סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

גחליליות

אור קטן מפר עלטה גדולה
mayimine gmail.com
לפני שנה. 29 במאי 2022 בשעה 5:43

43 חסד שבמלכות


ספרנו אתמול בערב: 43
הספירה לשבוע זה: מלכות (דויד המלך ורחל), איבר הרבייה הנשי.
שכינה, השפע האלוהי, פריון, כל הספירות כלולות בה לדרגת מלכות, הגשמה, מנהיגות, השפעה, השתייכות, הכלה (אור מקיף).

אנחנו מתחילים היום קומה/מידה/ספירה חדשה: מלכות.
המלכות למעשה אוספת אל תוכה את כל מה שנאסף באותו השבוע, למעשה זה סוג של איסוף השבועות לכדי הורדה לארץ, המלכות היא גם הגוף הפיזי. אם היסוד הוא הזרע, קו ישר, עמוד שדרה של המהות, המלכות מחברת אותו לארץ, מקיפה, עוטפת, מכילה ומפרה אותו, כמו רחם. מיצוי של היסוד מתגשם במלכות, זה הזיווג למעשה (שנציין אותו בשער ה-50, בשבועות). זה להפעיל את כל המערכת בסינכרון, איזון המידות, תיאום ואחדות מתמדת, אוהבת, חומלת, ולהוביל בצורה נכונה Aligned.

החסד שבמלכות, היא האהבה ללא תנאי שבהנהגה. כשמלך אוהב ואהוב, מקבל את האהבה ומשקף אותה חזרה עד אינסוף.

יש בתוכינו הרבה קולות פנימיים, הכרנו את חלקם בגופים (הפיזי, הריגשי, המנטלי, הרוחני), וכשהגופים האלו מרגישים שיש להם מנהיג, הם מפתחים את הסינכרון ביניהם ויותר קל לדייק את כפתור המידות הנכונות. ההנהגה מאזנת, ומביאה להרמוניה, מגבירה/מצמצמת היכן שנכון וצריך, עושה זאת בהתמדה, מתוך הכרת תודה וגילוי הלב, ומתוך המהות, השורש, היסוד - חיבור לעצמי ולאנשים/לבריאה מתוך אהבה. הפעלת כל המערכת ולדעת לנוע בעולם ובחיים שלנו מתוך התפתחות וסקרנות, שמחה והתלהבות, שעשוע, הנאה, ללא פחד (היכן שמוזגים אהבה, מתמעט הפחד).

המשימה היומית למי שיבחר בה:
הספירה הביאה אותנו לכדי מודעות (בהתמדה), את הספירה מבצעים בקול, האם אנחנו זוכרים את כל הקולות שלנו? האם אפשרי לחבר את כל הקולות לקול אחד כך שכולם ישמעו בהרמוניה ולכולם יהיה - קול?

לאן/למה/למי אני שייך/כת? היכן אני מרגיש/ה שייכות? חיבור? מהות שלמה?

היכן אני מרגיש/ה שיש לי מימוש מלא, הגשמה, הוויה מלאה, טובה, נתמכת, אהובה ורצויה?

עלינו להתמסר במסירות לעבודה הפנימית, אבל לא למסור את העצמי, לא להתבטל לחלוטין - להיות בידיעת עצמי נוכחת ואיתנה, לדבר את הקול שלי מתוך אהבה לעצמי ומתוך אהבתי לבריאה ולאחרים, מתוך הוויית נוכחות.
באירועים שידזמנו לחיינו היום, שנמצא עצמנו מדברים את הקול שלנו, בשפת האהבה, מתוך מלכות - זקיפות קומה וידיעת עצמנו ומתוך נוכחות ערה. שנדע להכריע מתי איך וכמה כן, ומתי איך וכמה לא - מתוך שאנחנו רואים את כל החלקים ושומעים את כל הקולות. לעגן את המלכות וההנהגה הפנימית שלנו בתוך המציאות, לתרגל אותה ביום יום, מתוך אהבה ללא תנאי. כדי להגשים את רצונות הלב והנשמה שלנו, עלינו להיות עצמנו, במהותינו, בחסד, במלכות, לראות את האדוות של פעימות האהבה שאנחנו - בבריאה, למלא את כס המלכות.


אברהם שברחל ודויד, ורחל ודויד שבאברהם.
דויד היה מלך כריזמטי, אהוב ע"י הצד הגברי והנשי גם יחד (אהוב עד שעורר קינאה. אחכ היתה שם מעין חזרה בתשובה, הבנה עמוקה יותר ומסירות והתמסרות, היה שינוי מהותי במהלך חייו, קצת בדומה ליעקב וישר-אל).
רחל, "יפת תואר ויפת מראה", אחת מארבע אימהות, אוהבת ואהובה. בזכות אהבתה לבריות ובזכות הנכחת מהותה, זכתה להגשמה של משאלות הלב שלה בנים: יוסף ובינימין. אהובה ביותר ע"י יעקב, שעבד 14 שנים עבורה. רחל (ולאה) בנו את בית ישראל ומהן יצאה המלוכה. מלכותה בכך שאהבה ללא תנאי, מה שאיפשר לה לשתף פעולה עם מזימת אביה לתת ליעקב את אחותה לאה תחתיה (שלא לצער אותה). היא שתקה את המזימה בקבלה (גם בינימין שתק ולא גילה מזימת אחיי יוסף).
המלוכה מקיימת ומגשימה את עולם האצילות, שממנו נאצלים העולמות.

השלמות שבשלם:
חסד שבמלכות - האהבה ללא תנאי והנתינה שבהנהגה.
מלכות שבחסד - הנהגה שבאהבה ללא תנאי ונתינה.

באהבה,


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י