בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Love of my life

רשמים מחוויות זוגיות
לפני שנה. 4 בנובמבר 2022 בשעה 12:59

עם ג׳וינט במרפסת. דפיקה בדלת. הוא קם לפתוח לה… הם מתעכבים בכניסה. אני לא רואה אותה או מה הם עושים. צחקוקים ברקע… אחרי כל ההתכתבויות של השבוע האחרון נראה שהם כבר מכירים לגמרי אחד את השני. 

היא נכנסת. מתקרבת אליי ואני מסתכלת בעיניים היפות שלה. היא חששה שלא נראית מספיק טוב. רק פוטוגנית הזהירה. ידעתי שזה לא אפשרי. צדקתי.

קמה אליה, רוצה להצמד לחיבוק, אולי נשיקה. הוא עוצר אותי. ״היא באה בשבילי הערב. את מתקרבת אליה רק באישור שלי״ הוא אומר. היא מגניבה לי חיוך וניגשת אליו. הם מתנשקים מולי, ארוך ורטוב. הוא נוגע בה, רעב אליה, מתפעל ממנה.  

 

הוא מבקש שאעמוד מולם ואתפשט, הם שניהם מסתכלים עליי אבל בזמן שאני פושטת חולצה נראה שהוא איבד עניין ועבר ללקק לה את הצוואר. היא מתמסרת אז הוא חונק אותה. מסתכל לה בעיניים. ׳איך הוא שלח אותך אליי?׳ הוא שואל אותה. ׳הוא מבין מה אני הולך לעשות לך הערב?׳ 

אני מהופנטת מהם. מפסיקה להתפשט לרגע אז הוא מסתכל עליי ובמבט מקפיא אומר לי: ״תמשיכי. לא אמרתי שאת יכולה להפסיק.״ 

הוא שולח לה יד לתחתונים, דוחף שתי אצבעות. אני מכירה טוב את התחושה, היא נאנחת. יד אחת מאוננת אותה ויד אחת חונקת. המבט שלהם נעול אחד על השני. היא נוזלת לו בידיים. אני גם, נוזלת. אני עירומה. עם הקולר כמו שהוא ביקש. 

יורדת על ארבע ומתקרבת אליהם בזהירות. 

משתדלת לא להפריע אבל ממש רוצה לגעת לו בזין. 

שולחת יד. הוא מסובב אליי את המבט. כועס ומופתע לרגע אבל אז זורק לי ׳תמשיכי׳. הוא מוציא את האצבעות שלו מהכוס שלה, דוחף לה לפה. היא לרגע מתנגדת והוא סוטר לה. היא פותחת פה ומוצצת אותן ואז מנשקת אותו. הם מתנשקים ומלקקים בזמן שאני נוגעת בו מבעד למכנסיים. 

יש חשמל בינהם.

אני נדלקת מלהיות ככה על הרצפה ליד שניהם. חייבת למצוץ. מפשילה את המכנסיים שלו וחולצת זין קשה. אני מלקקת, מלמטה למעלה. מכניסה את כולו עמוק עמוק. מתאמצת לרצות אותו, להזכיר לו שאני גם כאן. שאני טובה. שאני עושה לו טוב. אני כל כך מעריצה אותו כרגע, כל כך נדלקת מהמבט שלה שמתפעל ממנו שאין משהו שיבקש ממני ולא אעשה בשבילו. 

׳תרדי על ארבע׳ הוא אומר לה. היא לא צריכה יותר מפקודה אחת. הוא עוצר אותי. מחזיק לי את הסנטר ומסתכל לי בעיניים. מסמן לי לזוז הצידה עכשיו. אין שם רגש במבט שלו. אני לא רגילה. הוא מוריד לה חולצה וחושף זוג שדיים מפוארים. היא פותחת פה, הוא אוסף לה את השיער ביד אחת ודופק לה את הגרון. היא לא מפסיקה. היא נאנקת והוא גונח. את מדהימה הוא לוחש לה. ובא לי לצרוח מלראות אותם ככה, לראות כמה היא טובה לו. והדמעות שורפות לי את הגרון ומורחות לי את האיפור ואני לא יכולה להפסיק להסתכל עליהם. ומושיטה יד לכוס ומאוננת את הכאב הזה החוצה. ובא לי שיחבק אותי. בא לי שידפוק אותי, בא לי עוד מהכאב הזה. 

״תמסרי לאדון שלה שאני הולך לדפוק לו את האישה עכשיו חזק כמו שהיא אוהבת״ - הוא זורק לי. 

הוא מרים אותה על המיטה, היא על ארבע. הוא מפשיל לה מכנסיים ותחתונים עד הברכיים ומנחית עליה שתי ידיים חשופות, התחת שלה מאדים. היא זזה קדימה ואחורה וסופגת עוד מכה ועוד אחת… הוא שולח יד ונוגע לה בכוס. היא רטובה. הוא ממשיך להנחית עליה מכות ואני שומעת בקול שלה שכבר שורף לה. הוא נוגע ומלקק ומועך ושורט והוא מבקשת עוד אבל גם נאנקת מכאב. הוא קורא לי ומבקש שארגיע אותה. אני מתקרבת ומלטפת לה את הראש. אנחנו מתנשקות. היא טעימה ומדהימה ואני מרגישה כאילו כל הערב חיכיתי לזה, לקבל ממנה גם קצת. אני יודעת שזה מדליק אותו לראות אותנו ככה והוא מרים לה את התחת גבוה, ממקם אותה מולו ונכנס. אני מסתכלת לה בעיניים בזמן שהוא דופק אותה 

אני יודעת שהיא חושבת גם עליו עכשיו, על האדון שלה, על הקנאה המטורפת שלו. היא רצתה להכאיב לו וידעה שבשביל שזה יכאיב באמת, היא צריכה להרגיש באמת. 

והיא מרגישה. מרגישה אותו, את הגבר הזר הזה שהוא בכלל שלי, לוקח כמו שהיא אוהבת. אגרסיבי כמו שהיא אוהבת. 

לוחש לה שהיא שלו עכשיו, לערב הזה. והוא רוצה להשתמש בה. 

ושורף לה. שורף לה התחת ושורף לה הלב והכוס גם שורף לה אבל הוא נוזל ורטוב והזין שלו, של הגבר שלי, עמוק עמוק בתוכה והלשון שלי מלקקת אותה בצוואר ובשפתיים ובפנים ובא לי שיהיה לה טוב וגם שיכאב לה, על הכאב שלו, של האדון שלה שויתר עליה ככה, נתן לנו אותה בלי לבקש כלום לעצמו. רק כאב הוא ביקש. לקנא לה. 

והיא רוצה לגמור אבל הוא לא הרשה לה עדיין 

הוא מצמיד אותה אליו חזק יותר, שולח יד לכוס שלה ולוחש לה ׳עכשיו תגמרי׳ והיא גומרת ברגע ואז גם הוא יוצא מתוכה ומשפיך לה על הגב ועל התחת ועל הכוס ולוחש לה באוזן ״אוףף איתך, מטורפת״ ואחרי נצח מסתכל עליי גם… ״גם את לא רעה״ הוא אומר לי. וקצת כואב לי בכוס ואני מתכווצת, אבל גם גאה בי

ובעיקר מאוהבת. קצת בשניהם כרגע. 

גבר סנדוויץ​(אחר) - מושלמת. מושלמים
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י