יום עמוס ולא פשוט בכלל, במובנים רבים.
הגיע הזמן לארוז את היום הזה. מתכנן לקום מחר עם שחר.
נכנס למקלחת, נותן למים הרותחים לעשות בי את שלהם.
לובש בוקסר דק, ניגש להכין אספרסו כפול חזק לפני השינה. לי זה עוזר.
מכונת קפה. כוס. מנה רותחת, ועוד מנה רותחת. מרים את הכוס והיא מתנפצת לי ביד. הנוזל הרותח נשפך על כולי, בדגש על הבוקסר הדק. אני מבין מה הולך לקרות רבע שנייה לפני שזה קורה, אבל מספיק לקרוע ממני (מילולית) את הבוקסר חלקיק שניה מאוחר מידי.
כוויות באגן החלציים, זה שטויות, יעבור מהר. וכוייה מסוימת לאורך הכיפה והחלק האחורי, שזה לא נעים בכלל ושונה לגמרי מהאופן שבו חשבתי כי הלילה הזה ייגמר.
טלפון לחברה טובה, שהיא במקרה גם רופאה וגם מכירה מהעבר את החלק הפצוע. 3 דקות של צחוק מצידה ואז הנחיות שאמורות לפתור את הבעיה הכנראה שטחית תודה לאל. כרגע קצת חבוש, קצת כואב, קצת נבוך וקצת משועשע.
אני חושב שאין ברירה, אלא לבצע ניסוי כלים קטן לפני השינה, לוודא שהכל עובד, ולקוות שהבוקר יביא עמו מזור.
לילה טוב.

