ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גחליליות

אור קטן מפר עלטה גדולה
mayimine gmail.com
לפני שנה. 10 במאי 2022 בשעה 5:45

24 תפארת שבנצח

ספרנו אתמול בערב: 24
הספירה לשבוע זה: נצח (משה), רגל ימין.
ניצחיות (למשל התורה, השפעה ארוכת טווח), האינסוף, התמדה, סבלנות, ניצחון, ניצוח, חיבור המציאות לניצחי, השפעה כלפי מעלה (לאינסוף).

אחרי שהתגברנו בגבורה יפה אתמול (גם על האש ולהבות של החום, אולי של העקידה?), היום אנחנו עם ההרמוניה, התפארת המתמדת. לשמור על טוהר האמת בהרמוניה, לאורך זמן ובהתמדה. לאזן (zen) לאורך זמן.
כשאנחנו מתמידים בדרך שלנו, הדברים מוצאים את איזונם מעצמם, מגיעה הקבלה, ויישוב הדעת (=דעת שיושבת במנוחה). למה הכוונה? התנועה קדימה (או הכח הדוחף/המושך), מביא את התנועה כולה לאיזון. זה כמו לדחוף/למשוך מישהו על גשר צר מאוד/מסילה, והוא מצליח ללכת עליו באיזון כל עוד הכח המנהיג/מתמיד הוא כח ההנעה. ברגע שהתנועה נעצרת, נשבר שיווי המשקל וצריך להניע שוב ולהתייצב שוב (גם סביבון פועל כך, כשיורד כח הסיבוב = התנועה/ההתמדה שלו, הוא מתחיל "להתפזר" לכל הכיוונים ואינו מסוגל להישאר באיזון על קודקודו).

אני מזמינה את מי שמעוניין בכך, למצוא את כח ההינע שבנו (מה מניע אותי לנוע?) ואז ללמוד את איכות האיזון ההרמוני - איך זה מרגיש להיות בתנועה מתמדת ולזהות בה את ההרמוניה המתייצבת. אפילו ברמה הפיזית הפשוטה - מהי התנועה הנעימה לגוף שלי שמביאה לי הרגשת הרמוניה ואיזון? (כן כן, לחפש פיזית את התנועה הזו, כל תנועה קבילה מינימלית או הארד קור, עם או נטול זיעה... כל מה שבא, ברוך הבא).
האם ואיך אהבה ללא תנאי לעצמי והתמסרות/מסירות וחמלה יכולות לעזור לי להתגבר ולתמיד בהרמוניה בנושא שבחרתי?

למתקדמים: מה מפר עבורי את תנועת ההתמד? איך אני יכול/ה להשיבה?


יעקב/ישר-אל שבמשה ומשה שביעקב/ישר-אל.
האמת וההרמוניה המתמדת שעוזרות לנו לזהות מהי האמת האינסופית הניצחית ולהרגיש את ההרמוניה והשלום הפנימי. הקשר הפיזי ביניהם הוא שמשה (מרים ואהרון) נולד לבן שבט לוי (מ-לאה) שהוא אחד מבני יעקב (הקוד הגנטי הניצחי שמנצח ומתגבר וכו).

שלמות שבשלם:
תפארת שבנצח - ההרמוניה והשלום הפנימי שמושגים באמצעות התמדה בדבר לאורך זמן עד שהופך הוא לטבע שני שלנו, ולקיניין.
נצח שבתפארת - ההתמדה בשמירה על המינונים שמצאנו שמביאים אותנו להרמוניה של המידות.

באהבה,

Heartbeat -
אמן ותודה למים חיים
אני נשרכת מאחור ובטוחה שאדביק את הפער
הייתי רוצה לספור באופן יומי
אשלים
שולחת אהבה חמה
לפני שנה
Heartbeat - מים חיים, אייך?
דורשת בשלומך
לפני שנה
Heartbeat - מים חיים מאחלת שאת בטוב ולוקחת את הזמן שלך עבורך. את חסרה
לפני שנה
מים חיים - היי, מצטערת, לא היה אינטרנט זמין, הייתי בנסיעה. השלמתי כאן את כל הימים שהיו חסרים, היום... תוכלי להשלים (סליחה).
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י