שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שעת לילה

אני אוהבת את זה כשחשוך. כשלא רק שהאורות והצבעים משתנים, אלא גם אני.
© כל הזכויות שמורות לL A I L A
לפני 6 שנים. יום רביעי, 17 ביוני 2020 בשעה 8:13

האם אני בדאון? כן.

האם אני אתן לזה להשתלט? לא.

 

יאללה קולולו גדלתי בשנה

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י