שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בואי ואזיין אותך אהובתי

כותב עלי, עלינו ועליהם.
לפני 4 שנים. 27 ביוני 2019 בשעה 9:01

חלק ראשון

 

חלק שני:

 

את כבר לא ילדה, העיניים מזמינות אותו לגעת. הוא צייד מנוסה, בתיזמון מדויק שולח יד גברית בין השכמות העדינות שלך לכיוון המתניים עד נקודה בה מתחיל הישבן. כף יד שנייה גברית נוגעת בשלך, את נענית, נאנחת קלות והוא לופת לך צוואר. את כאילו מופתעת, נוקרת בו עיניים בפחד. הוא מניח שפתיים על שפתיים ובאגרסיביות עדינה לשון רוכשת בלשון, נשימות עמוקות מלוות. והריח שלו מעיף אותך.

- גב זקוף, ציצי מושלם. אני זוכר נשיקות ארוכות איתך בזמן שאני בתוכך. ברגע מסוים בלי להפסיק לזוז בתוכך, להדוף אותך, אני מרכין ראש ומלקק את שפתייך, והן נפתחות כמו עליי כותרת בהילוך מהיר, וכבר את נאנקת לתוך גרוני. נשלטת.

 

 

הוא מרפה, הנשימה שלך מתרחבת, וגם כלי הדם שלך מציפים אותך בהתרגשות וחום. נרטבת, מביטה בו לוגם מהיין שלך להרטיב את השפתיים שלו ומגיש לך את הכוס כאילו זוהי אהבה של שנים. מתקרב אלייך עוד, ואין בר והברמן כבר לא שם וחוץ מהלב שלך, הכל שקט. עינייך פקוחות נעוצות בו, והאגן של מתמסר לשתי האצבעות שלו שרגע לפני נרטבנו אצלך בפה, איך שהן מסיטות תחתון שחור וחודרות אותך מתחת החצאית השחורה שנתפרה במיוחד לרגע הזה.

- כאילו לא מעוניינים במשחק מקדים, אני זוכר את הרגע שבו אני מסיט תחתון באותה מהירות בה מכה השוט. אז את נמתחת אחורה מוכנה. צוואר מתעקל, ציצים מזדקפים וכולי בתוכך. כל כך מרוכזת בתחושה, שוכחת איפה את, ואני לוחש לך לפקוח עיניים כי יודע שמדליקה אותך הפומביות, שהם מריירים עלייך וכמה את אלוהית כשאת נדפקת.

 

 

הוא כבר לקח אותך, ואת שלו. הלב פתוח ואת מרחפת. מציע לשלם את החשבון ולעבור להיות במקום אחד לבד. מהנהנת ומצייתת, יוצאים ועוד לפני שהוא משיג אותך מחוץ לבר, הוא כבר הזמין מונית, נצמד אליך מאחור, שוב לופת צוואר ולוחש, ״את הכתובת שלך כבר יש לי, סעי אלייך לבד ואגיע עוד חצי שעה. תתכונני.״ שוב לבד, מופתעת, מבולבלת, עולה למונית, מביטה בו מבט אחרון לא בוטח ומאוכזב.

- לפעמים יש בך את הרצון לאחוז בי ולגרור לחדר. חרמנות שנמשכת יממה מאז שגמרתי בלעדיך. לא מעט הפעמים שנכנסתי לחדר, ואת על הצד עם התחת חשוף מופנה לכניסה, ממתינה לכניסה, כאילו ישנה, כזאת שקופה. ואם אני מתעלם, זה בכוונה, כי אז חוסר הביטחון שלך נפתח ונכנס לתוכו תיסכול עמוק וכעס. ואני יודע שכשאכנס אלייך, הכעס יצא ובמקומו תכנס התשוקה.

 

חלק שלישי


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י