסערה,השקט שגורם לכל הבטן והראש פשוט להשתולל.

לאחר כמה דקות הדלת נפתחת. היא חגרה עליי קולר ורצועה,הורידה את האזיקים מהידיים,והעבירה לי אותן מאחורי הגב,מיקמה אותי לעמוד על 4 בלי יכולת לזוז או לקום,רק להזיז את הראש הצידה.

יש לך הזדמנות אחרונה היא אמרה, פשוט גיחחתי,לא הצלחתי אפילו לענות.

היא הורידה לי את כיסוי העיינים ואני בהלם,זין מול הפנים שלי,אולי הדבר שהכי חששתי ממנו כל חיי. או לפחות בסיטואציה שכזו.

הוא מסתכל עליי בחיוך ואני מרגיש פשוט מת באותו הרגע,מת מבפנים.

היא הסתכלה עליו ואמרה לו,בבקשה,רצית כבר כמה ימים גרון עמוק לא? תהנה.

אני לא אפרט את השלב הזה כי אתם בטח מבינים לבד....

חשבתי שלאור דבר כזה אני אתמסר,אבל לא,אולי אני סתם מוליך את עצמי שולל. אולי אני פשוט פגום,ככה זה.וככה זה ישאר.

הסשן הזה נגמר,עד סופו לא התמסרתי,לא אשכך את המשפט שהיא אמרה לי בסוף,הוא נחרט בתוכי עמוק,"אתה צריך לשחרר ולתת למישהו להוביל אותך לפעמים אך במקום זאת אתה קובר את עצמך עם העבר שלך ומוביל את עצמך לאבדון".

זה נחרט כ''כ עמוק כי זה נכון. אני פשוט מוביל את עצמי לשם. לסוף הרע.

 

קיבלתי הודעה פרטית ממישהי שהיסתקרנה מה היה החפץ שבו הצליפה בי, אז למי שתהה לעצמו,זו הייתה סיר קרמי כבד עם ידית ארוכה מברזל

לפני 6 שנים. 22 בינואר 2018 בשעה 12:05

מת להמשיך את הסיפור אבל את כל הזמן חייבת לעשות פרצופים, לפעמים אני לא מבין למה אני ממשיך להתרגש מזה

לפני 6 שנים. 9 בינואר 2018 בשעה 15:56

הגברת שאלה אותי מה הגבולות שלך,ראיתי אותך מובכת, מחכה לשמוע את המילים שיצאו לי מהפה, הכל עכשיו תלוי במה שאני אענה לה, כי לי את אומרת לא ומתחילה להתווכח אבל מול אנשים אחרים, הביישנות שלך מונעת ממך להגיב ואת פשוט מבצעת.

אמרתי לגברת, בלי החדרת דברים לישבן, בלי גבר אחר שיגע בך חוץ ממני, בלי סימנים או כאב מוגזם מידי. ואת מילת הביטחון שלך, ראיתי הקלה על פנייך, כנראה באותו הרגע הבנת שאני לא הולך למתוח יותר מידי את גבולותיך היום, למרות שיש לי נטיה לעשות זאת.

הגברת חייכה ואמרה שהיא תמיד חלמה להיות עם שחומת עור ועוד כל-כך יפה זה בכלל בונוס,היא תפסה את הרצועה שלך ואמרה לך לעמוד על 4, הסתכלת עליי ועליה עם פרצוף קצת המום, וקפאת במקום. חזרתי על זה בצורה קצת יותר קשוחה, תעמדי על 4 שמעת מה היא אמרה. נעמדת על 4 והסתכלת עליינו, הגברת אוחזת אז הרצועה שלך ביד אחת וביד השניה מחזיקה לי את היד, ומתחילה ללכת, את לא מתחילה ללכת ישר איתנו אז היא נעלה למשוך אותך כדי שתתחילי לזוז, התחלנו להתקדם לכיוון הצד השני של המועדון, הצד שטת כל-כך פחדת ממנו, הצד שכולם נפתחים ומשתחריים, ובעיקר מנצלים את תפאורת הרקע של המקום, אתם בטח יכולים לדמיין כבר מה יש שם, פשוט הכל מהכל, לאחד כמוני זה כמו חנות ממתקים, אבל בשבילך זה סיוט, נכנסו למסדרון, את היית בהלם, זוגות שעושים דברים מול כולם, דברים שאת שאת רוצה לעשות אבל גם איתי לבד בבית את תעצרי את עצמך, אז בטח שלא ליד כולם. היא הובילה אותך לקיר ואמרה לך לעמוד, מיד איך שנעמדת היא השאינה אותך על הקיר, תפסה את ידייך הרימה מעל ראשך וקשרה אותם לאזיקים שתלויים מהתקרה, פיסקה לך את הרגליים וחשפה את כל ישבנך, אנשים התחילו להסתכל עלייך, היית ניראת קצת מפוחדת, כלכך תמימה, המבט שלך,פשוט הפנט אותי באותו הרגע החרמנות כבר השתוללה בי כמו סערה בלב ים, התקרבתי אלייך ונתתי לך נשיקה, רטובה כמו שאני אוהב, ופתאום אני שומע קול הצלפה מיד את הורדת את את הגב למטה והבלטת את הישבן, וגנחת גניחה חזקה. 

בראש חשבתי לעצמי, היא אוהבת את זה, אין בן אדם שבשניה שיצליפו בוא הגוף שלו יראה סימני ומחוות משיכה מבלי באמת לאהוב את זה. אז נתתי לה להמשיך, היא הצליפה בך כמה דקות, ישבנך כבר נהיה אדום, אפילו שהוא שחום, רואים פשוט אדום, מבעד לצבע הכהה. 

הגברת התקרבה לי לאוזן ואמרה, בטח יש לך אישה קנאית, גיחחתי קצת ועניתי, כן מאוד. היא חייכה הסתכלה עלייך ואמרה, כל תזוזה ציוץ או התנגדות מצדך את תקבלי עונש חמור, ומיד התחילה לנשק לי את הצוואר, תוך כדי שהיא נוגעת לי עם יד אחת בגב ואחת על החזה.

זה העיף אותי ברמות, אני הרי לא רגיל לדברים כאלו ממך, כל פעם שאני רוצה אני צריך ליזום ולבצע, לטענתי עד היום לא יזמת אף פעם מגע ביני לביינך, ובטח שלא עם תשוקה רבה כזו.

זה חרמן אותי ברמות ולאט לאט אני שם לב שהנשיקות מתחילות לרדת, היא נישקה לי את החזה והבטן, וכל פעם התעמקה על המקום החדש, ממש בהתמסרות והנאה, מבלי שביקשתי או ציפיתי לזה, כך עד שהיא הגעה לזין שלי, היא התחילה למצוץ בשלב הזה את פשוט התיישרת והסתכלת עלינו, היא הוציאה את הזין שלי מהפה ואמרה לך, זו פסילה ראשונה שלך, העונש תכף יגיע, תחזרי לתנוחה שהיית בה ותישארי ככה, לא הקשבת לה, כמו שאת אף פעם לא מקשיבה לי,הגברת מיד הבינה הבינה שזה מפריע לך מה שגרם לה פשוט להעלות הילוך, היא התחילה ממה להתפרע, מצצה אותו עמוק עם מלא רוק ממש כמו בפורנו, הרגשתי שאני כבר עומד להתפוצץ ועצרתי אותה, היא קמה ממש כאילו תכננה לעצור גם כך, התירה את הקשרים שבידייך והובילה אותך למיטה,השכיבה אותך על הגב עם רגליים קשורות לצוואר, ככה שלא תוכלי להוריד את רגלייך בכלל, וידיך היו קשורות אחת לשניה ולרגל ימין. אני מודה שבשלב הזה עדיין לא תיארתי לעצמי מה היא מתכננת, הרי זו לא תנוחה טובה להעניש אותה. הגברת הסתכלה עלייך ואמרה, אמרתי לך שהעניק אותך, כדאי שתדעי דבר אחד, אצלי כאב והשפלה זה שעשוע לא עונש, אצלי עונש זה עמוק יותר, ראיתי שמפריע לך שאני נוגעת בגבר שלך, אז עכשיו את תצטרכי להסתכל עליו מזיין אותי, את היית בהלם, היה לך מבט עצבני, אני מכיר את המבט הזה, פעם אחרונה שהוא קרה זה היה אחרי דבר ממש לא טוב שעשיתי. 

היא נעמדה מעלייך, כמו 69, הכוס שלה היה ממש קרוב לשפתייך הבשרניות, היא אמרה לך תלקקי אותי, ואת התחלת ללקק, חייכתי חיוך ענק, זו פעם ראשונה שאת יורדת לאישה וניראה שאת לא מתנגדת, מדהים, אחרי כמה דקות שליקקת היא אמרה, עכשיו תרטיבי את הזין של בעלך, אני רוצה אותו ממש ממש רטוב בתוכי, הזזת את הראש, מה שיצר תנוחה מעולה בשבילי לזיין לך את הגרון עמוק, ממש עד הסוף, זאת לדעתי גם הפעם הראשונה שהכנסתי לך לכ״כ הרבה זמן מבלי שהתייאשת והוצאת אותו, אולך בגלל שהיית קשורה והיה לך קשה לזוז, אחרי כמה דקות של מציצה אמרתי לך תרטיבי אותה שוב לפני שאני ניכנס, ליקקת לה את החור עם המון רוק, כמו שאני עושה לך בדרך כלל, ירדת קצת למטה וחזרת לדגדגן שלה, בשניה הזו אני התקרבתי וחדרתי אליה, אל הגברת, 

היא הייתה מדהימה בעניי, בלונדינית, טיפה טיפה מלאה, חזה גדול וישבן ומדהים, כנראה באיזור גיל שלושים, רואים שהיא מתאמנת הרבה. 

הסיטואציה הייתה מחרמנת, שני הפכים, כמו יינג ויינג, אחת שחורה ואחת לבנה, היה קשה להחזיק את עצמי בסיטואציה הזו,

יש לי אופי קשה, מתמכר בקלות, חמום מוח שמתבטא בהימורים ונסיעה במהירויות מעל 200, זה אופי כזה, בן אדם שלא יודע לדחות סיפוקים, בכלל

אבל עצרתי לשניה, הוצאתי את הזין מהכוס שלה ודחפתי לך שוב לגרון. 

חיכיתי לתגובה ממך, הרי אני מכיר אותך מא׳ ועד ת׳, את שונאת לימצוץ לי אחרי שאני מזיין אותך, ניראה איך תגיבי לטעם של כוס אחר בפה שלך, להפתעתי גנחת קצת וכנראה אהבת, אז התחלי להכניס לה אותו לכוס, ויש לצאת ולהיכנס לך בפה, ברגע שהבנתי שאין לך בעיה עם זה רציתי למתוח את הגבול, תפסתי את הגברת בצוואר והצמדתי אותה אליי, שאלתי אותה באוזן, איך את עם אנאלי, היא ענתה מיד, אני מאוד אוהבת, ויש לך זין מצויין, הוא לא גדול, אם בא לך תכניס, הוצאתי את הזין שלי מהכוס שלה, קמתי, החזרתי אותה ל69, כך שאת תמשיכי ללקק לה את הכוס והיא לך, התקופפתי והתחלתי ללקק לה את החור של הישבן בפראות,אין דבר שמדליק אותי כמו אנאלי, בעיקר עם אישה זרה, שהריח שלה והטעם שלה זר לי, זה מדליק אותי ברמות. התיישרתי, דחפתי לאישתי עוד פעם בגרון על מנת להרטיב את עצמי, הצמדתי את הזין לחור תחת שלה ופשוט הכנסתי, היה לה חור צר ומדהים, ממש כמו האקסית שלי, כבר התרגלתי לאישתי שלפני כל אנאלי צריך לדחוף אצבעות ולהרחיב את החור, החור שלה היה ממש צר, ממש הרגשתי את החור שלה לוחץ עליי, זה היה מדהים, התחלתי לזיין בקצב אחיד תוך כדי שאני משחק לגברת בישבן. שלפתי אותו והסתכלתי עליו, הוא היה נקי לחלוטין כאילו יצאתי מהכוס שלה, לא חשבתי פעמים ודחפתי לך אותו לגרון, ניסית בהתחלה להתנגד אבל מיד הפסקת, יכול להיות שהטעם מצא חן בעיניה?

המשך יבוא

לפני 6 שנים. 7 בינואר 2018 בשעה 7:59

קרוב לחמש שנים אנחנו בזוגיות, זו לא הזוגיות הראשונה, אפילו הייתי במערכת יחסים עם אישה נשלטת בעבר, והחלטתי שלעולם לא אחזור אחורה, למערכת יחסים ונילית.

אבל אז הכרתי אותך, מדהימה יפה, מהפנטת, קולעת בול למראה שתמיד חיפשתי באישתי, התאהבתי במקום, נמשכתי אלייך וחלמתי עלייך בלי סוף, ידעתי שאנחנו לא מתאימים, סיפרתי לך על חלק קטן מהסטיות שלי ואת הצהרת שדברים בסגנון השה לא באים בחשבון, אז לא סיפרתי לך הכול, חששתי שתיבהלי ותברחי.

לאט לאט נחשפה האמת שלב אחרי שלב, שקר אחרי שקר עד שגילית מה אני אוהב באמת, ועדיין על רוב הדברים הצהרת שאין סיכוי, אבל אני מאוהב, אני לא יכול לוותר עכשיו,מצד אחד אני בחיים לא אוכל לוותר אלייך, מצד שני בחיים לא אוכל לוותר על גיוון bdsm, לא ידעתי מה לעשות, אבל עלייך אני לא אוותר, אני מאוהב ולא שולט בלב שלי לצערי, הראש יודע שזו טעות אבל הלב משתוקק להשאיר אותך שלי לנצח.אז אמרנו שנתקדם לאט, בקצב שלך, נתחיל בבית לבד, כל משימה שאת מקבלת את מתלוננת, ומבצעת ללא עניין או רצון, אני מנסה להכיל ולתת לך להשתחרר, אבל כל פעם מחדש אותו דבר זה כבר קצת מייאש.

קבענו על כמה ימים שטת תעשי כל מה שאומר, ללא אפשרות לסרב, קבענו קווים אדומים שאסור לחצות, יצאנו למסיבה בחול, בסגנון חילופי זוגות, המטרה הייתה פשוטה, למצוא בחורה ללא בן זוג להשתעשע איתה ביחד ועל הדרך קצת לפתוח אותך, לשלוט בך לעייני כולם, ידעת מה אני מתכן והסכמת. 

סופסוף הגענו, מקום חמים ונחמד, שתינו והשתחררנו, קיבלת את המשימה הראשונה שלך, לבוא אחרי לחדר עם כמה ספות, היו שם כמה זוגות שעסוקים בשלהם, מחליפים נוזלי וגוף, הרוב היו ערומים לחלוטין וזה לא השאיר הרבה מקום לדמיון, את היית בהלם. התיישבנו והתחלתי לגעת בך, היית קפואה במקום וקרה, ניסיתי לשחרר אותך, אך כרגיל ללא הצלחה. ליקקתי לך קצת את האוזן והצוואר, בדיוק איפה שאת אוהבת, אפילו לא התנשפת, הורדתי את היד שלי לאט לאט, חופן את שדייך היפים ומתקדם למטה, עד שהגעתי למטה, ואני מגלה שאת רטובה, עוברת לי מחשבה אחת בראש, את חרמנית ואוהבת את זה, אז למה את לא משתחררת ונהנית קצת. אמרתי לך לעמוד על הברכיים מתחתיי, בזמן שאני ממשיך לשבת על הספה, הסתכלת עליי במבט עצוב ומסכן וחיכית לשמוע אותי אומר לך סתם בצחוק, אבל לא אמרתי,ירדת על הברכיים והסתכל עליי בעיינים, חיכית לשמוע אותי,״תמצצי אותו״ 

אמרתי את זה בצורה קרה, אני לא יודע מה עבר עליי באותו רגע.

הסתכלת עליי ואמרת שאין מצב שאת עושה את זה מול כולם. וחזרנו לאותו משא ומתן, הרי קבענו גבולות קבענו מה כן ומה לא, ואת שוב מתחילה? פה בחול, עד שסופסוף הגענו לפה? 

ברגע זה אני מודה שקצת איבדתי את זה,הרמתי אותך הושבתי אותך על הברכיים שלי, תפסתי לך את הידיים ושמתי לך אזיקים מאחורי היידים, והחזרתי אותך לשבת על הברכיים, אמרתי לך, או שאת תמצצי כי אמרתי לך, או שאת לא, ואני פשוט אזיין לך את הפה בכח, הסתכלת עליי, והתחלת להתעצבן שאני מאיים עלייך, לא השארת לי בררה, אז קמתי ודחפתי לך אותו לפה, הייתי חרמן מאוד והוא כבר עמד כי היו 2 זוגות שעושים את זה לידנו, ברגע אחד כל המבטים בחדר היו עלייך, את כל-כך צעירה ויפה, במקום כזה את ישר מושכת יותר צומת לב מכולן, אפילו שאת לבושה, אז במצב כזה בהחלט כולם היו עסוקים בך, זה חירמן אותי ליראות זוגות מתחרמנים ממך, המשכתי לזיין לך את הגרון, עמוק עם הרבה רוק כמו שאני אוהב, ניסית להתנגד אבל את רזונת את לא באמת יכולה להזיז אותי לא משנה כמה תנסי, הרמתי אותך, וכופפתי אותך על הספה, ידייך עדיין קשורות מאחוריי גבך, ניסית להתנגד אך ללא הצלחה, כבר הכנסתי לך אותו, ואת גונחת בצורה סקסית,טבל המגביל גוערת בי ומנסה לגרום לי להפסיק למרות ששפת הגוף שלך צועקת כן, תוך כדי שאני מזיין אותך ניגשת אליי בחורה צ׳כית, היא הייתה שם עם בעלה, היא לחשה לי באוזן שהיא תמיד רצתה להיות עם שחומת עור ובעלה ישמח לצפות בנו ביחד.

המחשבות בראש התחילו לרוץ, היא לא רצתה זוג, אבל רק אישה בזמן שבעלה צופה שה בסדר, תהיתי לעצמי אם לשאול אותה, מה דעתה על הסיטואציה, למרות שידעתי מה תהיה תשובתה,שאלתי בכל זאת, כמובן שסירבת את תמיד מסרבת, גם אם היית מוכנה מראש לסיטואציה, לקחתי את הקולר שלך, וקשרתי אותך, תעמדי על 4, את מסתכלת וממשיכה בשלך,חגרתי את החגורה לקולר ומשכתי אותך כלפי מטה, התיישבת על הברכיים, תפסתי לך את השיער ומשכתי אותך כלפי מטה, ירדתי אלייך ולחשתי לך, את תעשי היום מה שאני אומר לך כי הבטחת, אני אכבד את הגבולות שלך, אבל לא אתחשב בגחמות ובהתנהגות הסוררת הזו. הבאתי את הרצועה שלך לאישה שניגשה אליי ואמרתי לה, קחי אותה.

 

המשך יבוא