שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שעת לילה

אני אוהבת את זה כשחשוך. כשלא רק שהאורות והצבעים משתנים, אלא גם אני.
© כל הזכויות שמורות לL A I L A
לפני 8 שנים. יום רביעי, 10 בינואר 2018 בשעה 8:50

איתי כמובן.

 

 

*כועסת וחרמנית, צהריים טובים לכולם.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י