סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Me myself and I

חלקיקים ממני
לפני 10 חודשים. 11 ביוני 2023 בשעה 10:40

לפעמיים אני פשוט ריקה ולפעמים המוזה תופסת אותי.

לפעמים אני עצלה מלהעלות את שטף מיליון המחשבות על הכתב ואני פשוט נותנת להן לדאות ולדהות עם הזמן, להתפוגג ולהישכח.

כך גם אתה, לפעמים מגדל(א)ור, אתה מאיר ומגיע לרמות אחרות של אור, מוביל ומובל כאחת בשצף קצף חושים וטירוף בכח סחף גדול, התמסרות ואהבה כאחת.

ולפעמים אתה שם במגדל השן כל כך קרוב אך כה סגור ומרוחק, כל כך שלי אך כעת לא איתי, כל כך קרוב ועם זאת כל כך רחוק.

ובא לי פשוט לחבק להתפוגג, להתמוגג ולהגיד אני פגיעה זה בסדר, זה טוב שאני רוצה אותך.

והדבר היחיד שהייתי רוצה הוא לחבק את איש המגדלור, בדיוק כמו שנמלאת אני בחשק לחפון את איש מגדל השן שהוא אותו אחד באחת והוא הכל מהכל, הוא יחיד ומיוחד במינו והוא שלי גם שהוא רחוק בדיוק כמו שהוא קרוב.

והוא יודע את זה- שהוא תמיד שלי כמו שאני שלו, שהוא מיוחד לי כמו שאני יקרה לו ושלמרות הכל האור שלו חודר כי השכלנו שנינו- לראות אחד את האחר ולראות אותו מעבר, בדיוק כמו שהוא רואה אותי אני אותו.

לא להיכנס האחד לעולמו של השני, אלא לבנות עולם משותף שהוא שלנו וכולם חגים סביבו כמו כוכבי לכת במסע על קולי, כמו סופרנובה של כוכב שהתפוצץ בשמים ומאיר ואף פעם לא יכחד או ידהה יבער וידאה לשחקים במחול מטורף של טירוף האופייני רק לשני כוכבים החגים במחול ענק של טירוף חושים על חלל חיצוני.

אתה מיוחד שתדע, אתה כוכב בשמי החלל הגדולים שלי שחצו יבשות וימים גדולים, אתה מאיר לי את הדרך כאחת ובאחת איש המגדלור והאיש במגדל השן וגם אם רחוק כאחת תמיד פה מאיר בשמי העולם שלי כמו שמש גדולה ומאירה, שמש גדולה ומחייכת- כמו חמנייה צהובה .

ובדיוק כמו שהחמניה סובבת ופונה תמיד לאור השמש, גם אתה שמש יקרה שלי שמאירה את כולי ואני לאורך (ולעורך;) נמשכת כמו ציפור, כפרפר לצוף החמניה שלו שצריכה אותו בדיוק כמו השמש שהוא עבורה, מין סימביוזה מטורפת של אהבה וטרוף על קולי מסוג חלל אחר שהוא שלנו, הוא אנחנו ושייך רק לעולם שלנו.

הגרסה העברית

שמש

https://www.youtube.com/watch?v=AmKkovDO1_w&ab_channel=HananBenAriOfficial%D7%97%D7%A0%D7%9F%D7%91%D7%9F%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%A5%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99

ובגרסה האנגלית

He is mine jezy

https://www.youtube.com/watch?v=SA7AIQw-7Ms&ab_channel=GEazyMusicVEVO

וגם בגרסה המטורפת

https://www.youtube.com/watch?v=ttdVvgrHuRk&ab_channel=IbogaRecordsMusic

UFO VINI vici  

 

גם המוזיקה היא שילוב של הכל מהכל

https://www.youtube.com/watch?v=oIhNoeKFwbE&ab_channel=Spinnin%27Records

You mine Oscar

בדיוק כמונו


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י