בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 4 שנים. יום שני, 19 בדצמבר 2022 בשעה 4:34

יש לי טינה אלייך, לא בגללך, בגללי. 

יש לי טינה אלייך, לא כי עשית משהו, אלא כי אני לא ראיתי מה שצריך להיעשות. 

יש לי טינה אלייך, לא כי הטעת אותי, אלא כי לא מצאתי את הדרך הנכונה אלייך. 

יש לי טינה אלייך, לא כי לא נפתחת לפניי, אלא כי לא הצלחתי לגרום לך להפתח.

יש לי טינה אלייך, לא כי לא היית עמוקה, אלא כי לא הדלקתי פנס כדי לראות את העומק.

יש לי טינה אליי/ך

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י