צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

'shir

שומדבר להתגאות בו
לפני 3 שנים. 29 בספטמבר 2020 בשעה 19:36

אמרתי לא מזמן לחבר שבעניין מר נ. בחרתי תשוקה על פני יציבות. במילים אחרות אם כל החיים זה בחירות וכו הכוס שלי בחר בשבילי אותו. העיניים שלו כמעט יצאו מהחורים והוא אמר לי- מה אשכרה זיונים? מה אנחנו בשנות השמונים? ממילא כולם על ציפרלקס. מי עושה סקס היום. הכי הרבה מאוננים על משהו נורא ולישון. 

לא חושבת שהוא טועה בענק. בקיצור מפה לשם האתר הזה הוא במובנים מסוימים אנדרטה לנורמליות. 

לפני 3 שנים. 16 ביוני 2020 בשעה 20:42

מר. נ מחבב פלוס את הז׳אנר של האנשים שנקרא ילדים, לא בקטע של פאן אינטנדד, באמת מחבב את הגמדמדים האלה. אני לעומתו הייתי שמחה מאוד לחיות בעולם בו האנשים מתחילים בגיל 13 ואין לי שום עניין באף ילד למעט האחיין שלי. כשיוצא לי למורת רוחי להזדמן למקום שיש בו ילדים אני רק מחפשת איך ללכת. ‏אני אפילו לא רוצה לשבת בצד עם המבוגרים ולעשן, לרכל ולשתות, כל הבורגניאדה הזאת עושה לי רע. אבל מר. נ זורח. עשר דקות לתוך האירוע הוא כבר יימצא בקרקעיתה של ערימת ילדים, משתולל, משחק ומשתטה, עונה באריכות ובסבלנות לשאלות הנודניקיות שלהם ומתפעל מכל שטות שהם אומרים‏ כאילו ש״י עגנון הגיח לרגע מהעולם הבא לתת את דעתו על ענייני השעה. אישה נורמלית ‏הייתה מברכת על כל העניין הזה וחושבת לעצמה בחיוך שהוא יהיה אבא מדהים או משהו כזה. אבל לילדה שהיא אני העיניים מתמלאות בדמעות והיא חושבת לעצמה למה הוא לא משחק רק איתיייייי.

תסביךאב(?) נעים מאוד. לקנא כשכוסית בת 20 מפלרטטת עם בן הזוג שלך זה בייסיק. לקנא כשבת 6 נדבקת לו לרגל זו כבר מקצוענות😎

לפני 3 שנים. 23 במאי 2020 בשעה 6:26

קריאת בוקר שעשתה לי לטפטף בכל הבית🤸🏻‍♀️

לפני 3 שנים. 1 במאי 2020 בשעה 8:10

קיץ בריא (ושמח) לכולם(: החרדים מציינים את תחילת הקיץ מתישהו השבוע וסבא וסבתא שלי היו מתקשרים אליי כל שנה ביום הזה צוהלים ומאחלים ״א געזונטער זומער און א פריילעכען!״. אני הכי אוהבת את הקיץ ותמיד שמחה לקראתו. הנה אפילו ברסי החמוד הזה מבין שהגיע הקיץ והוא צריך קצת לשחרר. גם דברים רעים כבר עדיף לי שיקרו בקיץ כי לפחות יש ים ושמש ומנגואים וחופש. בשנה שעברה היה לי קיץ ממש כיפי למרות שהייתי רק כמה ימים ביוון ולא את החודש שתכננתי. אבל הוא גם היה בהשוואה לקיץ שקדם לו שהיה גיהינום אז הכל נראה טוב אחריו. אני אסתכן בלהישמע ילדה שגדלה בצמר גפן שלא מהעולם הזה אבל בסהכ מה שקרה זה שמישהו לא רצה אותי יותר. זאת הייתה הפעם הראשונה שחוויתי דחייה וזה היה ממש קשה. זה מסוג הדברים שעדיף שיקרו לך בתיכון או בצבא או גג גג עד גיל 22 ואז זה ממש נסלח להגיע למשקל 42 קג כי הוא פגש מישהי שיש לו יותר כימיה איתה. בגיל 36.... ובכן את לא אפויה עד הסוף אה חמודה? תמיד נדמה לי שיש את המשוואה הזאת שאם היו לך בעבר חוויות קשות זה הופך אותך לאדם יותר שווה. יותר עמוק ומעניין עם פרספקטיבה ובבלת כזה. אנשים אומרים את זה בסאבטקסט ואפילו לפעמים חוטאים במגזימנות עם העבר שלהם כדי לצאת מעניינים יותר. אותי דווקא זה בדכ משעמם כי אני ממש לא מתחברת לאנשים שלוקחים את עצמם ברצינות מדי. בכל מקרה לי קרו רק דברים יומיומיים מאוד ולא מעניינים בכלל שזה מזל גדול כי אני מאוד רגישה וגם היומיומיים האלה היו קצת יותר מדי בשבילי האמת. אני שיר׳ ואני אוהבת בחורים קשוחים שאינם נוחים להתרשם אבל בהחלט מעוניינים לזיין וכל זה בגלל דברים יומיומיים מאוד. אני חושבת שהדבר שאני הכי אוהבת בקשיחות הזאת זה מתי שהיא נמסה כשאני יורדת למציצה. היד שלו מתחילה ללטף לי את הראש בכזה רוך, שהוא לפעמים ההפך הגמור מאיך שהוא היה רגע קודם. מלא זמן התלבטתי מה לעשות עם הסקס. כמו שאני לא אוהבת אנשים שלוקחים את עצמם יותר מדי ברצינות אז אני גם לא אוהבת כשלוקחים איתי את הבדסמ יותר מדי ברצינות. וגם לא ידעתי מה להגיד בדיוק כי אני לא ונילית אבל גם לא יודעת להגדיר מה כן. ולא הצלחתי להסביר כי זה מסובך ואני לא יודעת להסביר מה אני רוצה יותר מזה שאני רוצה שנעשה את מה שהוא רוצה. אבל זה לא שעד עכשיו עשינו משהו שהוא לא רצה. אבל רציתי יותר מזה. ממה שהוא רוצה. עוד. בסוף ויתרתי על כל ההסברים וההגדרות והדוגמאות שממילא יוצאים לא מדויקים ומבלבלים ובכלל לא מסבירים שומדבר ורק אמרתי- פשוט תרשה לעצמך🖤 יש דברים שסתם מסתבכים לנו אבל הם בעצם פשוטים. 

לפני 4 שנים. 5 באפריל 2020 בשעה 15:43

Pure taboo עושים פורנו מחרמן🌻🌻

גם אם כבר התייאשתן מפורנו והרוב נראה לכן מעושה ומאולץ ומוגזם ומפגר וכל זה, אז תדעו שזה גם מה שאני אמרתי אבל זאת הייתה הפתעה ממש שווה!! (אני חושבת שבעיקר יחרמן נשלטות אבל לא יודעת) מה אכפת לכם יש לכם מלא זמן בבית כמה אפשר לטחון ביחד את הנטפליקס😄

לפני 4 שנים. 5 באפריל 2020 בשעה 13:47

כל חלומותיי התגשמו. מר נ. תקוע איתי בבית כבר קרוב לחודש והיד עוד נטויה. גם מר נ. מרוצה מאוד, כי למי שכל יום נשרף מבפנים בזמן שהעולם ממשיך כרגיל, זה די מנחם פעם אחת לראות את העולם נשרף גם. יש משהו מרגיע בטרגדיות עולמיות כאלה עבור מי שכל יום עבורו הוא מלחמה. ואני, אני לא יודעת להתמודד עם דברים ענקיים שממילא אין לי שום שליטה עליהם. את כל הדברים הרעים כמו העיניינים הבריאותיים או ההשלכות הכלכליות הבינלאומיות אני כנראה מדחיקה וממלאת את הראש ואת הלב בסקס, קריאה והתמחותי כסו-שף המצטיינת של הצפון הישן. היום גם סיימתי לקרוא את שתהיי לי הסכין וזה ספר עם וייב כלובי חזק ביותר (ממליצה). באמת שאני יכולה להמשיך ככה עוד חודשים, מזמזמת לעצמי מלודיות נאיביות כמו הימים שיעברו עלינו או כל הדברים היפים באמת ויש לי מלא זמן להיות הילדה הקטנה שמדברת עם אלוהים ומתמקחת איתו על עסקאות ולהרהר ולהשלים עם דברים שממש כאבו או העציבו אותי. מה שאנחנו כבר יודעים מלא זמן, דווקא כשמסכימים להיכנע ולהיות מובסים ולדעת שזהו הפסדנו וכבר אי אפשר לסדר את זה אז יש צ׳אנס להשתחרר. גם ראיתי את הדוקו על הקלינטונים (ממליצה2) ורוב הזמן מה שהצלחתי לחשוב עליו זה להצטער בשביל צ׳לסי קלינטון שזה אבא שלה (גם ראיתי אותו במציאות ותאמינו לי הוא ממש איש ורוד (ליטרלי) וסליזי והרבה פחות כריזמטי) אחד שבגדול נמחק לו המוח כשהוא רואה כוס, ואז נזכרתי היי גם אבא שלי כזה 😒 והלב שלי התכווץ אבל מיד התרחב כי קלישאתי מאוד אבל מר נ. הוא האנטיתזה לזה. אני צריכה לעבוד די קשה בשביל להשכיב אותו. בחיים אף אחד לא היה ככ ביקורתי כלפי הנודז שלי ובאמת לא בשביל משהו אבל יש לי גוף מושלם. רק שהוא אומר ש״יש דברים שלא עושים לו את זה״. זה קונספט מעניין/: ובאמת אין כמעט דברים שהוא עושה בשביל לבשל אותי כמו שאנחנו אומרות. הוא קצת אוטיסט או משהו נראה לי, אני מתה על זה, זה ככ חף ממניירות. הוא לא בדסמי אז הוא לא ״ישים לי גבולות״ אבל זה כאילו שמגבלות האופי שלו של איש קשוח וקצת אוטיסט בהרגשה שלי הם כמו גבולות וזה יוצא טוב🍒(איך תמיד הכל מתנקז לילדה קטנה שמחפשת תיקון). 

לפני 4 שנים. 11 במרץ 2020 בשעה 16:09

(מרנן ורבנן קהל נכבד מוריי ורבותיי מכיוון שנתכנסנו פה הערב באולם חגיגי זה, והימים ימי חשבון והלילות לא באים בחשבון בכלל, רצינו לקבל כמה תשובות ולהעמיד(; אי אילו שאלות על דיוקן, ומקהל הנשלטות הנכבד נבקש לפתוח את סגור ליבן, להיות ישרות עם עצמן ואם למישהי יש משהו להגיד- שתקום)

מי שמעולם לא התברכה במתקפת הודעות חד צדדיות וסהכ בכלל לא רומזות על נטייה קלה לטרללוש מגבר דומיננטי זכר אלפא ששולט בעצמו לפני ששולט באחרות- שתקום

מי שלא נפלה על קואוצ׳ר שבכלל לא רוצה לזיין הוא פה בגלל שהוא רוצה לשפר אותך - שתקום

מי שהצליחה לכתוב בלוג בלי ליפול לקלישאות הזונה התורנית/הכלבה הגרגרנית/הילדה החרמנית/החרמנית החפרנית- שתקום 

מי שאף פעם לא מצאה את עצמה רצה בין משימות המירוץ למיליון ע"ש דאדי עם עקבים, פלאג ומחשבות של תחזרי הביתה מטומטמת- שתקום

מי שאמרה שהיא רוצה להיות רק רק רק רק חור ולא בכתה אחכ ימים ולילות כשהתברר שזה זה ממש כך בדיוק- שתקום

מי שבחיים לא עשתה אף מניפולציה אפילו לא חצי מניפולציה אפילו לא עשירית כי היא כזאת נשלטת מצטיינת כנועה צייתנית ורק מה שהשולט שלה רוצה מעניין אותה- שתקום

מי שלא צורחת, בוכה, מייבבת, מתחננת, בורחת, אבל מתפללת בלב שבכל זאת הוא ייכנס גם ייכנס לה לתחת - שתקום

 

אף אחת לא קמה

אף אחת לא קמה

ובכל זאת 

מפה לשם

מיד לפה

מפה לפה

ומתחת לשולחן

(על ארבע!)

הבלוגים מתחלפים

היוזרים משתנים

המטאפורות, ההגזמות והו הצדקנות נשארות כשהיו

אבל עם ישראל חי

חי וקיים(:

(זה ממש נחמד גם שתמיד אפשר לחזור לפה והכל די אותו דבר:))

לפני 4 שנים. 27 בפברואר 2020 בשעה 18:27

בית עם מטבח גדול כי הוא אוהב לבשל ומרפסת טובה כי אני אוהבת מרפסות. הכי אני אוהבת להיות בבית. כל מה שכיף באמת אפשר לעשות בבית. הוא אוהב להיות בחוץ. יש לו רשימה ארוכה של דברים שנמצאים לפחות שעתיים נסיעה מפה שממש דחוף לראות. ואני אם אני צריכה לחצות את רוקח נהיה לי כאבבטן. להיות בבית כל הזמן זה בזבוז של החיים- ככה הוא אומר. אבל אני אוהבת מאוד לבזבז את החיים🎈

לפני 4 שנים. 8 בנובמבר 2019 בשעה 10:06

נכנסתי ואז ראיתי הודעות מבנות על הצעות חמודות לשלישיות! זה נורא נחמד ומחרמן ובאמת גרם לי לחייך(: אני לא אענה עליהן אני מזל טלה אין לי קשב בשביל זה אבל תודה רבה. רק נראה לי שנוצר פה רושם מוטעה לגמרי ולא נעים לי כי אני לא איזו בחורה סופר פרועה ומשוחררת וכיפית שזורמת לשלישיות מהודעות בכלוב. ותמיד זה נראה שכולם ככה וזה נורא מגניב שיש את זה אבל אני באמת סתם יושבת על הספה בסלון ומאוננת על קנדל רוי😍

https://www.youtube.com/watch?v=sF5IU-Pyn2A

לפני 4 שנים. 14 באוקטובר 2019 בשעה 11:28

הוא אמר לי שהוא אוהב אותי. אמר את זה בצורה מלאת כוונה. כמו וידוי. אני אמרתי גם. אבל כאילו זה טריויאלי. זה באמת טריויאלי. כל אחד אוהב מישהו. 

 

פעם אחת כשהלכנו לים, ראיתי מישהו שקצת מזמן שבר לי את הלב ופתאום כבר לא היה לי מאוד עצוב, רק קצת. הייתי ככ מאושרת מזה. והוא אמר איך תמיד את מאושרת בים. קצת אחרי זה נפרדנו. 

 

 

 

 

*בסוף לא עשינו שלישייה. בעיקר כי לא זכרתי מספיק לחפש. לא היה אכפת לי לעשות. זה נחמד והכל ומגרה במידה הרגילה שבה סקס זה דבר מגרה, אבל אולי כשזה לא לופת לך את הבפנים אז את לא יודעת מה לחפש. ובחלומות שלי גם יש שלישייה אבל היא אחרת ואני גורה וקטנה ויש שני גדולים והוא והיא אוהבים אחד את השנייה ועוטפים ומחבקים ובוזזים אותי.