אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

גחליליות

אור קטן מפר עלטה גדולה
mayimine gmail.com
לפני שנה. 28 במאי 2022 בשעה 4:39

42 מלכות שביסוד

ספרנו אתמול בערב: 42.
הספירה לשבוע זה: יסוד (יוסף), איבר הרבייה הגברי.
חיבור בין שמים וארץ, חיבור בין כוחות מנוגדים, להגשים, להוציא לפועל, מהלכה למעשה, לזהות את המקור ואת המהות ביסודיות, להתחבר לשורשים.

אנחנו משלימים את הקומה השישית, מלכות שביסוד.

אז מה היה לנו השבוע ?
חסד שביסוד האהבה ללא תנאי, שמחברת בנינו לבין עצמנו ואותנו לאחרים ולבריאה, חידשנו את זרם האהבה להורינו, ולמי שהיינו.
הגבורה שביסוד כפתור ההגברה וההתגברות, הגברנו את הקולות הפנימיים שמבטאים את מהותנו והנמכנו את אלו שמחלישים אותה. מתוך שנדע להיות ההורה/בני זוג/חברים הכי טובים של עצמנו, כך נוכל להיות עבור אחרים.
תפארת שביסוד למדנו להקשיב לצרכי גופי המהות שלנו ולדייק את מידותיהם וצרכיהם מתוך אהבה, חמלה והכלה לעצמנו, בהרמוניה ושלום פנימי, כך שהיופי הפנימי ישתקף בחיצוני.
נצח שביסוד למדנו לשים מודעות ואת תשומת ליבנו, בהתמדה, לגבי מה נכנס/יוצא מאברי החיבור: עיניים, פה, ואברי הפיריון.
הוד שביסוד הכרנו תודה לבורא על חיבורי המהות וההתפתחות שהוא מביא לחיינו, הכרת תודה על יכולת ההתחדשות והריפוי, חזרה לדרך מתוך התמדה, התמסרות לתהליך וגילוי הלב.
יסוד שביסוד הכרת האַיִן כמרחב המהות וכל הפוטנציאלים, "מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ", מהיסודות, מתוך המהות בוקע הקול שלנו, שירת המהות לעדוּת הבריאה, ההוויה שלנו כפי שהיא, להיות.

אנחנו מגיעים היום, ל מלכות שביסוד, הנהגת המהות שאנחנו. זו היכולת לחבר את הנשמה והאנוש לאחד (להודות על המהות שאני ולהודות באנוש שאני), לחבר את כל הגופים מתוך הרמוניה ואהבה, לתת לכל גוון את המרחב שלו שיתגשם ויבוא לידי ביטוי, מתוך יכולת לשחק בכפתור ההגברה וההתגברות/הנמכה בהתמדה ומתוך הכרת תודה כדי למצוא את המידות המדוייקות להגשמה בו זמנית של כל מהותנו, באחדות. המלכות שביסוד היא הוצאה לפועל של המהות, הגשמה, חיבור השמיים עם הארץ והפנימי עם החיצוני. מתוך החיבור הנכון Aligned לעצמי, כך אני יכול/ה להתחבר עם אחרים וליצור קשרים מופלאים ולקיים את הבריאה שאני, להנכיח את התדר הספציפי שאנחנו, במדויק כאן ועכשיו.

המשימה היומית למי שיבחר בה:
למן היציאה מהרחם, אנחנו מחפשים אחר החיבור כדי לאזן את הניתוק, זה משליך על בחירת בני זוג בהמשך, ועל הצורה בה אנחנו מקימים משפחה, על היכולת שלנו לבחור חברים, להתחבר לעצמנו ואליהם. קשר לא נכון יוצר קשרים וסיבוכים, וחיבור נכון יוצר חברות. הבה נתבונן היכן אנחנו בקשר והיכן בחיבור. מה הופך יחסים בין אנשים לקשר קשור בקשרים, ומה הופך יחסים לחיבור וחברות? האם אנחנו בוחרים חיבור או קשר? היכן אני קשור/ה והיכן מחובר/ת? היכן בתוכנו יש קשרים, והיכן חיבורים? מהם החיבורים המאפשרים מלכוּת, הנהגה, זקיפות קומה, ואצילות? מהו, שמאפשר לנו להיות Aligned כך שמלוא מהותנו מתגשמת? מי הם האנשים שהחיבור איתם מאפשר לנו להכיל את היכולת הזו ולהיות במלוא מהותנו? מי הם האנשים שחיזקו ועזרו לנו לבנות את עמוד השדרה שלנו? מי הם החלקים בתוכנו שמאפשרים לנו את החיבור ? מהו החומר המחבר?

כשהיסוד מגיע למיצוי, הוא הופך למלכות (שזה יחבר אותנו לשבוע הבא ולקומה השביעית).

דויד ורחל שביוסף ויוסף שבדויד ורחל.
יש איזו אצילות (שזו הדרגה הגבוהה יותר של המלכות, המלכות היא בארץ, האצילות היא בעליונים) בעיני אצל שלושתם, שמנכיחה את יכולת ההנהגה והמלכות. זו העוצמה שנובעת מתוך ידיעת עצמי, נוכחות מלאה, וחיבור הפנים עם החוץ לאחד, באחדות. זו הזקיפות קומה, כשהכל הרמוני ו Aligned ולתפארת אנחנו עצמנו כפי שאנחנו!

השלמות שבשלם:
המלכות שביסוד - יכולת ההנהגה שמתוך היכולת להתחבר ולהתקשר מתוך המהות, מהעומק, מהיסודות, ביסודיות - הוצאת הפוטנציאל לפועל, הגשמה.
היסוד שבמלכות - ההתחברות וההתקשרות מהמהות, מהעומק של היסודות שמאפשרות את יכולת ההנהגה - הפוטנציאל שמבקש להתגשם.
זה כמו הרחם שבזרע והזרע שברחם ("הוא בתוכי ואני בתוכו").

שבת שלום,

באהבה,


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י