צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחדרי ליבי...

"אל תתן לבעיות לדחוף אותך, תן לחלומות להוביל אותך.
כשאתה לא מוצא את הדרך, סלול אחת משלך"




כותבת מה שנמצא אצלי בלב או בדימיון, אפשר לאהוב ולהתחבר ואפשר שלא, מבקשת לכבד.
לפני 3 שנים. 4 באוקטובר 2020 בשעה 12:09

חברה ונילית שלחה לי את זה הרגע, כי יודעת שאוהבת ללכת לדאנג'ן.    בתחילה חייכתי ואז חשבתי על זה לעומק, באמת זה מה שהחברה חושבת שאנחנו עושים שם, חוטפים מכות? לא מעט יוצא לי לדבר עם אנשים שהסקרנות מובילה אותם, או שנוטים להאמין לשמועות, וכל פעם מופתעת מחדש.    לא פעם שמעתי שבדאנג'ן יש אורגיות המוניות, וכולם משתתפים. (אני בכלל אנטי אורגיות),  שמלכה יושבת במרכז ונשלטים מאוננים לה על הרגל, שסדום ועמורה קטן לעומת מה שהולך שם...    ואני מה? מבחינתי זה מועדון שאוהבת ללכת אליו, אוהבת לשבת שם להקשיב למוסיקה ולפגוש חברים, (אצלי בכלל הבדס"מ בבית בכלל) כל כך שונה ממה שחושבים, ומפנטזים, מודה גם לי אמרו לפני שהגעתי לשם, שאני אבהל כשאכנס לשם, שאנשים נקשרים לגלגל שם ומצליפים בהם, סיפורי אלף לילה ולילה שהקשר ביינהם לבין המציאות אפילו לא קרוב.. 

 

 

FoxyBoxy - הסיפורים ששמעתי על הדאנג'ן לפני ואחרי שהלכתי לשם הם כאילו הפנטזיה האלוהית שיש לאנשים מהמקום שלא ברור לי מאיפה זה מגיע.
הפעמים היחידות שהלכתי לשם או אפילו כשהייתי במבוך פשוט ישבתי עם חברים, שתינו, צחקנו, במבוך סתם הסתובבנו, רוב האנשים שם גם ככה לא עושים איזה אורגיה המונית.
לא ברור לי מאיפה מגיעים הסיפורים האלו ¯\_(ツ)_/¯
לפני 3 שנים
טל75 - בול
לפני 3 שנים
תמרעה המרטשת​(שולטת) - רוב האנשים לא רואים את כל צבעי הקשת, הם רואים שחור ולבן. ככה זה בכל הספקט בחיים שלנו, בפוליטיקה, רגשות וכן הלאה. אם את אוהבת בדסמ אז זה רק לחטוף או לתת מכות. וזה גם אומר שיש לך טראומה בילדות. זה עצוב, אבל ככה כשמקבעים לנו את המחשבה מגיל קטן.
לפני 3 שנים
טל75 - לגמרי...
לפני 3 שנים
דנייאלה{Z} - זו בדיוק הסיבה למה לא הייתי מוכנה להשתתף בתוכניות בידור כשהייתי בעיניינים והיו מזמינים אותי. לא להאכיל את הזלזול של האנשים לעולם הזה. ואם את רוצה לתת לחברה שלך הצצה לכתבה מכבדת לעולם הבדסמ, תגידי לה שתחפש בגוגל "פנטזיה תל אביבית". זה הופק ושודר בערוץ 1 (נו פעם זה היה ערוץ 1 הממלכתי....) ועשתה פשוט שירות טוב לסקרנים לעולם הזה. הכתבת - חדווה גלילי סמולנסקי.
לפני 3 שנים
טל75 - אולי כדאי שנמליץ לכל אחד ואחת, לראות אז את הכתבה הזאת, אוליי יבינו שאין לנו קרניים ועין אחת במצח
לפני 3 שנים
דנייאלה{Z} - אבל לי כן יש!!!! אומנם על הרגל אבל בכל זאת זה קרניים וזנב (ושוט).... :)
לפני 3 שנים
טל75 - על הראש אין לך..
ואני מצמיחה מהעצבים קרניים לאנשים...
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י