צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

:)

לפני 3 חודשים. 2 בפברואר 2024 בשעה 13:38

תקשיבי לי קטנה, זה שאת יפה, סקסית ונדירה, אמרתי לך וגם על מה שאני רוצה לעשות ואעשה לך (אצלם אותך, אחתל אותך, אשים אותך בלול, אכלא אותך בין 4 קירות, אקח ממך אחריות, אקח ממך דאגות), אמרתי לך אבל דעי לך שהיום הזה קרוב, עוד חודש, עוד טיפה, אני אחתל אותך, אכניע אותך, אהפוך אותך לתינוקת הכי מושלמת ויפה בעולם עם חיתול ילדותי ומוצצי מתוק, נשחזר את סט הצילומים שלך עם המוצצי שאביא לך מרחוק, כדי שתדעי שיש מישהו שדואג לך ואוהב אותך ושומר עלייך, פאק את פשוט מטריפה לי את המורה וחיכיתי יותר מידי זמן, קטני. בזמן שאת תמצצי את המוצץ החדש שלך עם העיניים הבורקות והיפות, אני אדאג ללחוש לך מילות אהבה יפות, לסרק לך את השיער נסיכה, כדי שתימסי בזרועות שלי. את ילדה טובה ואת תתנהגי יפה, ואם לא, לאבא יש דרכים לגרום לילדה הרעה להתנהג יפה. ואם תהיי טובה, תקבלי אין סוף פינוקים, תינוקת פינוקית קטנה.

את נכנסת למקום חדש עבורך(ובמיוחד עבורי) - מקום שבו אגשים לך את כל הפנטזיות, את תהיי נסיכה גם עם עשרה מקדשים ותקבלי מלא אהבה וגם תהיי התינוקת שלי, החטופה הקשורה שלי, ואת מתה על זה שקושרים אותך בכח, נכון נסיכה עם מוח מטונף??? נכון… יש לך מזל שעוד רגע אני רחוק אחרת הייתי מתגנב לדירה שלך וקושר אותך, חוטף אותך, מצלם אותך, מגשים לך את כל הפנטזיות הכי מפחידות שלך, הופך אותך למה שאני רוצה ולמה שאת כמהה ושנינו יודעים מה אני יודע ויכול. 

סטוקינג? רק התחלנו נסיכה, רק התחלנו. הסיוטים שלך יתגשמו והפנטזיות הכי כמוסות שלך יתגשמו כפליים. אגשים לך קנאה אובססיבית ודאגה הורית, הגנה גברית וכל מה שלא קיבלת, אדאג שתקבלי בכל הכח, מאמי שלי… אבל הכי חשוב? נשיקה בסוף תמיד תגרום לתינוקת היפה לחייך. ומי התינוקת הכי יפה ומושלמת בעולם? מי??? את 😘❤️

יהלומים בחול - ❤️
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י